42.

629 54 8
                                    

„Měl by bydlet u nás," oznámí mi Taehyung, když ho o dvě hodiny později seznámím se svým plánem. Využil jsem toho, že jsme se všichni sešli v malé kavárně na začátku golfového hřiště a Gulf s Jiminem nám šli zrovna pro pití

„Jsi si jistý?" podívám se na něj zamračeně. Tajný, i když i oficiální pár tvoříme teprve čtyři dny a nějak nechci, aby nám někdo narušoval soukromí. Nedokážu si představit, že bych měl s Tae například flirtovat, zatímco Gulf bude třeba i zavřený ve své ložnici. To je zkrátka divný. No jo, ale mně na nich fakt záleží a nechci se vzdát svého plánu, protože prostě věřím, že to dopadne dobře. „Jsem a ty jsi neskutečný intrikán," zakoulí Taehyung očima a zatahá mě přes stůl za nos, když potlačuje smích.

„Budu se muset krotit..." varuju ho.

„Což bude těžká zkouška hlavně pro mě, když tě tak rád poslouchám, protože jsem to já, kdo..."

„Dobrý, dost, rozumím tomu," zarazím ho, ale taky nemám daleko ke smíchu. Líbí se mi, když jsme jen párek milenců, co nemá žádné starosti. Momentálně jsme se rozhodli na ně zapomenout, nevnímat je. I kdyby to mělo trvat jen tenhle jeden jediný den.

„Jak vám šel golf?" zeptá se Tae z jiného soudku, absolutně soustředěný na nové téma. Nejradši bych ho plácl. Tak radikálně naše škádlení zase utnout nemusel. Provokatér.

„Kdybych měl schopného učitele, který by se mnou měl trpělivost, a ukázalo by se, že mi to i trochu jde, asi bych golf mohl začít mít rád," pokrčím rameny.

„Myslím, že už jsem dokázal, že mám trpělivost," podívá se na mě Taehyung spodním pohledem. Jasně na něm vidím, jak čeká na moji odpověď, která ale nesmí být záporná, to jsem pochopil. Bohužel, nebo bohudík nemám v plánu říct ne. Tae má dokonce tolik trpělivosti, že by se mě radši vzdal, než aby mě vystavil nebezpečí. A kdykoliv se vrátím ve vzpomínkách zpátky, jak jsem ho za to seřval, je mi z toho smutno.

Zatímco si pohrává na stole s kartou od našeho bungalovu, já mu ji vezmu a odložím stranou. Pak jeho prsty stisknu a pousměju se. Samozřejmě bych nic takového neudělal, kdybychom v kavárně nebyli sami.

„Děsí mě, jak na tobě nedokážu najít nic špatného," postěžuju si. Naše pohledy se vzájemně propalují jako laserové paprsky.

„To přijde, jen tomu dej čas," přivře šibalsky oči. „Teď jsi do mě zamilovaný," dodá sebejistě. Vím, že mě jenom pokouší, i tak mu ruku stisknu víc, až ho to musí zabolet. Onen pocit nepohodlí ale jeho tváří jen probleskne.

„Pak je jasné, proč nechci, aby s námi bydlel někdo další," nechám se slyšet. Tae mě začne hladit palcem po kůži, několik vteřin to místo pozoruje, jako kdyby ho fascinovalo.

„Chceš ale Gulfovi a Mewovi pomoct, ne?" ujistí se.

„To chci. Co takhle kompromis? Když to nezabere do konce týdne, vyměníme si bungalovy," navrhnu původní postup.

„Hm, pán je vyjednávač," ušklíbne se Tae. Bože a jak se na mě zase dívá. Jen mě někam zatáhnout a dát mi pořádně do těla. Jo, to chci!

„To nejsem. Jen s tebou chci být sám, jak jen to půjde," nenechám si pro sebe své pocity.

„Jak jsem řekl, jednoho dne tě to přejde," vede si svou.

„Fajn, ale do té doby..." provokuju ho. A aby pochopil, na co doopravdy myslím, zuju si tenisku a pod stolem zvednu nohu k jeho klínu. Navíc se mi podaří poslepu najít to správné místo hned napoprvé.

„Přestaň, Kookie," vzdychne Taehyung tiše, chodidlo mi ale neodstrčí.

Hele, buďme k sobě upřímní. Jsem s tímhle klukem čtyři dny, z toho většinu jsme strávili na zkouškách, kde jsme se museli přehlížet, pokud jsme zrovna necvičili spolu. Takže se mi nedivte, že pořád myslím jen na to jedno. To se prostě nedá, myslet na něco jiného. Neustále si představuju, jak jsou jeho ruce na mém těle a hladí mě. Přehrávám si naše žhavé polibky dokola jako oblíbený film. Chtěl bych si nahrát jeho hlas a pouštět si ho jako podcast. Nosit jeho fotku v peněžence. Mít skrytou galerii v mobilu s našimi společnými, možná i pikantními fotkami... Během jediného pohledu do Taeho očí mi projde hlavou tolik přání, jak s ním strávit čas, že by to vydalo na seriál. Ale kdo by se chtěl dívat na několika hodinový epos o dvou klucích, co spolu pořád souloží, mazlí se a opájí se romantikou? Určitě nikdo!

TaeKook /TaeKook/ 18+ ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat