We stappen de auto uit en lopen een groot gebouw in. en er staan allemaal meisjes in de rij om ook auditie te doen.
als ze Samuel zien beginnen ze meteen zijn naam te roepen en te gillen. hij geeft me een knuffel en wenst me succes.
daarna loopt hij snel naar achteren. ik snap waarom hij me nu niet kan zoenen, dan worden al zijn fans kwaad.
''hee hoer'' word er geroepen ik kijk even op er staat een meisje naar me te kijken met 2 achter haar.
''ja jij, wie denk je wel niet dat je bent, zomaar alle aandacht van Samuel opeisen.'' ik kijk haar verveeld aan en ik zeg maar niet dat ik zijn vriendin ben.
''je blijft van hem af ja'' zegt ze dreigend. en ze schopt me tegen me scheen ''AUW! waar was dat voor nodig?''
ze kijkt me lachend aan. dan komt Samuel aan rennen ''wat is hier aan de hand?'' vraagt hij.
''Samuel'' roep ik opgelucht.
de meisjes beginnen meteen te gillen ''Samuel Samuel mag ik met je op de foto?''
hij reageert niet en kijkt naar mij ''ze schopte me'' zeg ik dan. en de meiden worden achteraan in de rij gezet.
ik kom bij een soort balie waar ik me naam moet zeggen. ik krijg een nummer aangereikt, 273 dat is mijn nummer.
ik kijk achter me en er staat nog een hele rij. na lang in de rij te hebben gestaan ben ik bijna aan de beurt.
door het raam van de deur zie ik een meisje met bruine krullen heel mooi dansen.
''273, nummer 273'' ik duw de deur open en ga voor de producers staan.
ik zie Samuel in het hoekje staan samen met Kaj, Jai, Dioni en Cassius. ik ijk naar ze en glimlach. ik negeer Kaj maar.
de muziek begint te spelen en ik beweeg zonder erbij na te denken.
zetten de muziek uit, en vragen of ik nog een ander nummer wil dansen. ''ja tuurlijk'' en ik glimlach naar ze.
ik doe snel een staart in en begin weer met dansen.
Als ze dan weer de muziek uit doen. klappen ze en vragen nog een laatste keer of ik dan samen met Samuel wil dansen.
ik glimlach ''ja hoor'' Samuel komt glimlachend naar me toe lopen en pakt mijn hand. ''ik begeleid'' zegt hij zacht.
de muziek begint weer en ik laat me begeleiden door Samuel.
ik vergeet even alles en focus me op het dansen.
als afsluiting geef ik Samuel een knuffel.
dan loop ik naar de producers om te horen wanneer de uitslag komt.
ik loop naar de uitgang en ga opzoek naar een bus station.
JE LEEST
Black Light ~ B-Brave
RomanceEen spannende story over B-Brave en de vriendin van Samuel, Diana. Deze story gaat over liefde, bedrog en geheimhouding. Kaj is de ex van Diana maar dat mag niemand weten, want als ze erachter komen wat hij allemaal geflikt heeft kan hij zijn plaats...