Tak jsem si před dvěma týdny říkal, jak se můj život začal ubírat jiným směrem, ale to jsem z toho neměl tak silný pocit, jako teď! Stojím uprostřed útulného obývacího pokoje Kima Taehyunga, hvězdy korejských BL seriálů a líbám ho. A on líbá mě. Vzájemné doteky jsou zatím jemné, jakoby poznávací. On drží můj pas, já hladím jeho tváře. Nikdy jsem nepotkal kluka s tak jemnou pletí. Vážně na mě dělá obrovský dojem, jak se o sebe Taehyung stará. Protože kdo se stará o sebe, musí se určitě dobře starat i o druhé. Což ale není přesně to, na co bych měl momentálně myslet, nebo si to dokonce přát. Chci s ním chodit jen pracovně. To znamená, že ho budu líbat taky jen pracovně.
Tak už přestaň, JK, nebo se s ním pracovně i vyspíš.
Jemně ho odstrčím, neubráním se ale olíznutí rtu, protože moje podvědomí si chce tu chuť neustále připomínat. A to jsem se odtáhl zhruba před vteřinou. Kim se mračí, ale nepůsobí to vyloženě naštvaně. Nemá nárok mi cokoliv vyčíst, nebo vynadat, sám už to jednou udělal. No, tímto si potvrzuju, že ho nemám absolutně přečteného. Protože navzdory té zachmuřené tváři po mně natáhne ruku, stiskne látku mého trička na hrudi a přitáhne si mě zpátky. A políbí tak, že se mi všechny chlupy na těle postaví do pozoru.
Nechci si přiznat, jak moc na mě působí jeden zdánlivě neškodný, pracovní polibek, ale asi bych k sobě měl byt konečně upřímný. Kim Taehyung není seriálovým milovníkem pro nic za nic. Kvůli něčemu ho Bongam musel do agentury chtít a já už to začínám chápat. Tedy, že bych z toho byl odvařenej, to nejsem. Ale asi je mi to houby platný.
Krom toho, že skvěle vypadá, má užasnou jemnou pleť, je pozorný a luxusně líbá, třebaže jen pracovně (no to snad ani nechci vědět, jak by líbal soukromě), se dokáže i hluboce zamilovat. A přesně s tím musím něco udělat. Vyléčit ho z téhle beznadějné lásky. I kdyby se stal nějaký zázrak a Sejin pochopil, co mu uniká mezi prsty, nechci, aby se ti dva dali dohromady. A budu se hlavně snažit neřešit hlavní důvod, proč mi na tom tak záleží.
Pomalu se vzdálím, dlaň ale nechávám na jeho krku, kde jsem ho pravě hladil. Nechci s ním ztratit hned kontakt.
„Nedáme si něco k jídlu? Mám hlad," zamrkám rozpustile a Taehyung na mě chvíli kouká, jako kdybych spadl z Měsíce.
„Víš, že umíš být ukázkově roztomilý?" zkrabatí obočí.
„Vím. Nějaký důvod, proč si mě Bongam vybral, být musí. Asi se to skvěle hodí do BL seriálu," pokrčím rameny a rozhlédnu se po prostoru kolem sebe, už s rukama v kapsách. „Co bude s tím jídlem?" pozvednu obočí.
„Co by sis dal? Mám něco objednat, nebo bude stačit nějaký salát? Udělám ho," nabídne se. Pořád je trochu ostražitý, to poznám, ale nemůžu se mu divit. Zaznamenám pohyb na pohovce, Tannie se probral a vtipné hází svou malou hlavičkou sem a tam, když chce ve svém zorném poli obsáhnout nás oba. Tedy svého páníčka i toho milého pána, co si ho páníček přivedl domů. Milým pánem myslím samozřejmě sebe. Popadnu ho do náruče a začnu hladit.
„Uděláme ho spolu, budu ti asistovat," nabídnu se.
Taehyung jde poslušně do kuchyně, je lehce ztuhlý, ale však on si na ten pocit zvykne. A já jdu za ním, jeho psa v rukách. V kuchyni si sednu ke stolu, že ho budu pozorovat a taky instruovat, aby do salátu nedal něco, co mi nechutná.
Když otevře lednici, začne jmenovat její obsah. Tannie ho upřeně pozoruje, no a já vlastně taky. Asi proto, že se mi ten obrázek líbí. Mám čas zatím přemýšlet, co by takové chození (možná i nepracovní) obnášelo. Speciálně s Taehyungem. Momentálně se tak chováme. Jako kdybychom byli partneři. Jsem u něj doma, jeho pes mě má rád a já ho chovám na klíně. Zatímco mi pan domácí připravuje zdravou večeři. Což mi připomíná, že jsem už pár dní pořádně necvičil.
ČTEŠ
TaeKook /TaeKook/ 18+ ✔️
FanfictionJeon Jungkook je úspěšný korejský idol, jednoho dne ale udělá osudovou chybu, která ho stojí kariéru, peníze a šanci vrátit se na výsluní. Dokud ovšem nepřijde nabídka, kterou zprvu odmítne, než si uvědomí, že stejně jinou možnost nemá. Asi přemýšlí...