heeee leuke lezertjes weer sorry dat ik zolang al niet heb geschreven mijn inspiratie is gewoon niks en ik heb volgende week tentamen week dus ik moet leren leren en leren maar ik probeer de hoofdstukken lang te houden zodat jullie wat meer kunnen lezen ik waardeer het echt dat jullie blijven lezen lovee xoxoxo Silke
Ik pak me tas en loop naar de voordeur.
ik geef Samuel een kus om vervolgens de deur open te doen en naar buiten te lopen.
Samuel trekt me nog een keer terug in een knuffel en geeft me een kus tussen mijn haren, dan laat hij me los en ik loop langzaam het huis uit.
ik draai me nog één keer om en zeg ''doei schat ik zie je in m'n nieuwe huis!'' en loop dan glimlachen weg.
ik neem het schelpenpaadje zodat ik sneller thuis ben.
als ik een klein stukje heb gelopen hoor ik voetstappen achter mij.
ik kijk achterom waardoor ik schik van diegene die achter mij loopt.
ik draai me snel weer om waarnaar ik het op een lopen zet.
ik hoor dat hij achter mij aan komt door de knarsende schelpjes onder zijn schoenen.
''je ontkomt niet aan mij'' hoor ik hem roepen.
ik let niet op waardoor ik zo tegen iemand op bots als ik opkijk zie ik het gezicht van Dioni.
''sorry sorry'' zeg ik snel.
''geeft niet'' zegt hij lief.
''maar waarom rende je?''
''ik uh.., ik heb geen idee'' antwoord ik terwijl ik met mijn hoofd schud.
''oh oké! zal ik anders een stukje mee lopen? ik heb toch niks te doen'' vraagt hij mij glimlachend.
''uhm, ja dat is goed'' zeg ik terwijl ik terug glimlach.
we lopen een stukje langs de weg als Dioni begint te praten.
''ik heb met de jongens bedacht om op vakantie te gaan naar Terschelling'' zegt hij vrolijk.
''oh wat een leuk idee wanneer?'' vraag ik enthousiast.
''ik mocht het eigenlijk nog niet vertellen want het is overmorgen al en we wilden het als verassing voor jou en Rose houden''
''Aah Dioni! waarom zeg je het nu al dan?'' vraag ik hem lachen terwijl ik hem een duwtje geef.
''jaa sorry! ik kon het gewoon niet meer voor mij houden'' zegt hij lachen terwijl hij wegkijkt.
''hoe lang hebben jullie dit idee al dan?'' vraag ik nieuwsgierig.
''iets langer dan een maand geloof ik'' antwoord hij.
''wow en dan willen jullie het nu pas doen?'' zeg ik verbaast terwijl ik Dioni zijn kant op kijk.
hij kijkt voor zich uit en zegt dan ''ja, uhm we wilden het al eerder doen maar toen kwam dat gedoe met die ene Daniel''
ik schrik van zijn naam en kijk meteen met grote ogen achter ons terwijl mijn hart sneller is gaan kloppen kijk ik snel Dioni aan die dan ook opkijkt.
''wat is er?'' vraagt hij meteen en ik hoor de bezorgdheid in zijn stem die hij eigenlijk niet wil laten horen.
''ja, nee die naam al.. ik..,''
''oh, sorry'' onderbreekt hij mij, gelukkig net op het punt dat ik niks meer wist te zeggen.
''nee je hoeft geen sorry t zeggen, het was uiteindelijk ook allemaal mijn eigen domme schuld'' vervolg ik hem meteen.
Dioni stopt met lopen waarnaar hij mij aankijkt en zegt ''niets was jou eigen domme schuld'' terwijl hij mij in een knuffel trekt.
