29

504 54 5
                                    

P.o.v Kaj

Elke keer als ik een stap zet, moet ik er twee terug
ik kan niet verder, maar kan ook niet terug
want ik zit vast in een doolhof, vast in een doolhof,
ja ik zit vast in een doolhof, vast in een doolhof

ik kom hier niet uit, hoe hard ik het ook probeer

want elke stap die ik zet is verkeerd

ja ik zit vast in een doolhof, vast in een doolhof

ja ik zit vast in een doolhof, vast in een doolhof

Ik zwerf wat over straat als er een paar meisjes op me af komen rennen ''Omg Kaj! Kaj Van Der Voort!!''

ik schrik uit me gedachtes en glimlach liefjes naar de meiden ''Hoi'' zeg ik enthousiast ze geven me allemaal een knuffel en dan willen ze nog een foto.

helemaal tevreden en blij bedanken ze me en ze lopen giechelend door.

ik zwaai nog even en draai me dan weer om, om verder te lopen.

en meteen dwalen mijn gedachtes weer af, wat zou Daniel met Diana van plan zijn?.

ik wil wel met hem mee doen maar dat gaat niet vanwege Samuel.

ik snap echt niet wat hij in haar ziet waarom beschermt hij haar zo.

ik trap tegen een steentje aan, ik kan gewoon niet tegen mezelf liegen en ik weet maar al te goed dat ik haar nog steeds leuk vind.

ik haal me mobiel uit me broekzak en hou het aan knopje een paar seconden vast en het Apple logo verschijnt.

ik heb wel genoeg tijd gehad om na te denken.

als ik dan mijn mobiel ontgrendel kijk ik bij de meldingen die ik heb.

een paar tweets wat insta meldingen en paar appjes en 2 gemiste oproepen van Jai en Dioni.

ik bel eerst Dioni terug de telefoon gaat over en Dioni neemt vrijwel meteen op

''Hee man waarom had je gebeld?'' vraag ik maar meteen.

''Hee je moet nu naar het ziekenhuis komen!''

''wat. waarom?'' vraag ik geschokt

''dat vertellen we je zo wel''

''wacht wie zijn we?''

''kom nou maar gewoon!''en hij hangt op.

ik kijk om me heen hoe moet ik nou in vredesnaam bij het ziekenhuis komen?

dan hou ik maar de eerste de beste taxi aan, ik stap in en vertel de man waar ik heen moet.

eigenlijk hou ik helemaal niet van taxi's maar ja het moet nu maar.

na ongeveer 10 minuten staan we voor het ziekenhuis ik betaal de man en ik stap uit, zo weer €10 lichter en ik zucht even.

ik bekijk het gebouw en bedenk waar ik heen moet spoed eisende hulp denk ik meteen en ik ren naar de ingang.

ik volg de bordjes waar op staat S.E.H (Spoed Eisende Hulp) uiteindelijk kom ik uit bij een wachtkamer en daar zitten Dioni Jai Rose, ik slik even en Samuel.

hij staat op en hij komt op me aflopen hij kijkt me woedend aan.

''What the fuck deed jou vriend met Diana?!'' me ogen worden groot en ik weet meteen waar en over wie hij het heeft.

''ik uhm uh weet het niet'' stamel ik ''wat is er gebeurd?'' vraag ik om maar een beetje duidelijkheid te krijgen.

op dat moment kijkt opeens iedereen schuin achter mij dus ik doe hetzelfde.

daar staat een dokter ''Diana De Roos?'' zegt hij vragend.

Samuel reageert meteen ''Ja! hoe is het met haar?''

''Ben jij haar vriendje?''

''Ja ja! hoe is het nou met haar?'' vraagt Samuel geërgerd.

''kom maar mee dan, maar alleen jij veel drukte is nu niet goed voor haar''

zegt de dokter rustig.

Samuel knikt, de dokter draai zich om en Samuel loopt achter hem aan.

(Hee ik ga nu snel weer verder schrijven en ik zou het leuk vinden als jullie reacties achterlaten want dat motiveert me!)

Black Light ~ B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu