Het is weekend eindelijk gelukkig ben ik alleen thuis. een zucht verlaat mijn mond, opeens gaat de bel ik ren naar beneden en loop naar de deur ik doe even me haar goed en doe hem dan open.
daar staat Kaj voor me neus, ik zucht en wil de deur weer dicht doen maar hij doet zijn voet er tussen.
ik doe hem weer open en vraag ''wat moet je?'' "'heh heh niet zo onbeleefd'' zegt hij en duwt me opzij als ik naar hem kijk komt de herinnering weer boven.''ik voel iets kouds op mijn been dat er in prikt ik schreeuw het uit ''stop niet doen!!'' zijn lichaam duwt me verder tegen de muur.
ik kijk naar beneden om maar niet in zijn ogen te kijken, mijn ogen worden groter als ik een mes zie dat steeds dichterbij komt.
ik voel hoe het koude mes in mijn arm snijd. ''stop alsjeblieft'' ik kijk hem aan met waterige ogen, ik kan me niet inhouden en de tranen stromen over mijn wangen, waardoor ik een klap krijg.''ik wrijf over mijn litteken op mijn arm, en zie dat Kaj al op de bank zit hij doet alsof hij thuis is. terwijl ik nog over mijn litteken wrijf vraagt hij me wat er is.
ik kijk hem doods aan.
ik kom voor hem staan en vraag hem weg te gaan maar hij blijft zitten dan trekt hij me op de bank en probeert me te zoenen, ik deins achteruit en duw mijn hand tegen zijn mond ''Kaj niet doen!" roep ik naar hem iets harder dan ik eigenlijk wou.
wat wij hadden is voorbij en je weet best waarom. hij kijkt me boos aan.
ik word bang en ga meteen staan, de blik in zijn ogen verandert meteen naar verbaast.
ik vraag hem weer om weg te gaan ''maar babe'' zeg Kaj zacht.
Nee! zeg ik hard ik doe mijn ogen even dicht om maar geen tranen te krijgen, als ik ze weer open doe zie ik Kaj recht voor me staan hij doet zijn armen om me heen en ik probeer hem weg te duwen maar hij is te sterk.
ik doe doe mijn ogen weer even dicht in de hoop dat hij los laat dan voel ik de lippen van Kaj op de mijne drukken ik ga er in mee even denk ik aan vroeger, hoe lief Kaj kon zijn en toen flitste Samuel door me hoofd snel verbreek ik de zoen ''Kut wat doe ik nou!'' denk ik. snel ruk ik me los Kaj kijkt me met een grijns aan en loopt dan de deur uit.ik schreeuw door de kamer ''wat heb ik gedaan!!''
JE LEEST
Black Light ~ B-Brave
RomanceEen spannende story over B-Brave en de vriendin van Samuel, Diana. Deze story gaat over liefde, bedrog en geheimhouding. Kaj is de ex van Diana maar dat mag niemand weten, want als ze erachter komen wat hij allemaal geflikt heeft kan hij zijn plaats...