We zijn op Texel en er word on van alles uitgelegd over skydiven ik ben de enige die het nog nooit heeft gedaan. ik kijk een beetje angstig al ik de foto's zie.
Samuel ziet het en slaat een arm om me heen '''het komt wel goed we gaan samen'' dat wist ik niet ik begin te glimlachen en heb er weer zin in, dan hoor ik Jai zeggen ''dit word onze 20ste sprong'' ik kijk Jai verbaast aan ''hebben jullie al zoveel gesprongen?'' ''jaa wij zijn ervaren skydivers'' zegt Dioni lacherig de anderen beginnen ook te lachen.ik zit hand in hand met Samuel omdat ik hem in het vliegtuig waar we straks uit moeten springen niet wil los laten. dat hoor ik de zware stem van onze begeleider ''mooi jullie gaan samen'' ik glimlach en kijk naar Samuel. dan gaan we staan om onze kleding aan te trekken, we worden aan elkaar vast gebonden, ik op Samuel zijn buik. ik kijk naar de anderen die alles al aan hebben wij moeten als eerst springen en ik vind het best eng ik hoor Samuel nog zeggen ''het komt goed ik ben bij je'' en voor dat ik het weet springt Samuel al uit het vliegtuig.
even schreeuw ik het uit en geef me dan over. ik voel me vrij en en langzaam ''vallen'' we naar beneden.
dan zie ik opeens aan de rechterkant van ons Dioni verschijnen die naar me zwaait voor zover je het zwaaien kan noemen, ik glimlach en zwaai dan terug, dan duikt hij naar beneden waar mijn mond van open valt.
dan zie ik Cassius opeens aan de voorkant en daarna zie ik Kaj en Jai verschijnen aan de linkerkant en ze duiken allemaal naar beneden.
dan zie ik dat Cassius zijn parachute open wil doen maar het lukt niet de anderen zien het en duiken naar hem toe terwijl de grond dichterbij komt.
Samuel trekt onze parachute uit en we schieten omhoog ik zie dat Dioni Cassius heeft en ook zijn parachute uit trekt.
mijn hart gaat tekeer, Cassius was bijna terpletter gevallen!
de grond komt langzaam dichterbij en we landen op het gras. ik maak me snel los en ren naar Cassius die anderen komen dan ook aangerend.
de begeleider kijkt naar Cassius zijn parachute, hij zucht ''ik kan niks vinden waarom hij niet open ging'' zeg hij met een zware stem.
mijn oog valt op een klein knoopje die er volgens mij niet in hoort ik wijs ernaar en de begeleider kijkt er naar dan zegt hij opeens ''dit is pure sabotage ''iemand hier wou dat Cassius terpletter zou vallen denk ik meteen..
JE LEEST
Black Light ~ B-Brave
RomanceEen spannende story over B-Brave en de vriendin van Samuel, Diana. Deze story gaat over liefde, bedrog en geheimhouding. Kaj is de ex van Diana maar dat mag niemand weten, want als ze erachter komen wat hij allemaal geflikt heeft kan hij zijn plaats...