17.

904 55 2
                                    

Jimin

V noci mi přišla od Jungkooka textovka, že se mnou potřebuje další den mluvit. Kdyby nebylo tak pozdě a já u sebe neměl jednu důležitou návštěvu, zavolal bych mu samozřejmě zpátky. Přišlo mi to naléhavé. Ale JK napsal, že to počká, tak jsem to pustil z hlavy.

Asi bych mu měl konečně říct o Yoongim. Tedy už jsem to naznačil, ale podrobnosti můj kamarád zatím neví. Třeba, že tohle je už druhá noc, kterou u mě Yoongi strávil.

Probudil jsem se dřív, takže mám skvělou příležitost si ho pořádně prohlédnout. Oni totiž lidé, kteří vedle vás začnou spát v posteli, vlastně vypadají docela jinak. Anebo to dělá ten nový pocit, který z toho máte. Ne že bych nikdy předtím neměl vážnou známost, která by u mě přespala, jen si myslím, že s každým člověkem je to trochu jiné.

Až na ten nepovedený začátek se to zatím vyvíjí dobře. Nic jsme si neslíbili, ale taky jsme dospělí, takže nemá smysl se držet v některých věcech zpátky. A jestli si někdo myslí, že si v sexu s tím člověkem sedne hned napoprvé, pak asi četl moc romantických knížek, protože se to rozhodně nedá nazvat pravidlem.

Naše první společná noc měla do dokonalosti daleko. Jenže to k tomu prostě patří. Zkoušíte, testujete, zjišťujete a získáváte zkušenosti. A pokud vám na tom druhém opravdu záleží, můžete nasekat mnohem víc chyb, než kdyby šlo o sex na jednu noc. No, je to už pár dní a s odstupem času se nad tím víc usmívám, než mračím. Navíc včera jsem zaznamenal výrazné zlepšení. Ještě jednou nebo dvakrát a bude to perfektní, cítím to.

Strašně se mi líbí Yoongiho pozorovat, jak se probouzí. Je roztomilý. Extrémní tvrďák je nadobro pryč, za což jsem vděčný. Asi bych to časem skousnul, ale taky bych se ho snažil vychovat k obrazu svému a to by nebylo dobře. Jsem rád, že se z něj nakonec vyklubal docela normální kluk, který navzdory všemu, co už dokázal, umí být i občas nejistý a nervózní. Aspoň v tom nejsem sám.

Zrovna chci zvednout ruku, mám neodbytnou touhu mu z čela odhrnout ten neposedný pramínek, když Yoongi promluví.

„Baví tě to?" zeptá se ospale, stále se zavřenýma očima.

„A co?" nerozumím, co myslí.

„Zírat na můj pomačkaný obličej," zabrblá dotčeně. Poté se na mě konečně podívá a přivře oči. Neubráním se pobavenému úsměvu.

„Zajímalo by mě, kdo ten výraz vymyslel. Jak může být vůbec obličej pomačkaný?" zavrtím hlavou a pohladím ho po tváři. Yoongi ale uhne, tak mu chytnu bradu a otočím si jeho obličej zpátky. „Mluvím s tebou," zamračím se.

„Promiň," mlaskne si, takže to vážně myslí jen napůl. „Jen asi nejsem zvyklý, aby..."

„Aby se po noci plné vášně na tebe díval tvůj milenec, jak se probouzíš? To se mi líbí, zdá se, že mám v něčem prvenství," dokončím to a zatvářím se vítězně.

„Máš víc prvenství, než si umíš představit, ale to teď probírat nebudeme. Akorát... vážně ses nazval mým milencem? Jakože po tom..." Ahááá, tak už vím, odkud vítr vane a proč je Yoongi mírně řečeno nevrlý.

„A co jiného jsem? Dvakrát už jsme spolu strávili noc..."

„No právě. Strávili jsme spolu noc, což se dá interpretovat různě," přeruší mě netrpělivě.

„Ne ne, přestaň mě chytat za slovo!" Podívám se na něj přísně a pak se vysoukám na jeho klín. Automaticky mi stiskne boky, což je naprosto úžasný. Dělal to i v noci a nejspíš si vůbec nevšiml, jak moc se mi to líbí. Je ale fakt, že právě v sexu, který je mezi lidmi stále tabuizovaný a v asijských zemích ještě víc, bychom naopak měli být otevřenější. Jak jinak se dozvíme, co se tomu druhému zamlouvá a co by chtěl, abychom s ním dělali? Copak se dá vidět jinému člověku do hlavy? „Pojď sem..." Sevřu mu ramena a pomůžu, aby se posadil. Pak si jeho paže obtočím kolem trupu. „A teď mě pevně obejmi," požádám ho.

TaeKook /TaeKook/ 18+ ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat