37

576 48 14
                                    

"Godverdomme Kaj'' zeg ik hardop tegen mezelf terwijl ik de hoek omloop.
mijn zwak voor Kaj is altijd al kut geweest sinds het uit is met hem, en vooral toen ik met Sam kreeg want ik moest hem toen ook nog vaker zien vanwege B-Brave en dat ze elkaar leerden kennen.
ik dacht gewoon van het gezeik af te zijn, maar die zo nodig boyband van hun maakt het alleen maar erger.
ik word uit mijn gedachte gehaald door twee meiden ongeveer 15 jaar oud denk ik die op me af komen lopen en vragen ''hee, ben jij Samuel zijn vriendin? dat meisje van die foto op twitter''
''uhm ja dat klopt, ik ben Diana'' antwoord ik de meisjes begripvol, maar eigenlijk zou ik nu het liefste doorlopen.
''echt? omg mogen we met je op de foto?''
''jahoor! tuurlijk'' zeg ik enthousiast.
een van de meisjes pakt haar mobiel en ze vraagt of ik wat foto's wil maken.
ik knik en pak haar telefoon aan ik maak een paar selfies met ze en geef dan de telefoon weer terug.
''dankjewel!'' zeggen ze lief.
''graag gedaan'' antwoord ik en ze lopen weer verder.
toch wel apart om selfies te maken met random mensen die je niet kent.
ik loop weer verder en zie in de verte een gedaante opkomen, op een fiets.
ik hoop maar dat het Samuel is want ik ben nu al moe van het lopen.
het voelt alsof iemand me achtervolgt, en vanzelf kijk ik als om.
kut nee Kaj, hij ziet dat ik hem heb gezien en roept dan ''Diana wacht'' met zijn lieve onschuldige stem.
ik aarzel niet en roep terug ''nee Kaj donder op!'' en ik moet me inhouden om niet nog is achterom te kijken.
ik hoor hem naar me toe rennen en hij pakt me pols vast ik draai meteen naar hem toe en geef hem een dodelijke blik.
hij laat meteen me pols los en ik wil me weer omdraaien en weglopen.
''wacht nou'' zegt hij dan ik draai me weer om en zucht een keer.
''waarom liep je net nou weg?'' probeert hij zo onbegrijpelijk mogelijk uit te brengen.
''Kaj doe niet alsof je achterlijk bent!'' zeg ik boos en ik draai me met een ruk om en loop weer verder.
hij komt naast me lopen en zegt ''oké dan breng ik je wel thuis''
''nee dat kan ik zelf wel'' zeg ik bot terwijl ik de andere kant op kijk.
dan hoor ik de stem van Samuel ''hee'' zegt hij.
ik kijk meteen op en zie dat hij vragend naar Kaj kijkt.
''hee, ja ik uhm'' stottert Kaj een beetje.
uit mijn ooghoeken kijk ik naar Kaj met een ligt boze blik.
hij ziet het en begint meteen weer met praten ''ik dacht ik loop even een stukje mee want we kwamen elkaar tegen''
Samuel fronst zijn wenkbrauwen en kijkt dan naar mij als vraag naar bevestiging.
''j-ja dat klopt'' zeg ik snel.
''oh oké, dankjewel Kaj''
''graag gedaan man'' zegt hij en glimlacht even.
''nou, spring maar achterop bij mij, achterop mijn fiets'' zingt Samuel.
ik glimlach liefjes naar hem en zeg dan ''eerst een kusje'' en ik tuit mijn lippen terwijl ik naar hem toe loop hij geeft me een kus, eigenlijk doe ik het alleen maar om Kaj.
Ik ga bij Samuel achterop zitten met 2 benen aan een kant.
''zit je?'' vraagt Sam als bevestiging.
''ja'' antwoord ik en hij begint te fietsen.
ik kijk nog een keer om naar Kaj die naar me knipoogt.
ik kijk hem emotieloos aan en steek dan me middelvinger naar hem op.
langzaam plaats ik mijn armen om Samuel zijn middel.
hij heeft een t-shirt aan dus ik wrijf over zijn buik.
''HAHA, wat doe je dat kietelt'' proest hij lachend uit terwijl hij mijn handen probeert vast te houden.
'''sorry lief ik kan gewoon niet van jou heerlijke sixpack afblijven, en je vraagt er ook om als je zo'n t-shirt aan doet'' zeg ik speels en ik plant een kus op zijn rug.
Samuel kreunt zacht.
''hahahahaha, word je nu al geil?'' vraag ik hem lachend.
''nu al'' herhaalt hij nadrukkend ''dat klinkt alsof jij heel wat van plan bent'' antwoord hij smooth.
''ja ik ben ook heel wat van plan'' zeg ik uitdagend.
''oh zegt Samuel even valt er een stilte en dan vervolgt hij zijn zin weer.
''vertel het me dan maar'' zegt hij op een eisende toon.
''oké'' zeg ik en even denk ik na ''ik ga je shirt je laptop en je popcorn stelen, en dan zet ik netflix aan en neem ik je hele bed in beslag'' zeg ik dan flauw.
''hmm, en ook als ik zeg dat ik alleen thuis ben?''
''nou dat zouden mijn plannen wel is kunnen wijzigen'' zeg ik plagend.
''en als ik nu zeg dat mijn ouders en zussen pas morgen avond laat thuiskomen?'' vraag Samuel op een veel verwachtende toon.
''nou daar moet ik even over na denken hoor'' zeg ik een beetje sarcastisch.
''als je me het dan maar verteld als we er zijn''
'hahahah, no promisses''
even blijft het stil en dan kijkt Samuel opeens om ik weet niet hoe hij het doet maar hij kijkt me altijd aan met zo'n zwoele blik.
dan kijk ik naar de weg we fietsen in het midden en slingeren een beetje.
''Sam kijk uit!!'' schreeuw ik dan, er komt een auto vlak langs ons Samuel wijkt uit maar hij verliest de controle en we belanden in de berm.
de man in de auto roept nog iets van ''kijk uit godverdomme''
Sam en ik kijken elkaar aan en basten dan ik lachen uit.
''HAHAHA, je bent echt een sukkel!'' roep ik lachend naar hem.
''HAHAHA ja sorry maar jij bent gewoon te mooi om niet naar te kijken dus het is gewoon jou schuld''
''HAHA mocht je willen meneer Leijten het is echt jou schult''
''nou zeg mevrouw Leijten'' zeg hij nadrukkend.
''HAHAH, mocht je ook willen mijn naam is nog altijd De Roos'' zeg ik flauw.
hij staat op en steekt zijn had uit.
''mag ik deze dans van u mevrouw De Roos?'' zegt hij en hij glimlacht.
ik glimlach schijnheilig terug en zeg dan ''nou voor deze ene keer dan meneer Leijten'''
en hij trekt me omhoog.
als we voor elkaar staan kijkt hij recht in me ogen met een kleine glimlach.
hij pakt me vast en trekt me naar zich toe.
hij kijkt naar mijn lippen terwijl hij op zijn eigen bijt, hij kijkt weer teug naar mijn ogen en hij doen mijn haar opzij.
dan komt zijn gezicht langzaam dichterbij en ik sluitmijn ogen net voordat Samuel zijn lippen op de mijne plant.

Black Light ~ B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu