Tak a jsem tady. Můj první skutečný pracovní den začíná. Doma při snídani jsem nakoukl do scénáře, abych nebyl úplně nepřipravený. No, do konce týdne mám co dělat, abych se naučil první epizodu.
Jen co jsme se všichni sešli v zasedačce, nahnali nás do velké zkušebny, která je dost podobná té, v níž jsem ještě nedávno nacvičoval taneční choreografie. Sál je připravený pro workshop, všude se povalují polštáře, deky, karimatky, nebo sedací pytle. Než se stačím pořádně rozkoukat, stojí Taehyung vedle mě a drží mě za zápěstí.
„Jak ses na to vyspal?" zeptá se. Samozřejmě se mu chci vytrhnout, ale včas si to rozmyslím. Od teď budu pozorný žák a nenechám se ničím zdeptat. Dělá to proto, abych si na něj zvykl, nic jiného za tím není, uklidňuju se v duchu.
„Fajn. Ráno jsem se i díval do scénáře," pochlubím se.
„To je super. Najdeme si nějaké místo, dobře?" navrhne a otočí se dokola. Zaujme ho zelenkavá karimatka s dekou, tak mě zavede tam. „Prostě si udělej pohodlí," ukáže na zem a sám se posadí do tureckého sedu. Napodobím ho. Taky se mi takhle sedí dobře.
Uvelebený se začnu rozhlížet. Ještě jsem se nezmínil o dalších hercích, s nimiž budu na tomhle seriálu pracovat. V původní sérii je spoustu vedlejších postav, které děj odlehčují i komplikují. Třeba nejlepší přátelé hlavních hrdinů. Toho mého bude hrát kluk jménem Lee Sejin. Stejně jako všechny ostatní, ani jeho jsem do poslední chvíle neznal, ale je to fajn kluk. Chvíli jsme se spolu bavili na té seznamovací párty. Kimova nejlepšího kamaráda hraje Yoon Junwon, kterého se už od prvního okamžiku snažím srovnávat s jeho thajským předchůdcem. A ono to vlastně i docela jde. Přemýšlel jsem, čím chce Bongam vlastně šokovat diváky, když děj originálu je každému fanouškovi BL známý. Asi se to dozvím postupně, až budu dostávat scénáře s dalšími díly.
Sejin si k nám jde na chvilku sednout. Pořád ještě v hale panuje trochu zmatek, jak je nás tam hodně a každý si hledá nějaké místo. Něco mi říká, že tuhle karimatku a deku už nám nikdo nezabere. „Nemohl jsem usnout. Dal jsem si včera hamburger a tlačil mě v žaludku ještě po půlnoci," povzdychne si.
„Jestli chceš jíst na noc, tak musíš něco lehčího," poučím ho. Určitě to moc dobře ví, ale asi chce
jenom normálně konverzovat. Taky je o mně všeobecně známo, že si zakládám na zdravé životosprávě, abych byl v kondici. Na ty dvě lahve soju prosím zapomeňte. Občas musím trochu zhřešit. Takže Sejin se jenom pokouší najít vhodné téma, které by mě chytlo. A já tomu rozumím. V seriálu jsme nejlepší přátelé, měli bychom se skamarádit i za kamerou.
„Jo, teď už to vím taky," mávne rukou a podívá se i na Taehyunga. „Už je to pár seriálů, hyung, hm?"
kývne hlavou. Aha, takže ti dva už spolu pracovali. Že se Kim nepochlubil.
„Přesně tři," pozvedne můj seriálový partner obočí. V téhle náladě ho ještě neznám. Buď se mi ukázal jako chladný arogantní chlap, nebo milý, atraktivní herec, při pohledu na Sejina se ale tváří vyloženě ustaraně. Nejsem domýšlivý a nezajímám se o druhé, ale ti dva asi budou mít nějaké společné tajemství. A nebude úplně příjemné. No, nic mi do toho není, tak to nechám být. Pořád je pro mě důležitější zjistit, jak to mají Gulf a Mew.
Po dalších deseti minutách před nás předstoupí nějaká paní s úsměvem od ucha k uchu.
„Ahoj," pozdraví a vloží si ruce do kapes bílých plátěných kalhot. Působí uvolněně a bezstarostně. Je mi okamžitě sympatická.
„Jmenuji se Kim Ari a jsem dramaturg našeho nového seriálu. Moc mě těší, že jsme se tu sešli v tak hojném počtu a vidím nové i známé tváře," řekne na úvod. Pak začne pomalu přecházet po krátké ose podél velkého zrcadla, ve kterém se všichni vidíme. „Pro ty z vás, kteří jste při natáčení BL dorama poprvé, mám několik rad do začátku. Zbavte se předsudků, prosím. Vím, že mnozí jste tu dobrovolně, ale jsme jen lidé a často pochybujeme. Třeba i o věcech, o kterých jsme si to doteď nemysleli. Přestaňte se starat o okolí, a co si o vás kdo myslí. Tvůrci a herci v takovém druhu pořadů nejsou typickými idoly, jaké naše společnost uznává a upřednostňuje. Setkáte se s negativní publicitou, ne každý komentář na internetu bude milý a povzbudivý. Pokud je někdo z vás gay, nebo lesba, představte si práci na tomto projektu jako coming out. Ale v mnohonásobně větším měřítku." V tu chvíli se Ari podívá na mě. Je to sice krátký pohled, ale je mi nad slunce jasné, že se mi jím snažila dodat odvahu, protože její slova nejsou ani trochu povzbudivá. Možná jsem na to nechtěl myslet, nebo jsem si říkal, že být BL hvězdou přece nemůže být špatné, ve světě to zrovna hodně frčí, ale realita bude asi někde úplně jinde. „Vím, že to zní děsivě, ale řeknu vám jedno. Ten výsledek stojí za to. Až dojdeme na konec a ohlédneme se, uvědomíme si, že jsme stvořili něco důležitého. Naše agentura tvoří své projekty s láskou, porozuměním a v přátelském prostředí, které jinde nenajdete. Toto mějte prosím neustále na paměti, jen tak můžeme udělat krásný seriál. A teď bych vám ráda představila dva vzácné hosty, kteří nám budou po dobu natáčení neustále k ruce a mají velké zkušenosti. Někteří z vás už se s nimi setkali včera." Na to zazní sálem jména našich thajských poradců a ti se pak k Ari připojí. Všichni začnou nadšeně plácat, tak se k nim přidám. Jo, jsem nadšený, že jsem se s nimi mohl poznat, tak proč to skrývat?
ČTEŠ
TaeKook /TaeKook/ 18+ ✔️
FanfictionJeon Jungkook je úspěšný korejský idol, jednoho dne ale udělá osudovou chybu, která ho stojí kariéru, peníze a šanci vrátit se na výsluní. Dokud ovšem nepřijde nabídka, kterou zprvu odmítne, než si uvědomí, že stejně jinou možnost nemá. Asi přemýšlí...