48.

567 48 8
                                    

Ráno při loučení trochu vychladnu. Před domem totiž sedí v docela nenápadném autě nějaký chlap, který nás pozoruje. Nejdřív si ho nevšimnu, až když Taehyunga líbám, zmocní se mě takový ten divný pocit, že mě má někdo na mušce. A fakt že jo. Náš náhlý kontakt očí, protože to ten chlap samozřejmě nečeká, ukončí polibek na rozloučenou a vnukne Taemu myšlenku, že se něco děje. Podívá se na mě a já záměrně kouknu směrem za jeho rameno, pak zavrtím hlavou.

„Vážně? Bodyguard?" Protočím panenky.

„A cos čekal? Budeš tu týden sám. Po tom, co se stalo v resortu..."

„Ok, dobře." Zvednu ruce na obranu, a abych ho zároveň upokojil. Prostě se podřídím. Je to jenom na týden a Tae bude aspoň v klidu, že mě někdo hlídá. Ve skutečnosti si říkám, jak jsem mohl být tak naivní, že by mě tu nechal bez dozoru.

Fajn, to byla trocha vzrušení na závěr loučení. Pak už přichází hnusný pocit samoty a stesku, kterého jsem se tak bál. Ještě chvíli se dívám za odjíždějícím autem, než zapadnu dovnitř. Nejvíc mě asi štve, že tohle bylo po šesti dnech naše první společné volno v Soulu, a teď jsem tu sám a vím, že se budu nudit. Hned se snažím myslet na nějakou zábavu, co bych si našel. Určitě využiju zahradní domek. A co kdybych pozval Jimina? Mohli bychom si zahrát spolu.

Telefon jsem nechal v ložnici, tak si pro něj musím doběhnout a jaké je mé překvapení, když v něm najdu zmeškaný hovor od nejlepšího kámoše. Hned mu volám zpátky. Potřebuju, aby za mnou přišel a strávil tu celý den, nebo se zblázním.

„JK, já si říkal, jestli ještě nespíš. Doufám, že jsem tě nevzbudil? Máš dneska volno, že jo?" vyzvídá.

„Zrovna jsem ti chtěl volat. Byl jsem vyprovodit Taeho a nechal mobil v ložnici."

„Vyprovodit Taeho? Kam a proč?" nechápe. Samozřejmě jsem ještě neměl čas mu o Taeho odjezdu povědět. Vždyť to vím od včera.

„Zrovna jede na letiště. Letí s Bongamem, Gulfem a Mewem do Bangkoku, orodovat za kluky, aby je jejich agentura vyvázala ze smlouvy," vyprávím.

„No teda, to je rychlý. Říkal jsi mi to jen před pár dny..."

„Myslím, že Bongam s nimi má plány už dlouho a Mew to věděl celou dobu. Proto je na něj taky Gulf pořád naštvaný, že jo," zasměju se. Snad už se můj thajský kamarád brzy umoudří a Mewovi odpustí. Tolik bych je chtěl vidět spolu, když nemusí nic skrývat. A věřím, že se jim hodně uleví.

„Přejde ho to. Zase aby to měl Mew úplně zadarmo, to odpuštění, to by nebylo fér," polemizuje Jimin. „Hele, já ti vlastně chtěl volat už ve čtvrtek, ale nějak se to... No, ozval se mi Yoongi a taky..."

„Nekecej," vyhrknu šokem.

„Jo. Ten zmetek. Vyptával se, jak se mám, jestli hodně jím a spím a dávám na sebe pozor." Jimin se zarazí a zhluboka nadechne. „Proč mi to dělá?" fňukne. „Úplně mě ta zprava vykolejila. Myslel jsem na něj celou noc a druhý den jsem měl focení. A i Chum říkal, že jestli se nesrovnám, tak už nechce být mým dvorním fotografem." A to už je co říct, protože Chum Jimina zbožňuje, jak jen fotograf svého hlavního modela a múzu v jednom zbožňovat dokáže. No není sám, jak se zdá, Yoongi taky nechce zapomenout.

„To se srovná. Hlavně buď v klidu. Tebe to netěší? Napsal jsi mu zpátky, co to znamená? Třeba ti chce povědět něco hodně důležitýho a prostě testuje, co si může po vašem rozchodu dovolit," napadne mě. Celkově jsem z Jimina paf, že to takhle prožívá. Ale taky jsem ho nikdy neviděl zamilovaného, nebo ne až takhle bláznivě a skutečně. V resortu se držel, ale kdybych tušil, že ho to sebralo až tolik, snažil bych se ho popíchnout, aby to ze sebe dostal mnohem dřív.

TaeKook /TaeKook/ 18+ ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat