40

567 41 32
                                    

hee lieve lezertjes het spijt me zo zo zo zo zo zooooo erg dat ik al een maand niet heb geüpload maar ik heb het echt heel erg druk met school en ik moest allemaal presentaties doen en dat is heel erg ''kutt'' ik vind het zelf ook niet leuk maar school gaat voor anders ga ik niet over maar genoeg geklaag over school hier is hoofdstuk 40 I hope you enjoy it laat even een reactie achter van wat je ervan vond en stem alsjeblieft much loveee xxx Silke

P.o.v Diana

Ik loop langs het busstation op weg naar Samuel zijn huis.
ik steek onoplettend de straat over omdat het hier toch altijd rustig is.
maar natuurlijk komt er net een fietser om de hoek, dit gebeurt echt altijd en alleen mij.
de fietser wijkt uit en ik ren snel naar de overkant van de straat. ik kijk op of er verder niks is gebeurt.
gelukkig is dat niet zo en ik zie de fietser snel verder fietsen.
ik zucht en ga dan rechtop staan.
rustig loop ik naar de voordeur en ik bel aan.
de deur wordt met een zwiep open gedaan en Samuel trekt mij snel mee naar binnen.
''wow wat doe je?!'' zeg ik geschrokken.
hij begint te lachen ''niet zoveel, ik wou je alleen laten schrikken'' zegt hij kalm.
''nou dat is je gelukt hoor'' zeg ik en ik stap naar voren om het te knuffelen.
''weetje nog dat ik zei dat je mij heel wat kusjes verschuldigd was'' fluistert hij in mijn oor.
''uhu'' antwoord ik.
''zullen we dat nu even inhalen dan?'' fluister hij verleidelijk.
ik haal mijn hoofd van zijn schouder af en kijk dan recht in zijn ogen dan leun ik naar voren en geef hem een kus.
''cute'' hoor ik Gaya zeggen ik laat Samuel los en loop naar Gaya toe.
''ik heb jou ook gemist hoor'' zeg ik tegen haar en geef haar een knuffel.
''ik jou ook hoor Didi'' antwoord Gaya.
Didi zo noemt Gaya mij altijd want dat vind ze leuk.
''ja allemaal heel leuk, maar Di-Di is van mij'' onderbreekt Samuel.
''hé niet zo raar ik heb wel dat zalfje voor je gehaald'' antwoord Gaya geïrriteerd.
''wat voor zalfje?'' vraag ik nieuwsgierig.
''oh zo'n zalfje zodat zijn zuigzoen eerder weg zou trekken'' antwoord Gaya eentonig en ze kijkt Samuel afkeurend aan.
''Gaya! waarom zeg je dat nou?'' vraagt Samuel boos.
''het is toch zo!'' zegt Gaya boos en ze loopt weg.
ik kijk naar Samuel zijn nek en zijn zuigzoen is bijna niet meer te zien.
''het helpt echt!'' zeg ik.
''wat?'' vraagt Samuel verward.
''dat zalfje!'' antwoord ik blij.
''ja dat klopt, maar jij krijgt niet'' zegt hij grijnzend.
''wat, waarom niet?'' vraag ik verbaasd.
''omdat ik trots ben op die zuigzoen in je nek'' grijnst hij.
ik grijs terug en zeg dan ''oké... dan pak ik hem zelf wel'' en ik ren langs Samuel de trap op.
''nee! Diana wacht!'' roept Samuel.
''HAHAHA ECHT NIET!'' roep ik terug en ik ren naar de badkamer en doe hem op slot.
''Ha-Ha nu kom je er niet in!'' zeg ik lachend als Samuel aan de deurklink trekt en jammerend mijn naam zegt.
ik trek alle laatjes open en uiteindelijk heb ik het gevonden.
ik draai de tube open en smeer wat in m'n nek.
het begint te tintelen maar dat zie ik als een goed teken.
ik draai de deur weer van het slot en Samuel komt meteen binnen.
''tintelt wel een beetje'' zeg ik met een logies gezicht terwijl ik mij omdraai en het terug leg.
ik draai mij weer naar Samuel die mij helemaal aan het bekijken is.
ik kijk hem vragend aan ''wat doe je?'' vraag ik dan maar.
hij kijkt mij meteen aan ''iets wat ik graag doe'' antwoord hij met een kleine glimlach op zijn gezicht.
''owh'' zeg ik en ik zet een stapje dichterbij.
''maar dit doe ik nog liever'' zeg hij en hij plant zijn lippen op de mijne.
ik leg mijn armen om zijn nek en zijn tong vraagt toestemming tot mijn mond, die geef ik hem en hij plaatst zijn armen rustig om mijn middel.
niet veel later hoor ik de stem van Gaya.''kunnen jullie even ergens anders gaan staan tongen dan hier midden in de badkamer.., want ik wil even douchen'' zegt ze logies, ik trek mij terug en grinnik even.
''is goed hoor Gaay, kom Samuel'' zeg ik en ik glimlach naar haar ze glimlacht terug en ik trek Samuel mee.
''jullie zijn wel cute hoor'' roept Gaya nog na.
''jij ook!'' roep ik terug.aan het einde van de overloop net voor de deur van Samuel zijn kamer duwt hij mij tegen de muur en begint mij weer te zoenen.
ik duw hem ondeugend weg en zeg ''beetje onbeleefd tegenover je ouders zo midden op de overloop'' en ik trek hem mee zijn kamer in.
zachtjes geef ik kusjes in zijn nek Samuel kreunt even van genot totdat ik opeens naar het balkon loop en mezelf buiten opsluit.
ik kijk Samuel plagerig aan waarnaar hij teleurgesteld zegt ''Dianaa! stop with playing games''
ik begin te lachen en klim over het balkon heen en ik ga via de houten planken op de muur naar beneden.
ik kijk even om mij heen om te kijken waar ik mij kan gaan verstoppen.
''Diana!'' hoor ik Samuel roepen vanaf de andere kant van het huis en ik besluit het op een lopen te zetten en ik ren wat door de tuin.
''fuck waar moet ik nou heen'' ik kom uit bij het schuurtje dat aan de achterkant van de tuin staat achter een paar bomen.
ik loop er snel naar toe en ik rijk met mijn hand naar de deur klink.
''Diana!'' hoor ik Samuel weer schreeuwen.
ik kijk achter mij en zie Samuel door de bomen heen al door de tuin lopen.
ik open snel de deur en ik glip naar binnen.
ik kijk het schuurtje door en ik ga op de zit-grasmaaier zitten niet veel later hoor ik voetstappen en ik ga expres heel sexy op de grasmaaier zitten.
de deurklink gaat langzaam naar beneden en de deur gaan open.
''I've been waiting for you'' zeg ik grijnzend terwijl Samuel de schuur binnen loopt.
hij zucht een keer, ik sta op en loop naar hem toe.
''ik vond dit wel leuk eigenlijk en je..''ssssstt'' onderbreekt Samuel en hij legt een vinger op mijn mond.
hij pakt m'n taille vast en duwt mij dichter tegen zich aan.
hij kijkt mij diep in m'n ogen aan en kijkt daarna naar m'n lippen terwijl hij op zijn eigen bijt.
hij kijkt weer terug naar m'n ogen en pakt mijn gezicht zachtjes vast.
dan leunt hij naar me toe en kust mij zacht.
~Oh he drives me crazy~

Black Light ~ B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu