Hee allemaal sorry dat het steeds zo lang duurt voordat ik weer een hoofdstuk plaats. maar ik heb het best druk en ik heb vet weinig inspiratie, maaaarrr zo bedankt voor de 4,8k ik ben echt blij dat jullie mijn verhaal allemaal lezen! xx (Happy New year!) je moet aan het einde naar benden scrollen dan kan je verder lezen x
P.o.v Diana
Ik voel een paar zachte lippen op mijn voorhoofd drukken en ik weet meteen dat Samuel het is.
ik probeer hem te roepen maar er komt niet meer uit mij mond dan een zachte ''Samuel, Samu..el" langzaam probeer ik mijn ogen open te doen.
eerst is alles wazig maar langzaam begin ik het gezicht van Samuel te zien, en hij kijkt me met stralende ogen aan.
''Samuel'' probeer ik weer uit te brengen met een kleine glimlach.
''rustig maar ik ben bij je'' zegt hij met een zachte stem en hij gaat rustig met zijn hand door mijn haar.
ik zoek zijn hand met mijn hand en ik hou hem stevig vast.
even later hoor ik iemand binnen komen, en iedereen zegt iets van ''ze is bij''
na ongeveer 2 minuten komen er 2 mensen binnen en ze komen op me aflopen het is de dokter en hij vraagt iedereen de kamer te verlaten ik zucht even.
als iedereen de kamer uit is vraagt hij me hoe ik me voel.
''helemaal top!''
''oke dat is een goed teken, niet duizenlig, missenlijk?''
''nee ik voel me goed'' zeg ik blij.
''oke dan kijk ik nu even naar je hechtingen'' en hij doet het verband er een beetje af.
''mooi dat ziet er ook netjes uit''
''is het een diepe snee?'' vraag ik nieuwsgierig.
''ja aardig diep maar net niet tegen de slagader, je hebt erg geluk gehad meisje'' zegt de dokter serieus.
''en wanneer mag ik dan naar huis?''
''nou dit is erg uitzonderlijk en het gaat heel goed dus we gaan morgen kijken hoe het lopen en bewegen gaat.''
''yes!'' zeg ik opgelucht en ik kijk naar de klok, het is 4 uur en ik heb best honger dus vraag ik aan de dokter of ik iets mag eten.
''ja dat is goed, de zuster komt het straks brengen'' antwoord hij en ze lopen de deur uit.
Samuel en de rest komen weer binnen en ze geven me allemaal een knuffel behalve Kaj die zit wat dom voor zich uit te staren.
''en hoe gaat het met je? wat hebben ze gezegd?'' vraagt Samuel.
''het gaat goed en ze gaan morgen kijken hoe het lopen en bewegen gaat''
''super babe'' zegt Samuel en hij geeft me een kus.
ik kijk naar Iza en ik doe mijn armen omhoog voor een knuffel.
ze glimlacht en komt naar me toe lopen.
ik geef haar een lange knuffel ''ik heb je gemist'' zeg ik tegen haar.
''ik hou ook meid'' en ik laat haar los.
''hee, uhm ik heb een idee'' zegt Iza opeens.
''nou vertel'' zeg ik nieuwsgierig.
''nou ik dacht omdat je moeder weg is en wij nu allebij bijna 17 zijn dat we met zijn 2 en samen konden gaan wonen aangezien mijn ouders toch genoeg geld hebben'' ik ijk haar even aan en vraag dan ''vinden je ouders dat goed dan?''
''uhm, ik heb het ze nog niet gevraagt..''
''dan gaan we dat morgen meteen doen! , tenminste als ik dan weg mag''
op dat moment komt de zuster binnen met een kom soep en ze zet het op het tafeltje.
ik bedank haar en ze vraagt of ik nog iets nodig heb ''nee dankje''
''oke het is bijna 5 uur en het is Zondag dus dat betekend dat de bezoekers tijd bijna om is''
''oh okee bedankt'' zeg ik tegen haar en glimlach even, ze glimlacht terug en loopt dan de deur uit.
''nou dan moeten we maar is gaan'' zegt Kaj en hij kijkt me doordringend aan met een hele irritante grijns.
Ik kijk doods terug en kijk dan naar Samuel.
''nou tot morgen dan'' zeg ik en ik lach naar iedereen.
ze zeggen mij allemaal gedag en ze willen de deur uitlopen,
als Samuel opeens zegt ''ik ga niet weg hoor'' en hij glimlacht,
ik kijk hem nep boos en en hij zegt ''oke voor een kusje dan?''
ik glimlach en tuit me lippen, Samuel buigt naar voren en geeft me een kus wat uitloopt op zoenen.
ik verbreek de zoen en zeg ''je zei een kusje!''
''oke sorry nog een kusje?'' vraagt hij met een grijns.
''hmm oke vooruit'' en hij geeft me 2 kusjes.
''Saaaammmmmm je zei een kusje!'' zeg ik nep boos.
''sorry ik heb hem nu toch al!'' en hij wil de deur uit lopen.
''Sam wacht, ik wil hem terug!''
hij komt terug rennen en geeft me snel nog een kusje.
''dankjewel'' zeg ik.
''voor jou alles babe'' zegt hij en hij loopt de deur uit.
JE LEEST
Black Light ~ B-Brave
RomanceEen spannende story over B-Brave en de vriendin van Samuel, Diana. Deze story gaat over liefde, bedrog en geheimhouding. Kaj is de ex van Diana maar dat mag niemand weten, want als ze erachter komen wat hij allemaal geflikt heeft kan hij zijn plaats...