35

790 51 11
                                    

Hee kleine verandering in dit hoofdstuk kijk na het hoofdstuk even naar het vetgedrukte daar staat beetje uitleg lees het alsjeblieft wel anders snap je het misschien niet.

We stappen uit de auto en we openen de deur.
we leggen de spullen in de gang en ik app Iza dat we er zijn.
als ik naar de woonkamer wil lopen pakt Samuel me van achteren vast en geeft zacht kusjes in mijn nek.
''auw, niet te hard''
''sorry lieverd maar je bent gewoon onweerstaanbaar en ik heb je heel erg gemist.''
zegt Samuel en ik draai me om en geeft hem een kus.
''hé die wil ik terug'' zeg Samuel nep boos en hij geeft mij een kus.
''maar ik wil hem zo graag'' zeg ik met een pruillipje en Samuel geeft me weer een kus wat uitloopt op zoenen.
zoenend lopen we naar de woonkamer en we ploffen neer op de bank.
onder het zoenen begin ik Samuel een beetje te plagen, ''wat doe je nou?'' vraagt hij gefrustreerd.
ik begin te lachen en zoen hem dan weer.
ik prik in zijn buik en Samuel gromt ''hou op!''
en hij begint mij agressief te zoenen.
ik verbreek de zoen en begin te lachen, ''waarom lach je nou?'' vraagt Samuel.
"omdat je cute bent als je gefrustreerd raakt'' zeg ik lachend en ik wil hem weer zoenen maar hij hou me tegen ''hou je nu op dan?'' vraagt hij nog steeds gefrustreerd.
ik knik en Samuel zoent me weer.
als Samuel de zoen verbreekt zegt hij ''ik heb dit zo gemist'' en hij kijkt me verleidelijk aan.
als ik hij me weer wil zoenen hoor ik een stem die heel erg overdreven zegt ''jaaa, ik heb jullie ook zoooo erg gemissttt!...''
Samuel en ik kijken op en daar staat Iza tegen het deur kozijn naar ons te kijken.
''Iza!'' roep ik.
Samuel gaat van me af en ik ren naar Iza toe en geef haar een knuffel.
''hee lieverd!'' zegt ze blij.
''ik heb jou ook gemist hoor'' zeg ik lacherig.
''ja sorry ik kon het gewoon niet laten'' zegt ze met een bigsmile.
''dus zullen we nu dan meteen maar naar je ouders? want ik kan hier echt niet langer leven'' zucht ik.
''ja gaan we doen!'' ik draai me om naar Samuel en hij zegt ''ik moet ook maar is naar huis hahah ik ben er al en tijdje niet geweest''
''is goed schat ik zie je vanavond denk ik wel'' en ik geef hem een kus en hij loopt de de deur uit.
''hoelang stond je daar eigenlijk al?'' vraag ik dan aan Iza.
''haha, lang genoeg om te weten dan jullie se'' ''ZOUDEN WE NIET!'' onderbreek ik haar en ze begint meteen hard te lachen.
''zullen we dan maar gaan? hahahah'''zegt ze dan.
''Ja dat gaan we zeker!'' en ik loop de deur uit.
Iza pakt haar fiets en ik ga achterop zitten.
''zit je?'' vraagt ze
''ja!'' antwoord ik en ze begint te fietsen.

Als we bij Iza aangekomen zijn spring ik van de fiets en Iza gooit haar fiets in de bosjes.
We lopen naar binnen en ik hoor meteen iemand zeggen "oh daar zullen we Jade hebben" (Spreek je uit als Jaade niet Djede)
"Jade?" vraag ik meteen aan Iza.
"Ja dat is mijn 2de naam, maar die gebruik ik nooit, mijn oma is de enige die me zo noemt omdat ze die naam mooi vind" antwoord Iza
"Nou ik ben het helemaal met je oma eens!" zeg ik enthousiast.
"Bedoel je dat je me nu ook Jade gaat noemen?" vraagt Iza verward.
"Ja! Dat bedoel ik inderdaad, en ik vind dat je jezelf vanaf nu ook als Jade moet voorstellen, want het past veel beter bij je!"
"Oh uhm oke, ik vind het goed" zegt ze blij en we lopen naar de woonkamer.
"Hee Diana! Gaat het goed met je?" vraagt Jade's (Iza's) moeder meteen.
"Ja gaat goed!" antwoord ik blij.
"Super, nou ga zitten" en Jade (Iza) en ik gaan op de bank zitten.
"Mam, pap ik heb een voorstel" begint Jade (Iza) meteen en haar ouders kijken haar aandachtig aan.
"Jullie weten dat Diana alleen thuis is nu.. En dan is ze vaak alleen, dus ik had bedacht om samen te gaan wonen. Maar natuurlijk wel hier in Badhoevedorp en als jullie het goed vinden..."
Jade's (Iza's) ouders kijken elkaar even aan en dan zegt haar vader "ik vind het een goed idee dan kunnen jullie meteen veel leren en zelfstandig worden."
"Ja, dan vind ik het ook goed, ga maar op internet kijken naar wat mooie huizen hier in Badhoevedorp." zegt haar moeder met een glimlach.
"Echt waar? Zo bedankt!" zeg ik snel en ik geef de ouders van Jade (Iza) een knuffel.
Want het zijn eigenlijk een soort van 2de ouders voor me geworden omdat ik ze al heel lang ken.

Kleine verandering Iza heet nu Jade ze word nu alleen door haar ouders nog Iza genoemt want het zijn tenslotte haar ouders en zo hebben ze haar opgevoed.
Bij het volgende hoofdstuk ga ik er geen Iza meer bij zetten het was nu alleen even om het niet verwarrend te laten worden, dusss ja THANKS FOR THE 9 K JULLIE ZIJN GEWELDIGG ❤❤❤❤
laat alsjeblieft even een reactie achter wat je ervan vind en of je iets niet snapt ofzo xxx Silkee

Black Light ~ B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu