7

795 70 0
                                    

Ik word langzaam wakker, en ik heb meteen door dat ik alleen in bed lig ik zucht. maar op dat moment komt net Samuel binnen. ik bekijk hem van top tot teen hij staat in zijn boxer glimlachend voor me neus met een dienblad met daarop 2 kopjes warme thee 2 kommetjes muesli en wat rozen blaadjes, ik glimlach terug en pak het dienblad aan hij komt naast me zitten en ik geef hem een kus ''ik hou van je'' zeg ik hij glimlacht en geeft me het kopje thee aan, zelf begint hij aan zijn muesli. ik drink mijn thee op en pak dan ook mijn muesli. samen eten we het op.

als we het op hebben sta ik op en vraag Samuel of ik zijn shirt aan mag ''of course'' zeg hij met zijn sexy Engelse accent, ik glimlach naar hem en pak dan zijn shirt, ik loop met het dienblad naar de keuken en begin op te ruimen even later ben ik klaar en loop naar de badkamer om mijn haar en make up te doen.

dan komt Samuel aanlopen, hij is al omgekleed maar heeft nog geen shirt aan.

ik grinnik en trek zijn shirt uit en ik gooi hem naar Samuel zijn hoofd.

ik loop naar me kleren kast pak wat basic kleren en trek ze aan ik kijk op me mobiel, 1 gemiste oproep van Isa. ik bel haar snel terug, ondertussen is Samuel ook klaar in de badkamer en komt naar me toe lopen ''wie bel je honey?'' vraagt hij, tegelijkertijd neemt Isa op.

''hee wie is er bij je?'' vraagt ze meteen ''hee Isa'' Samuel is hier, maar waarom had je gebeld?'' waarop ze antwoord'' ik wou even weten hoe het met je ging''

''gaat heel goed'' en ik lach even "maar ik moet weer gaan, doei" ''doei meid'' en ik hang op.

Samuel staat op en pakt me hand samen lopen we naar beneden en dan horen we opeens een knal we kijken elkaar aan en lopen snel naar buiten om te kijken waar het vandaan kwam.

Black Light ~ B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu