14

574 55 0
                                    

P.o.v Dioni

Het is pauze en Kaj is nergens te bekennen en ik heb niks gehoord. dat is niks voor hem toch check ik me mobiel nog een keer, niks.
geen berichten ofzo.
ik zucht en sta op en loop de kantine rond.
dan gaat de bel en ik loop langzaam naar de les.
eenmaal in de les maak ik me alleen maar meer zorgen om Kaj.
ik besluit hem meteen te gaan zoeken en loop zo de les uit. Mnr de Vries probeert me nog tegen te houden, maar ik ben vast beraden om Kaj te gaan zoeken.
ik pak me fiets, geen idee waar ik heen moet.
ik denk dat het verstandig is om eerst naar zijn huis te gaan.
als ik daar ben gooit ik me fiets neer en ren ik naar de deur. ik bel aan.. niemand.
ik zucht en draai me om ik besluit naar huis te gaan en me auto te pakken.
want met me fiets kom ik nergens.
ik zit in de auto en ik heb nog steeds geen idee waar ik heen moet ik denk aan de plekken waar we voor B-Brave vaak samen heen gingen, zoals verlaten huizen.
ik rij rond en neem een weg die ik ken maar ik heb geen idee waarvan. ik neem allemaal afslagen en na een tijdje kom ik opeens bij een afgelegen huis aan.
er staat een busje die ik herken.
het is het busje van Kaj zijn vader, die Kaj altijd gebruikt. ik stop meteen en stap de auto uit.
ik sta voor een groot verlaten vervallen huis. ik loop op de voordeur af en doe hem open.
ik loop door het huis recht op de woonkamer af.
ik zie 4 paar ogen me aanstaren. en Kaj merkt me meteen op ''Dioni wat doe jij hier?' vraagt hij met een verbaast gezicht.
''ik ik.. ik was jou aan het zoeken, ik vond het maar niks voor jou dat je niks hebt gezegd. en trouwens wat doe jij hier?'
Kaj legt zijn vinger voor zijn mond ''sstt niks bijzonders'' en hij probeert me het huis uit te werken samen met zijn 'vrienden'
maar ik blijf staan waar ik sta. hij duwt me tegen zijn borst. ''Kaj waar ben je mee bezig?''
en ik duw hem van me af. ''niet zo hard'' zegt hij geërgerd en hij kijkt me vuil aan.
''ga weg!'' zegt hij dan.
''Kaj waar the fack ben jij mee bezig'' schreeuw ik naar hem.
ik hoor een gil die me naam roept. ik schrik en kijk Kaj woedend aan.
snel ren ik de kant op waar de gil vandaan kwam ik hoor hem nog is ''DIONI!''
Kaj rent me achterna ''Godverdomme Dioni!!'' en hij probeert me tegen te houden. ik kom bij een deur en probeer hem te open. op slot.
Kaj duwt me tegen de grond ''ga weg!'' schreeuwt hij. ik sta op en geef Kaj een schop tegen zijn scheen.
hij grijpt pijnlijk naar zijn been. dit is mijn kans, en ik trap de deur in.

Black Light ~ B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu