Hee sorry voor het zo lang niet updaten maar ik was op vakantie.
dus daarom heb ik nu voor jullie het langste hoofdstuk dat ik tot nu toe heb geschreven.
xxx SilkeAls we bij Samuel zijn huis aankomen spring ik van de fiets en loop nog een stukje tot de garage.
hij doet de sleutel in het sleutel gat en opend de garage deur.
hij hou de deur voor me open en zegt ''gaat u voor mevrouw De Roos'' op een 'gentleman' manier.
''dankuwel meneer Leijten'' zeg ik lief en ik zet een glimlach op.
ik loop naar binnen en voel dan Sam zijn hand die hard mijn kont raakt.
ik draai me om en kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen en een kleine glimlach aan en hij kijkt terug met een onschuldige blik.
''Samm, doe niet zo ik weet toch echt wel dat jij dat was'' zeg ik lachend en ik wil hem zacht op zijn borst slaan, maar hij pakt me hand vast en trekt me naar zich toe.
ik schrik er zelfs van en ik kijk hem dus ook verschrikt aan.
''hahah, daar hoef je toch niet van te schrikken'' zegt hij lachend.
''ja maar het was heel onverwachts''
''ik ben ook heel onverwachts'' zegt hij dan plagend en hij geeft me een knuffel terwijl hij de garage in loopt.
''wat doe je nou weer?!'' vraag ik gefrustreerd.
''ik zei toch dat ik onverwachts was'' zegt hij weer plagend.
hij loopt tot midden in de garage en staat dan stil.
hij kijkt in mijn ogen en likt zijn lippen even, dan leunt hij in voor een kus ik geef hem een kus wat zoals gewoonlijk uitloopt op zoenen.
als ik de zoen verbreek kijk ik hem plagend aan hij wil me weer zoenen maar ik hou hem tegen en zeg ''je fiets staat nog buiten'' en ik leg me handen op zijn borst en zet me een beetje af.
hij haalt zijn handen van mijn heupen af en loopt naar zijn fiets toe.
ik loop naar de bijkeuken deur en open hem.
ik loop rustig naar de keuken en dan naar de woonkamer.
ik ga op de bank liggen en doe mijn ogen even dicht.
ik open ze meteen weer als ik voel dat Samuel een been over mij heen doet en steunend op zijn armen boven me komt hangen.
''hee babe'' zegt hij vrolijk en hij glimlacht liefjes naar mij.
''hee lieverd'' zeg ik terug en glimlach ook liefjes naar hem.
''dus wat zijn je plannen?'' vraagt hij nieuwsgierig.
''misschien wil ik jou dat niet vertellen'' zeg ik en ik sla mijn benen om zijn middel.
''oh'' zegt hij verbaast en hij gaat met een hand naar me kont en haalt wat uit mijn kontzak.
''gaat deze mij het wel vertellen?'' en hij houd het condoom voor mijn gezicht.
''als hij een mond had dan misschien wel'' zeg ik plagend en ik kruip onder hem vandaan.
ik loop naar de keuken en Samuel komt achter me aan.
''we moeten ook nog eten heh'' zeg ik dan en ik kijk Samuel zijn kant op.
hij negeert me en hij loopt naar een kastje toe en opend hem.
hij pakt er een stift uit en komt dan naar mij toe lopen.
hij pakt het condoom en legt het voor me neer op het aanrecht.
dan pakt hij de stift en tekent er een mondje op,
''nu zit er een mond op gaat hij het me nu wel vertellen?'' zegt hij logies en hij zet een glimlach op.
''HAHAHA je bent soms ook echt zo droog heh'' zeg ik lachend.
hij trekt opeens zijn t-shirt uit en zegt dan ''jij nu ook nog steeds?''
en hij kijkt me verleidelijk aan.
ik loop dichter naar hem toe en kijk naar zijn sixpack.
langzaam rijk ik met mijn hand ernaar toe en streel erover heen.
dan leg ik mijn armen om zijn nek en kijk hem diep in zijn ogen aan.
hij kijkt me verleidelijk aan en begint me dan opeens te zoenen.zoenend lopen we vanaf de keuken naar de woonkamer en we botsen nog even tegen de keukentafel aan.
ik lach even tegen Samuel zijn lippen aan en zoen hem dan weer.
als zijn tong toestemming vraagt tot mijn mond vallen we bijna over de bank.
Samuel drukt mij dichter tegen zich aan en dan tegen de muur.
hij plaatst zijn handen naast mijn hoofd en hij komt nog dichter bij staan totdat onze lichamen elkaar raken.
met mijn handen ga ik over zijn blote rug en ik zet me nagels erin van genot.
