19

542 50 0
                                    

( Diana ziet er niet precies het zelfde uit als de echte actrice in Vanavond is van jou, dus vergelijk haar alsjeblieft niet. )

P.o.v Samuel.

Ik loop naar achteren, ik zie Kaj staan en ik loop meteen op hem af ik duw mijn hand tegen zijn keel en hij bonkt tegen de muur.
''waarom heb je Diana ontvoerd?'' ''ik ik'' stamelt hij.
''nou zeg dan?'' schreeuw ik naar hem. ''ik vind haar leuk, oke!'' zegt hij boos.
''godverdomme Kaj waarom zei je dat niet gewoon?''
''ik kon er niet tegen dat ik haar niet kan krijgen, want ze mag me niet!''
''vind je het logies..? het is dat ik het hier professioneel hou want anders had ik je allang een klap gehad!''
ik laat hem los, en duw hem tegen de grond.
ik loop weg en ga naar de ruimte waar de meisjes moeten dansen ik kijk een paar, en hoor dan een schreeuw ik ren naar de rij en zie Diana haar scheen vast hebben. ''wat is hier aan de hand?'' vraag ik. ''Samuel'' zegt Diana opgelucht.
''ze schopte me'' zegt ze dan. ik kijk naar de meisjes, en ik laat ze achter in de rij zetten.
ik loop weer terug naar achteren en ga naast Dioni zitten. veel audities gaan voorbij.
dan komt een meisje met bruine krullen ze is heel goed en ik weet wel zeker dat zij mee gaat spelen.
''273, nummer 273'' word er geroepen en Diana komt uit de deur.
ik glimlach en ze kijkt onze kant op, dan glimlacht ze even terug en gaat goed staan.
de muziek begint en ze begint te dansen alle bewegingen doet ze vol concentratie.
de muziek stopt en ze vragen of ze nog is wil dansen. ''ja natuurlijk'' antwoord Diana en ze begint weer met dansen.
voor ik het weet stopt de muziek en vragen ze of ze nog een laatste keer wil dansen maar dan met mij.
'''ja hoor'' zegt ze vrolijk.
ik loop naar haar toe en pak haar hand. ''ik begeleid zeg ik zacht.
we beginnen met dansen en eindigen met een knuffel en dan loopt ze naar de uitgang.
dan het volgende nummer word geroepen.
het lijkt eindeloos te duren.
als dan de laatste is geweest zucht ik van opluchting.
we lopen naar de producers en beginnen te overleggen, Diana komt als eerste.
''jou vriendin toch?'' vragen ze aan mij. ik knik ja en glimlach even ''ze is een prachtige danseres, je hebt een goed smaak''
zeggen ze vrolijk.
en ik begin even te lachen en vraag dan ''en, mag ze mee doen?''
''maar natuurlijk, ze is perfect!''

Black Light ~ B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu