P.o.v Samuel
ik zit relaxed op de bank, ik ben eigenlijk best moe. ik zucht en sta op loop naar de keuken en open de koelkast. ik zucht nog een keer en pak dan wat muesli.
ik plof weer op de bank neer en begin te eten.
even stop ik met eten, ik denk aan Diana ik heb zo zin om haar mooie gezicht weer te zien, en besluit naar haar toe te gaan om haar te verassen. snel eet ik me muesli verder op.
ik sta op loop weer naar de keuken en zet me kommetje in de vaatwasser ik loop naar me kamer en trek wat basic kleren uit de kast.
ik trek het aan en loop naar de badkamer ik doe me haar goed en poets me tanden en dan loop ik weer naar beneden.
ik trek me schoenen aan pak me sleutel en doe de deur achter me dicht.
ik loop over het grindpad om mijn fiets te pakken en dan begint het te miezeren ik denk nog dat waait wel over maar zodra ik al een stukje heb gefietst begint het harder te regenen, ik zucht en fiets snel verder.
ik kijk op de borden welke kant ik op moet maar eigenlijk weet ik het wel nog 2 km en dan ben ik bij Diana.
ik zucht en fiets stevig door, als ik aan kom spoelt het van de regen ik bel aan niemand doet open dus ik wil kijken of de achterdeur open is maar dan zie ik Diana in de achtertuin zitten.
ik schrik en roep meteen haar naam ''DIANA!'' ze reageert niet ik ren naar haar toe en vraag wat ze hier doet.
weer blijft ze doodstil zitten.
ik ga achter haar zitten en omhels haar ze draait zich om en legt haar hoofd in mijn nek.
we blijven zo zitten totdat ze haar hoofd weghaalt.
ik zie een zwarte vlek op mijn shirt zitten van haar make-up ''sorry'' zegt ze zacht.
waarop ik tegen haar fluister ''geeft niet'' en ik geef haar een kus op haar neus, ze glimlacht liefdevol naar me maar haar ogen zijn nog helemaal betraand.
ik kijk haar aan met nog steeds de vraag in me hoofd waarom ze hier zit maar ik vraag het niet dan prikt ze me in me buik en wil me dan zoenen, ik kijk nog even verbaast en zoen haar dan ook.
haar hele lichaam is koud behalve haar lippen ik merk niks meer van de omgeving en voel haar lichaam langzaam warm worden.
JE LEEST
Black Light ~ B-Brave
RomanceEen spannende story over B-Brave en de vriendin van Samuel, Diana. Deze story gaat over liefde, bedrog en geheimhouding. Kaj is de ex van Diana maar dat mag niemand weten, want als ze erachter komen wat hij allemaal geflikt heeft kan hij zijn plaats...