Myslím, že jsem doteď nikdy moc nepřemýšlel nad tím, jaké je to sdílet postel s dalším člověkem a rádo se probouzet v zajetí jeho náruče. Můžu vám ale říct, že je to kurevsky úžasný. Rychle jsem si zvykl na novou situaci, jen co je pravda. Představa, že bych minulý večer řekl Taehyungovi, co se doopravdy stalo a on by mě třeba za trest poslal spát do mojí ložnice, z velké části způsobila, proč jsem si to nechal pro sebe. A rozhodl se ho nezatěžovat. Ano, nezatěžovat s něčím, s čím by stejně nic nedokázal udělat. Až budeme s Jiminem vědět víc, řeknu mu to, určitě. Proč se ale do té doby stresovat? Proč přidělávat starosti člověku, kterého mám rád? Trápí se přes čtyři roky, chvilka klidu mu rozhodně neublíží.
Spokojeně se k němu ještě víc přitulím, lehce přejížděje dlaněmi po jeho horkých zádech. Když zavrní, mám husí kůži. Jeho hlas je prostě neskutečně vzrušující.
„Hmm, den volna, pořád tomu nemůžu uvěřit," zašeptá mi do vlasů rozespale.
„Ani já ne," souhlasím s ním. Pravda, víkendy zatím máme volné, než se začne natáčet, ale mimo Soul už jsem nebyl nějakou dobu a ještě, abych si mohl celý jeden den užít podle svého na tak krásném místě.
„Nejradši bych zůstal tady..."
„Tak zůstaneme," navrhnu nadšeně. „Budeme se celý den válet, průběžně se mazlit, nebo milovat, objednáme si dobré jídlo, koukneme na nějaký film..." zasním se.
„Dokonale strávený den." Políbí mě Taehyung na ucho a zvedne hlavu, aby mi viděl do očí. „S tebou," dodá a kousne se do rtu. „Ale máš tu Jimina a slíbil jsi mu, že něco podnikneme společně," připomene mi. Jo, to je fakt. Ovšem Jimin si našel nového kamaráda, mohl by ten den strávit s ním. I když si nejsem jistý, jak Gulf včera dopadl u Mewa. Třeba na něj právě Jimin zapůsobil, Mew ztropil žárlivou scénu a teď si plánují stejný den, jako já a Tae. Jo, to by bylo super, ale něco mi říká, že jejich problémy, co se táhnou už měsíce, asi během jediného večera nezmizí. No i tak chci vědět, co se dělo. Jestli Gulf udržel jazyk za zuby a naše malé tajemství si nechal pro sebe.
Natáhnu se pro mobil na nočním stolku, že napíšu Jiminovi, jestli už je vzhůru a zkusím se s ním domluvit, jak to dnes bude. Při tom zjistím, že už mi psal první.
Jestli chceš pořád něco podniknout, nechme to na odpoledne. Rád bych to tu prozkoumal a asi si zajdu na masáž a do sauny. Po obědě se ozveme, ok? Navrhne ve zprávě. Rychle ji ukážu Taemu a ten potěšeně přikývne.
„Fajn, celé dopoledne jsi jen můj," zašklebí se a něžně mě štípne do kůže na boku. Okamžik mého překvapení využije k tomu, že mi telefon vezme, vyťuká stručné OK jako odpověď a odloží ho, aby už mě nerozptyloval. Pak mě políbí na tvář a zmizí pod peřinou. A já přesně vím, co bude následovat.
„Taehyungie..." stihnu ještě říct, přičemž poslední slabika zanikne v těžkém polknutí. V ten moment totiž Tae vezme do pusy mého ptáka a pevně ho obemkne rty.
Vyhledám pod přikrývkou jeho hlavu a vklouznu mu prsty do vlasů. Prudký příval vzrušení mě donutí vystřelit boky proti Taeho obličeji. Zakloním vlastní hlavu a tiše zasténám. Po chvíli pečlivé práce v mém klíně Taehyung deku odhodí a naše pohledy se setkají.
„Myslel jsi takové mazlení?" pomalu si rty olízne.
„Hmm," přikývnu vláčně. Pořád ho hladím po vlasech. Nejsem ani schopný mluvit.
„Tak se na mě dívej, Kookie," nařídí mi nesmlouvavě a já rozevřu oči dokořán. Jeho povel je pro mě jako zaklínadlo. Visím na něm očima, sleduju ho, jak klouže po mém penisu těmi krásnými šikovnými rty a plně si uvědomuju, jak se zas a znovu ztrácím v opojném horku a vlhku jeho úst. Mám pocit, že se do něj nořím celým tělem. Vzdáleně vnímám svůj hlas, a protože jsem v transu, připadá mi opravdu sexy, jak moje sténání zní. A na hlasitosti a naléhavosti ještě přidá, když mi Tae začne něžně masírovat koule štíhlými prsty.
ČTEŠ
TaeKook /TaeKook/ 18+ ✔️
Fiksi PenggemarJeon Jungkook je úspěšný korejský idol, jednoho dne ale udělá osudovou chybu, která ho stojí kariéru, peníze a šanci vrátit se na výsluní. Dokud ovšem nepřijde nabídka, kterou zprvu odmítne, než si uvědomí, že stejně jinou možnost nemá. Asi přemýšlí...