''dankje'' zeg ik als ik Dioni zijn gezicht weer zie, hij glimlacht ''geen probleem''
we lopen weer verder en ik vraag ''wie gaat er nou precies allemaal mee?''
vanaf de grond kijkt hij naar voren met een bedenkelijk gezicht ''uhm, Kaj..
bij de erste naam krijg ik er al een stuk minder zin in waarom moet hij toch altijd mee naja hij hoort er bij maar het is zo irritant
.. en jij en ik natuurlijk'' hoor ik Dioni zeggen, fijn nu heb ik het dus niet gehoord..
''oh leuk!'' zeg ik dan maar.
''ja vond ik ook al, maar eh volgens mij zijn we er al'' zegt Dioni en hij kijkt me aan.
''ja dat klopt, bedankt voor het mee lopen'' zeg ik lief en ik geef hem een knuffel.
''geen probleem'' antwoord hij.
ik loop naar de deur en draai hem van het slot, ik draai mij nog een keer om en zeg ''de volgende keer dat je mij ziet is in mijn nieuwe huis''
Dioni kijkt mij verbaast aan ''ga je verhuizen dan?''
''jaa! ik ga samen met Jade in een super grote villa wonen'' antwoord ik blij en trek er een stoer gezicht bij.
''Nice, nou dan zie ik je daar'' zegt hij met een glimlach.
''ja! dan ga ik nu verder met inpakken tot overmorgen''
''tot overmorgen'' zegt hij en ik loop naar binnen.
nadat ik de deur dicht heb gedaan kijk ik door de smalle gang er staan overal dozen met een sticker erop van wat er in zit.
ik zucht een keer.
eerst maar even Jade een appje sturen dat we morgen vroeg moeten beginnen omdat ik overmorgen weg ga.
ik haal me mobiel uit me tas en zet hem dan neer.
ik druk op het knopje en de leuke foto van mij en Jade komt tevoorschijn van van't winter toen we op Ibiza waren, ook de tijd kan ik zien 20;06.
ik ontgrendel mijn mobiel en open whatsapp daarna klik ik op het gesprek met Jade.
ik zie dat ze online is en stuur haar ''hee bae ik heb net te horen gekregen dat ik overmorgen met de jongens en de vriendin van Jai naar Terschelling ga, dus zullen we morgen vroeg maar alvast beginnen met alles naar het nieuwe huis te brengen?''
een paar seconden later zie ik de vinkjes blauw worden en ze begint met typen.
''ja is goed hoor hoe eerder hoe beter!'' stuurt ze terug.
''super hoe laat ben je hier met 'je verhuiswagen' ?'' en ik stuur er een lach smiley achteraan.
''HAHAHA'' krijg ik terug met gelijk erachteraan ''is 9 uur goed?''
''HAHA ja is goed hoor 😂 ''
''oké tot morgen''
''tot morgen''
ik doe mijn mobiel weer uit en loop naar de woonkamer waarnaar ik op de bank plof en de tv aan zet ik kijk even gtst en doe dan de tv uit.
ik loop naar de gang pak me tas en loop langzaam naar boven.
ik zet mijn tas op de grond in mijn kamer neer en loop naar mijn kast.
ik pak m'n zwarte croptop met een lang shirt van gaatjes stof en een zwarte broek.
ik hang het over mijn bureau stoel en pak daarna een tas en loop weer terug naar m'n kast waarnaar ik alles eruit haal en in de tas stop.
ik leg de tas bij de deur en loop naar de badkamer ik haal mijn make-up eraf en neem dan een snelle douche als ik mij heb afgedroogd trek ik mijn slaapshirt van Samuel aan en loop de badkamer uit.
ik zet de wekker van mijn mobiel en kijk nog even op twitter als ik erachter ben gekomen dat er toch weer niks aan is op twitter tweet ik ''good night y'all ♥'' en vergrendel ik mijn mobiel.
JE LEEST
Black Light ~ B-Brave
RomanceEen spannende story over B-Brave en de vriendin van Samuel, Diana. Deze story gaat over liefde, bedrog en geheimhouding. Kaj is de ex van Diana maar dat mag niemand weten, want als ze erachter komen wat hij allemaal geflikt heeft kan hij zijn plaats...