P.o.v Dioni
We zitten op de boot weer terug naar het vast land, en we zijn alleen. iedereen is stil en we zitten wat verdeelt over de boot denkend over wie Cassius zijn parachute heeft vast gemaakt.
ik kijk om me heen en zie Samuel ergens naartoe lopen, ik volg met mijn ogen het pad waar hij heen zal gaan aan het eind staat Diana.
ik kijk even naar haar en zie dat ze helemaal van slag is. ik zie dat Samuel zijn armen om haar heen slaat waardoor ze even opkijkt ze blijven zo staan en kijken recht vooruit, ik grinnik in mezelf want ik denk aan de Titanic. ik kijk verder en zie Kaj jaloers naar Diana en Samuel kijken maar vraag mezelf niet af waarom.
ik kijk verder en zie Jai aan de achterkant van de boot ik volg zijn beweging en zie dat hij over de rand klimt mijn ogen worden groot en ik weet niet hoe snel ik naar hem toe moet rennen ''Jai!'' roep ik hard ''niet doen!'' hij kijkt om en kijkt me geschokt aan ''niet doen'' zeg ik nog een keer hard en ren het laatste stukje nog harder, ik pak zijn arm.
hij kijkt naar het water en zegt dan zacht ''ik heb het gedaan'' ik schrik en kijk hem aan.
de anderen komen hijgend aan en Diana vraagt meteen wat er aan de hand is als ik haar aan kijk kijkt ze heel bezorgt en geschokt. ''ik heb het gedaan'' zegt Jai huilend.
Diana schrikt en haar gezicht gaat naar boos en verdrietig te gelijk ''hoe heb je dat kunnen doen?'' zegt ze boos maar ik hoor de trilling in haar stem.
snel laat ik Jai zijn arm los ''ik ik'' stottert Jai ''ik was boos, boos om wat Cassius allemaal had gedaan en waar hij mee weg is gekomen, ik weet niet wat me bezielde''.
Cassius kijkt naar de grond dan vraag ik snel ''wat heeft hij allemaal gedaan dan?'' ''dat doet er niet toe ik heb iets heel stoms gedaan bij een van mijn beste vrienden en ik kan het niet terug draaien'' even blijft het stil.
dan zegt Cassius ''we moeten verder'' en tilt met een zucht Jai over de rand.
ik zie dat Jai heel veel spijt heeft ''sorry'' zegt hij en hij kijkt naar Cassius.
"dit was de domste fout in mijn leven, je bent me beste vriend'' Cassius kijkt opzij en zegt dan ''en best vrienden zijn er voor elkaar wat er ook gebeurt'' Jai glimlacht en Cassius ook.
''groepsknuffel'' roep ik, iedereen kijkt me raar aan en we barsten in lachen uit.
eindelijk het is weer zoals vroeger en we vergeven elkaars fouten.
JE LEEST
Black Light ~ B-Brave
RomanceEen spannende story over B-Brave en de vriendin van Samuel, Diana. Deze story gaat over liefde, bedrog en geheimhouding. Kaj is de ex van Diana maar dat mag niemand weten, want als ze erachter komen wat hij allemaal geflikt heeft kan hij zijn plaats...