35.

956 63 18
                                    

Asi vám nemusím vykládat, jak příšerně jsem se cítil, když jsme se s Tae v bungalovu loučili před odchodem na snídani. Samo jsme šli spolu, proč by ne, když bydlíme v jedné budově, ale co jsme vyšli ven, museli jsme si už držet odstup. Tannieho vzal Taehyung opět sebou, že si ho bud' po obědě vezmu na starost já, nebo ho jeden z nás odnese do bungalovu.

Přijde mi jako věčnost, co jsme se usmířili a přitom to ještě není ani 24 hodin. Bral bych pro nás chvíli volna, abychom mohli někam třeba na celý den odjet a nemuseli hned zase myslet na návrat. No, Jimin moje touhy určitě rozptýlí. Možná dobře, že přijede, bude mě držet nohama na zemi.

Při snídani zajdu za Bongamem a vysvětlím mu situaci. Zaručím se, že nás Jimin nebude při práci rozptylovat, ale ani to říkat nemusím. Šéf je z toho nápadu nadšený a hned zavolá do recepce, jestli by nenašli ještě jeden volný bungalov. Při té příležitosti mě taky řádně rozhodí nečekanou otázkou.

„Jste s Tae v pohodě? Poslední měsíc to nebyla žádná hitparáda, že? Trochu mě mrzí, že jste nezkusili nějaký ten společný projekt. Tady je ale vyžití dost. Mohli byste si třeba spolu zahrát golf," navrhne. Jo, kdyby jen tušil, jaké vyžití jsme s Tae měli dnes ráno. Nebo možná tuší, ale je prostě taktní. Což by bylo vlastně docela fajn. Nechci s Taehyungem dopadnout jako Mew s Gulfem. Napadne mě, že bych šéfa prověřil.

„Když nás dáváš tak dohromady, došlo ti, že bychom se třeba do sebe mohli opravdu zamilovat? Říkám to jako příklad, ale chápej, i bez společného projektu spolu trávíme spoustu času. Taky se budeme líbat, hladit, chci říct, fyzický kontakt udělá hodně. Já bych pak jenom nerad řešil problém s nějakým utajováním a zákazem ze strany agentury," přivřu na Bongama oči. Cítím na zádech Taeho pohled, asi přemýšlí, jestli se se šéfem bavím i o jiných věcech, než je ubytování Jimina.

„Zdá se, že jsi mluvil s Gulfem," přivře Bongam podezíravě oči. Aha, takže nejsem sám, kdo slídil, jak to naši Thajci mezi sebou mají. Když na to nic neodpovím a jen pokrčím rameny, šéf se chápavě pousměje. „Všiml jsem si, že jste s Gulfem už pár týdnů kamarádi. Je to fajn kluk, že? Ale má jednu podstatnou nevýhodu. Thajsko netěží jen ze samotných sérií, ale i z následné produkce a ta může být zdlouhavá, náročná a dost omezující. Takže..." poškrábá se prstem na bradě. „Jestli se chystáš zamilovat do Taeho, nikdo ti to nezakáže, jsme přece pokroková agentura," pozvedne hrdě obočí. „Jiná věc, JK, je veřejnost a média. Ale to ti asi nemusím vysvětlovat, však jsi to sám zažil na vlastní kůži a troufnu ti tvrdit, že v mnohem větším měřítku, než kterýkoliv z herců tady, včetně Taehyunga. Co člověk, to názor..."

„Jo, samozřejmě. Jen mě to zajímalo. Ne že bych se chystal zamilovat do svého kolegy, že jo," mávnu ledabyle rukou. Není to tak, že bych Bongamovi nevěřil, jenže s tím, co se kolem mě a Taeho děje, je asi lepší, když to nebude vědět vůbec nikdo. Pro jejich vlastní bezpečí. Vnitřně mě ale potěší, že to Matte bere takhle. Konečně nějaká agentura pochopila, že i umělec je jen člověk a má právo na vlastní život.

„A proč ne? Oba preferujete to stejné. Jste hezký pár..." vytrhne mě šéf z myšlenek, abych do nich upadl znovu díky těm několika zdánlivě nevinným slovům. Nejsme my to páreček pěkných kluků? Vzpomenu si na Taeho komentář těsně před tím, než mě královsky vykouřil tím zatraceně sexy způsobem, kdy mu absolutně nevadilo, že je dole a v podstatě nemá moc šancí na pohyb. Do háje, kdy mi konečně dojde, že jsem se zbláznil do postelového boha? Nebo možná nechci, aby mi to došlo, protože v ten okamžik nad sebou definitivně zlomím hůl své příčetnosti. Na druhou stranu, ani já nejsem k zahození, abyste věděli. Zatím si nikdo nestěžoval. Ne že by na to mí bývalí příležitostní milenci vůbec měli čas, když se naše cesty hned po skončení sexu vždycky zase rozdělily.

TaeKook /TaeKook/ 18+ ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat