1

1.2K 82 4
                                    

Het regend en ik lig in bed, volgende dag school wauw wat had ik daar zin in, not.

ik zucht en draai me om,

opeens denk ik aan Samuel, waarbij ik moet lachen.

ik moet echt bij hem langs gaan, denk ik nog en val dan in slaap.

"DIANAA!' hoor ik van beneden, ik spring me bed haast uit en kijk snel op de klok Godverdomme half 8 ik ren naar beneden om wat te eten te pakken, vlug eet ik het op en pak me tas.

ik loop langs me moeder naar de badkamer ze kijkt me kwaad aan. ''je komt starks nog te laat!' ik zucht en loop snel de badkamer in ik doe wat make up op en loop weer naar beneden.

Als ik dan alles heb is het al kwart over 8 ik pak me fiets uit het hok en fiets haastig naar school.

op weg naar school denk ik aan Samuel, ''zal ik bij hem langsgaan?'' zeg ik in mezelf, met een zucht fiets ik verder.

ik kom op school aan en zet me fiets snel in het fietsenrek, hopend dat ik nog op tijd ben..

in de les kan ik alleen nog maar aan Samuel denken, zijn mooie ogen ben ik voor gevallen sinds ik hem ontmoete.

na de les wil ik hem meteen een berichtje sturen, maar hij is me voor.

Hee Diana

Heb je zin om vanmiddag bij mij langa te komen?

X Samuel

Ik glimlach en word meteen vrolijk, hij denkt aan me!

ik ga vanmiddag meteen bij hem langs, stiekem verlang ik erg naar Samuel maar dat hoeft niemand te weten ik lees het berichtje nog een keer en dan loop ik vrolijk naar de volgende les, waarop ik natuurlijk de vraag van Isa krijg ''waar ben je zo vrolijk om?'

ik kijk haar aan met een vrolijk blik. ze zegt meteen ''het is Samuel heh?' ik grijns

''jij hebt zo geluk dat jij B-Brave kent! iedereen is jaloers''

ik grinnik en loop verder.

Nog 2 lesuren en dan kan ik naar Samuel, ik zucht en kijk op de klok de tijd gaat zo sloom als je iets graag wilt..

Eindelijk school is uit en ik kan naar Samuel, ik loop vrolijk de deur van School uit maar Isa houd me tegen.

''en waar denk jij naartoe te gaan?' vraagt ze aandachtig.

Ik zucht en zeg dan zacht ''Samuel..

Isa begint te grijnzen. die grijns herken ik maar ze kan echt niet mee en dat weet ze, ze is dan wel me beste vriendin maar mee naar Samuel echt niet!

Ik zucht en loop langs haar de deur uit, ik draai me nog even om en zie dat ze met een beteuterd gezicht naar de grond kijk. ''sorry'' zeg ik zacht en kijk ook naar de grond.

Isa kijkt me aan en zegt dan ''geeft niet meis ik begrijp het, andere keer misschien?' ik kijk haar glimlachend aan gaan we doen en ik loop verder pak me fiets en fiets snel weg.

Black Light ~ B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu