Gulf a Mew
Dvojice mužů pomalu vešla do prostorné vstupní haly prozatím skromně zařízeného bytu. Zatímco Gulf se zastavil u obrovského zrcadla vedle věšáku na kabáty, Mew pokračoval dál a co chvíli obdivně povzdechl.
„Ten byt je úžasný, Gulfie," zvolal už z obýváku, kde se jeho hlas díky rozloze a také minimu nábytku rozléhal. Gulf přešel to familiérní oslovení, protože už neměl sílu druhého muže opravovat a zamířil do hlavního pokoje za ním. Kromě velké krémové pohovky do U, televizního stolku a konferenčního zde nebylo nic. Ihned si začal představovat, co bude nutné dokoupit, aby se tu cítil jako doma.
Byt ve stejné čtvrti, jako bydlel i Taehyung, nebo JK zařídila agentura. A Bongam osobně na to dohlédl. Samozřejmě s přihlédnutím k požadavkům obou mužů. Osobní věci už byly na cestě a měly dorazit v neděli. Oni sami přiletěli do Soulu v sobotu ráno jen s tím nejnutnějším.
Gulf si zívl a nakoukl do další místnosti. Ložnice. Vybavená obrovskou manželskou postelí. Jak jinak. Jsou přece s Mewem pár, bylo by tedy divné, kdyby pro ně Bongam nechal přichystat oddělené pokoje. Problém byl v tom, že to novému šéfovi nikdo nevymluvil. I hotelový pokoj, co dostali prve, byl s jednou ložnicí a jednou postelí. Jako kdyby bylo automatické, že jsou partneři i mimo seriál.
Což o to, Gulf s tím neměl problém, jenže po tom, co se mu Mew přiznal, proč ho od sebe několik dlouhých měsíců odháněl, se nějak nedokázal vrátit do své partnerské role.
Už po příletu do Bangkoku začal s Mewem zase normálně mluvit, zdálo by se, že mu odpustil, co se týče ale intimity a důvěrností, jako kdyby měl nějaký blok. Kdykoliv se Mew pokusil o bližší kontakt, Gulf se stahoval do sebe a odmítal ho. A to samé měl i s důvěrnými jmény, jež starší muž používal. Mladší nechápal, proč to tak je a ani nechtěl, aby to tak bylo, jen si nemohl pomoci.
„Skočím nám pro nějakou snídani? Nebo si chceš zdřímnout? Jsi unavený," zkonstatoval Mew, když se postavil vedle Gulfa a též zhodnotil jejich novou spací místnost. „Hm, je pěkná..." pokýval spokojeně hlavou.
„Nebude ti chybět dům tvých rodičů? Byl obrovský a..."
„I tenhle byt je obrovský, zlato. Na to, že konečně můžeme bydlet spolu až moc. Už jsi napsal mamce?" zeptal se Mew a odkráčel pro změnu zhodnotit kuchyň. Gulf se k němu rychle připojil, protože na kuchyni byl hodně zvědavý. Rád vařil a moc se těšil, až zkusí něco korejského. Z místních surovin.„Napsal jsem, že jsme v pořádku dorazili a později jí zavolám," oznámil, ale to už se před ním otevřel velký, moderně vybavený kuchyňský prostor s barem, který odděloval jídelnu. „Páni," povzdechl si úžasem.
„Je to dokonalé, co?" žasl i Mew a hned začal otevírat jednu skříňku po druhé, aby se podíval, co skrývají.
„Je nádherná," připustil Gulf, zatímco dlaní pohladil mramorovou pracovní desku. Uvědomil si, že ho Mew pozoruje, tak se na něj taky podíval. „Co je?" zeptal se nechápavě. Starší muž se nadechl, ale nakonec jen nejistě usmál.
„Ale nic. Hm, mám takový nápad. Co kdybychom si trochu zdřímli, pak si objednáme něco k jídlu a odpoledne bychom mohli sednout k internetu a vybrat si nějaké další vybavení. U něčeho možná bude chvíli trvat, než nám to dodají, tak bych začal co nejdřív," navrhl.
„Jo, to by šlo," souhlasil Gulf. I tak by ho ale zajímalo, na co Mew předtím myslel, než se rozhodl o tom nemluvit.
„Tak fajn. Vezmeš si koupelnu první?" zeptal se starší.
„Nevadí?"
„To víš, že ne. Zatím zavolám domů," mávl druhý muž rukou a opustil kuchyni. Gulf se ještě chvíli díval ke dveřím, než pokrčil rameny a odebral se do dalšího úžasného prostoru v bytě, kterým byla naprosto luxusní koupelna v bílé a tmavě modré barvě. Všechno ladilo do posledního puntíku. A Bongam se dokonce postaral i o nezbytné hygienické potřeby a ručníky do začátku.
ČTEŠ
TaeKook /TaeKook/ 18+ ✔️
Fiksi PenggemarJeon Jungkook je úspěšný korejský idol, jednoho dne ale udělá osudovou chybu, která ho stojí kariéru, peníze a šanci vrátit se na výsluní. Dokud ovšem nepřijde nabídka, kterou zprvu odmítne, než si uvědomí, že stejně jinou možnost nemá. Asi přemýšlí...