P.o.v Rose
Snel kijk ik over Daniel zijn schouder terwijl hij me ruw de kamer in duwt. ik zie Diana de andere kant op rennen en ik krijg een beetje hoop.
de deur word dicht gegooid en ik hoor de voetstappen van Daniel weer terug gaan naar de andere kamer kort daarna een schreeuw.
''godverdomme!'' het is Daniel en ik hoor hem weg rennen.
ik doe mijn ogen dicht en kijk even pijnlijk.
langzaam draai ik me om en ik bekijk de kamer een 2 persoons bed een houten stoel en een raam deze keer zonder houtenplanken.
langzaam loop ik er naar toe door het raam kijk ik naar beneden en zie daar een dun steegje.
ik pak de stoel en ram keihard tegen het raam.
glas scherven vliegen alle kanten op en een paar komen in me been.
snel haal ik de grootste stukken er uit en de rest negeer ik maar.
ik zet me voeten op het kozijn en ik kijk nog is naar beneden.
ik sta in het raam klaar om te springen als de deur word open gegooid snel draai ik me hoofd om en kijk geschrokken de onbekende man aan.
ik kijk weer naar de stenen tegels onder me en spring dan naar beneden, hurkend kom ik neer met me handen op de grond.
ik kijk omhoog naar het raam waar ik net uitgesprongen ben.
de onbekende man kijkt me na en verdwijnt dan weer de kamer in.
ik sta op en ren naar het einde van de steeg, ik kom uit bij een verlaten straat.
ik kijk links en rechts, links loopt het dood dus ga ik rechts.
rennend ga ik door de straat, ik ren door allemaal straatjes en steegjes tot ik niet meer kan.
me been bloed maar toch loop ik door ik begin de weg te herkennen en ik kijk naar de straat naam
''onbruno'' staat er op het bordje me ogen worden groter en ik lees het nog is ''onbruno'' het staat er echt.
maar dan ben ik vlak bij Jai ik begin weer te rennen nog een paar straten.
als ik bij Jai zijn straat ben word ik duizelig en licht in me hoofd ik loop wankelend naar de deur.
ik rijk met me hand naar de deurbel maar net voordat me vinger het knopje raakt val ik naar achteren en alles word zwart.
Ik hoor een stem die geschrokken me naam blijft herhalen ''Rose, Rose''
ik probeer langzaam me ogen open te doen en zie Jai zijn bezorgde gezicht.
''Rose?'' herhaalt hij nog een keer.
''Jai'' probeer ik uit te brengen hij glimlacht even en ik glimlach terug.
dan helpt hij me overeind en hij geeft me een lange knuffel ik leun een beetje tegen hem aan en laat me hoofd op zijn schouder rusten.
daarna pakt hij mijn schouders stevig vast zodat ik niet weer val, hij kijkt me bezorgt en vragend aan dan vraagt hij het toch maar
''wat is er gebeurt'' even blijft het stil en ik staar voor me uit.
''laten we eerst maar naar binnen gaan'' zegt hij dan maar, ik knik.
hij pakt me op en draagt me mee naar binnen. hij legt me op de bank en pakt wat water voor me, daarna gaat hij in de stoel naast mij zitten.
ik ga wat rechter op zitten en haal diep adem.
''Daniel had me ontvoerd..''
Jai's ogen worden groot en hij wil opstaan.
''nee wacht er is nog meer'' heel even is het stil en ik kijk Jai aan.
''Diana is daar ook''
''wat! en en Samuel dan?'' vraagt Jai gehaast.
op dat moment wordt Jai gebeld hij grist zijn telefoon uit zijn broekzak even kijkt hij naar het scherm ''Samuel'' zegt hij en hij neemt snel op.
ik hoor Samuel hier en hij klinkt erg bezorgt
''Jai, Jai, weet jij misschien waar Diana is ze is niet thuis ze beantwoord haar mobiel niet ik weet het echt niet meer ik heb al haar vriendinnen al gevraagd en ik ben alles na gegaan. help me alsjeblieft'' hoor ik Samuel wanhopig zeggen.
''ik weet waar ze is ja, kom nu naar mijn huis dan leg ik het je uit'' en hij hangt op.
2 min later gaat de bel ongeduldig vaak Jai rent naar de deur en Samuel komt binnen gestormd hij kijkt Jai ongeduldig en vragend aan.
''Rose kan jij het aan Sam vertellen?'' ik knik en vertel wat er gebeurt is.
Samuel haalt zijn handen door zijn haar ''godverdomme, weet je nog waar het is?'' vraagt hij opgefokt
''nee maar ik heb zijn nummer, daar kan je zijn mobiel mee opsporen''
ondertussen dat is Daniel zijn nummer opzoek en aan Samuel doorgeef is Jai al bijna klaar met het verplegen van mijn been.
als Samuel dan eindelijk Daniel zijn mobiel gevonden heeft trekt hij Jai mee en stappen ze in de auto.
JE LEEST
Black Light ~ B-Brave
RomanceEen spannende story over B-Brave en de vriendin van Samuel, Diana. Deze story gaat over liefde, bedrog en geheimhouding. Kaj is de ex van Diana maar dat mag niemand weten, want als ze erachter komen wat hij allemaal geflikt heeft kan hij zijn plaats...