ik zit op de bank wat tv te kijken, als ik opeens mijn mobiel hoor, ik spring op en begin te zoeken.
hij ligt op de tafel natuurlijk.
als ik zie dat het Kaj is druk ik hem meteen weg en ga weer zitten dan gaat hij nog een keer, ik zucht het is weer Kaj ik neem hem dan toch op.
''hee babe'''hoor ik Kaj zeggen ik zucht en vraag verveel ''is het belangrijk?'' ''nou het is is wat jij belangrijk vind..'' ik zucht nog een keer en zeg dat geergerd ''vertel nou maar wat er is.." ''we gaan skydiven en we mogen iemand mee nemen en iedereen dacht meteen aan jou'' vertelt hij ''en waarom vertel JIJ zit aan mij?''
hij grinnikt en zegt dan ''omdat ik Samuel voor wou zijn'' dan hangt hij op, ugh hij wist dat Samuel dit als verassing aan mij wou vertellen. ik besluit Samuel te bellen.
''haaj Honey'' zegt hij als hij opneemt ''hee ik weet het van het skydiven Kaj heeft me het verteld'' begin ik meteen.
''aaah Kaj weer, hij kan ook niet zijn mond houden''
''uhhu hoe laat moet ik er zijn eigenlijk?'' vraag ik maar meteen. ''12 uur'' zegt hij vrolijk, ''ik zie je dan wel doeii'' ''bye''
ik hang op en loop naar boven om me aan te kleden en me make up en haar te doen als ik klaar ben loop ik naar de schuur en pak me scooter.
als ik bij Samuel aan kom zet ik me scooter neer en bel ik aan, Samuel doet open en glimlacht naar me. ik voel me meteen al blij, ik loop naar binnen en geef Samuel meteen een knuffel. ''de anderen komen zo'' zegt hij en hij duwt me met zijn lichaam tegen het raampje naast de deur, en begint me te zoenen.
dan horen we iemand op het raampje kloppen Samuel kijkt op het zijn Kaj en de anderen die waarschijnlijk al even zaten te kijken en dus alles hebben gezien.
ik zucht, Samuel zet een stap naar achteren en pakt dan zijn jas van de kapstok samen lopen we de deur uit.
ik zet me tas in de kofferbak van het busje en ga dan zitten, Samuel gaat naast me zitten aan de rechterkant en Kaj aan de linkerkant. tuurlijk dat had ik kunnen verwachten dat Kaj naast me kwam zitten.
we rijden weg en ik pak Samuel zijn hand zo rijden we de eerste 20 km.
dan kijkt Samuel me aan en ik kijk speels terug zijn blik gaat naar verleidelijk en hij zoent me, ik hoor allemaal jassen langs stoelen schuren dus ik weet dat iedereen kijkt, ze beginnen een beetje te juichen en te fluiten ''wooow woooow!'' ik glimlach en kijk Samuel recht in zijn ogen aan, hij kijkt me glimlachend en verbaast aan, en ik kan in zijn ogen lezen dat ik me er niks van aan moet trekken, en ik zoen hem weer.
als we er bijna zijn begint iedereen ''we zijn er bijna we zijn er bijna maar nog niet helemaal'' te zingen en ik zing vrolijk mee.
JE LEEST
Black Light ~ B-Brave
RomanceEen spannende story over B-Brave en de vriendin van Samuel, Diana. Deze story gaat over liefde, bedrog en geheimhouding. Kaj is de ex van Diana maar dat mag niemand weten, want als ze erachter komen wat hij allemaal geflikt heeft kan hij zijn plaats...