Samuel kreunt zacht en hij beweegt zijn lichaam langzaam over de mijne.
ik loop weer een stukje naar voren en ik zoek mijn weg naar de deur van de gang.
met mijn hand zoek ik naar de deurklink als ik hem heb duw ik Samuel weg en ik kijk hem plagend aan terwijl ik door de gang naar de trap ren.
ik wil de eerste trede oprennen maar Samuel is me voor en hij trekt me terug aan me buik.
hij bukt even en tilt me op bij mijn rug en benen in bruidshouding.
ik kijk hem verrast aan en vraag ''oh, en wat zijn jou plannen?'' nadrukkend hij kijkt me verleidelijk aan met een kleine grijns en zegt wat ik al eerder zei ''misschien wil ik jou dat helemaal niet vertellen'' en hij begint de trap op te lopen.
''AAH niet doen dit is eng!'' zeg ik lachend.
''ik hou je echt wel vast hoor'' zegt hij op en logische toon en hij begint te rennen.
''AAAH, SAMM'' roep ik angstig.
hij begint te lachen en loopt de laatste trede op.
eenmaal boven loop t hij naar zijn slaapkamer en hij probeert met moeite de deur te openen.
ik kijk naar zijn gezicht dat er super cute uitziet als iets hem moeite kost.
ik geef hem een kusje op zijn wang en hij krijg de deur opeens open.
''hee dat werkte hahaha!'' zeg ik lachend.
''jou kusjes werken overal voor'' zegt Samuel speels en hij loopt de kamer binnen.
langzaam laat hij me weer zakken en hij zet me neer op de grond.
grijnzend kijk ik hem aan.
hij grijnst terug en leunt dan langzaam naar voren.
hij drukt zijn lippen tegen de mijne en hij laat ze langzaam bewegen.
ik kus hem terug en hij loopt langzaam naar voren totdat ik zijn bedrand aanraak met de achterkant van mijn benen.
Samuel verbreekt de kus en duwt me snel op het bed.
hij grijnst even naar me en komt dan kruipend over me heen.
hij stopt wanneer zijn gezicht boven het mijne hangt.
ik kijk hem speels aan waardoor hij me meteen weer begint te zoenen.
zijn tong gaat langs mijn onderlip terwijl hij mijn gezicht teder vasthoud.
ik geef hem toestemming tot mijn mond.
ik ga met mijn handen langs zijn rug en zet me nagels er weer in.
Als Samuel de zoen verbreekt begint hij mijn nek te kussen.
ik kreun van genot en Samuel grijnst tegen mijn nek aan en begint dan opeens te zuigen.
eerst heb ik het niet door maar dan besef ik me dat hij me gewoon een zuigzoen geeft.
''omg Samuel!'' roep ik verlangend naar hem en hij begint nog harder te zuigen.
ik sluit mijn ogen en wanneer ik ze weer open doe zie ik een grijnzende Samuel boven me hangen.
dan dringt het tot me door dat ik morgen nog mee moet met Jade.
''oh kut wat zal Jade wel niet denken morgen als ze dit ziet'' zeg ik een beetje in paniek.
''die zal denken dat jij een super goed zoenend vriendje hebt'' antwoord Samuel geamuseerd.
''oh nu zal ik je krijgen ook'' zeg ik en ik draai hem op zijn rug zodat ik boven hem hang.
ik doe me haar aan een kant en zoek een plek.
als ik de perfecte plek heb gevonden kijk ik Samuel grijnzend aan en begin ik net onder zijn kaak in zijn nek hard te zuigen.
Samuel kreunt zacht.
wanneer ik terug trek ga ik op Samuel zijn middel zitten en kijk ik naar de goed zichtbare rood blauwe plek.
dan kijkt ik naar Samuel hij grijnst maar dat veranderd snel naar een verschrikt gezicht.
''wat is er lief?'' vraag ik trots.
''ik heb morgen een optreden'' antwoord hij.
''HAHAH, nou ik hoop dat je het met foundation een beetje kan bedekken'' zeg ik en ik ga er met me vingers overheen.
dan kijk ik Samuel weer aan en ik leun naar voren om hem een kusje te geven.
ik ga naast hem liggen en kruip dicht tegen hem aan het me hoofd op zijn borst.
hij speelt met mijn haar wat me een fijn gevoel geeft.
ik sluit mijn ogen en zeg ''ik hou van je''
Samuel plant een kus op mijn hoofd ''ik ook van jou'' zegt hij dan met een lieve stem.
JE LEEST
Black Light ~ B-Brave
RomanceEen spannende story over B-Brave en de vriendin van Samuel, Diana. Deze story gaat over liefde, bedrog en geheimhouding. Kaj is de ex van Diana maar dat mag niemand weten, want als ze erachter komen wat hij allemaal geflikt heeft kan hij zijn plaats...