5.

945 70 5
                                    

Nevím, jestli vás mám zatěžovat detaily z porady. Určitě je dobré říct, že jsem byl celou dobu pořádně nervózní. Nejsem jediný nováček, který na tomhle seriálu bude pracovat, ale oproti těm dalším jsem získal hlavní roli, takže se samozřejmě veškerá pozornost strhla na mě. Občas mi připadalo, že si někteří členové štábu prohlíží moji osobu a současně s ní i tu Taehyungovu, jako kdyby si nás zkoušeli představit, jestli se k sobě vůbec hodíme. Je asi přirozené, mít takový pocit, ten seriál by měl být především o chemii mezi námi. Jestli tam ale v tuto chvíle nějaká je, pak má vzorec těkavého plynu. Jsem z Kima zmatený. Začal se ke mně chovat mile. Když při poradě něco říkal, otáčel se i za mnou a hleděl mi do očí. Prostě dokonalý profík, který má letité zkušenosti a ví, že se o ně musí podělit i s nezkušeným kolegou. Nevadilo mi, že se na mě možná takhle dívá, nejsem ješitný a rád si nechám poradit, i tak jsem se vedle něj necítil moc příjemně. Hlavou se mi honily příšerné představy, jak to všechno bude probíhat a jak se při tom všem kolosálně ztrapním.

Na druhou stranu musím uznat, že jsem se dozvěděl pár důležitých nových věcí. Třeba harmonogram takového natáčení. Není to videoklip, pochopitelně, takže jsou ty postupy trochu jiné, než na jaké jsem byl zvyklý. Pak workshop. To mi upřímně vstávaly vlasy hrůzou na hlavě, protože abych věděl, do čeho jdu, Bongam nám všem pustil instruktážní video přímo z originálního TharnTypea. Nejsem herec, ale nějaké znalosti mám, musel jsem navštěvovat hodiny herectví, protože i ve videoklipech tak trochu hrajete, tohle je ale přece jen vyšší level. Když představujete obyčejného člověka, nesmíte se bát i negativních emocí a toho, že při nich možná nebudete vypadat úplně nejlíp. Takové ty sexy pohledy a pózy, co mám nacvičené z klipů, mi tu budou vlastně úplně nanic.

Na závěr porady jsme všichni dostali scénáře. A to s tím, že se musíme první díl naučit nejpozději do konce týdne. Ani na to jsem dopředu nemyslel, takže jsem byl při listování rozsáhlou brožurou docela v šoku. K němu se přidal další, když šéf oznámil, že o dvě hodiny později jde většina z nás na brzkou večeři s našimi poradci z Thajska. Než jsme skončili, měl Bongam dokonce telefonát od jejich doprovodu. Že už jsou na cestě do hotelu, který jim agentura zařídila.

„Nebojíš se, že ne?" odchytí mě na konci porady těsně u dveří Taehyung. Rychle se podívám na jeho prsty, jimiž sevřel můj loket a pak zpět do jeho zvědavých očí.

„Ne," vyhrknu absolutně nepřipravený a už vůbec to nezní věrohodně.

„To je dobře," pousměje se Kim a pustí mě. „Klidně se ale drž u mě a neboj se na cokoliv zeptat. Já se upřímně trochu bojím, protože mám ty dva rád a thajský styl BL je trochu jiný. Taky mají obrovskou fanouškovskou základnu, jsou to hvězdy v našem světě, takže..." pokrčí rameny. Udivuje mě, že se k něčemu takovému přiznal. On je přece taky hvězda. Jen jiné národnosti.

„Náš svět..." utrousím pochybovačně. Zrovna jsem do něj vstoupil, takže mi ještě není tolik blízký.

„No jo, už to tak bude, když se dáš na tuhle řeholi," zasměje se Taehyung, absolutně nezaskočený mým sarkastickým postojem. Zdá se, že na něj si zkrátka nepřijdu. Je to neskutečný pohodář. Proč se poprvé tvářil tak strašně a ani mě nepozdravil?

„Nechci působit jako amatér," postěžuju si.

„A ani ti nikdo z našich lidí nedá takový pocit, slibuju. Je to jenom o cvičení a ochotě se něco naučit. Jenže pokud máš za sebou trainee, debut a několik comebacků, pak to pro tebe bude hračka." Opět mě pohladí po rameni, jako předtím v šatně. Nelíbí se mi ten dotek. Jsem z něj nesvůj.

TaeKook /TaeKook/ 18+ ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat