6

875 70 1
                                    

P.o.v Diana

Het is zaterdag avond Samuel is nog steeds bij mij thuis, we spelen het spel ganzenbord maar dan ander we hebben het een beetje aangepast.
ik mag als eerst gooien ik gooi 7 er staat: je hebt geluk je mag je tegenspeler zoenen Samuel kijkt me lachend aan zijn hoofd komt dichterbij, ''ho ho ik moest jou zoenen'' zeg ik met een glimlach en dan zoen ik hem. hij stopt de zoen en zegt dan ''ik ben aan de beurt!'' ik kijk hem aan met een pruillipje dan geeft hij me nog een kus ik probeer hem zo lang mogelijk vol te houden waardoor ik tegen hem aan val, hij grinnikt ik duw mezelf weer overeind en zeg dan flauw ''jij was toch aan de beurt?'', hij steekt zijn tong uit en gooit dan 5 hij duwt zijn poppetje 5 vakken vooruit en er staat: zing voor Diana, ik grinnik en Samuel begint te zingen, ik herken het meteen.

''Oh, jij vindt dat ik overdrijf,
Vindt dat ik rustig aan moet doen maar kijk,
En oh, jij hebt misschien de tijd,
Maar elk uur met jou is zo voorbij.''

Ik begin te blozen ik vind het zo lief, even denk ik dat het wel waar is en kijk op de klok, wow 12 uur al zeg ik snel. Samuel schrikt op en kijkt me beteuterd aan.
ik kijk naar buiten en zie dat het nog steeds stort regent. Samuel wil opstaan maar ik hou zijn arm vast. ''ik wil niet dat je gaat in deze regen straks word je nog ziek'' zeg ik met een serieus gezicht.
Hij glimlacht en kijkt me uitdagend aan en buigt over me heen om me te zoenen hij gaat boven op me liggen en ik kijk recht in zijn ogen, die me speels aankijken. hij duwt zijn lichaam omhoog met zijn armen dan pak ik hem vast om zijn borst en sla ook mijn benen om hem heen.
hij staat op en loopt naar de keuken terwijl ik nog om ham heen hang. hij zet me op het aanrecht en kijkt me verleidelijk aan ik kan het niet weerstaan en geef hem een kusje, ik kijk hem nog even speels aan en dan zoent hij me.
dan pakt hij me op en hangt me over zijn schouder zo loopt hij naar boven, ik moet vreselijk lachen, en hij slaat me op mijn kont.
dan legt hij me op het bed en trekt meteen mijn shirt uit hij kijkt me nog is verleidelijk aan en zoent me dan.

Black Light ~ B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu