proloog

1.6K 93 15
                                    

P.o.v Diana

"Nee Kaj niet doen!'' hij komt dreigend op mij aflopen ''wat is het probleem babe?'' vraagt hij met een gemeen lachje.
hij duwt mij tegen de muur, ik kijk hem minachtend aan maar het doet hem niks.
zijn handen gaan via mijn heupen naar boven ''blijf van me af!'' Schreeuw ik in zijn gezicht en ik duw hem aan de kant.
ik probeer de kamer uit te rennen maar Kaj haalt mij onderuit met mijn hoofd val ik tegen de muur.
Kaj buigt over mij heen ''och wat zonde zo'n mooi meisje en zich dan niet kunnen gedragen''
''ik kots van je'' zeg ik terwijl ik opsta.
''wat zie je daar!'' zegt hij kwaad.
''je hoorde me wel, ik - kots - van - je'' herhaal ik nadrukkend.
hij kijkt mij woedend aan en voor ik het weet raakt zijn vuist mijn wang.
ik val weer op de grond en ik voel aan mijn wang, met mijn vingers ga ik over mijn lip en ik kijk ernaar 'bloed'.
ik kijk weer naar Kaj die mij spijtig aan kijkt.
aan de muur probeer ik mij op te trekken en meteen duwt Kaj mij weer tegen de muur met zijn handen naast mijn hoofd zodat ik geen kant op kan.
''dus, .. ga je je nu wel gedragen?'' vraagt hij voldaan en op een nare toon.
''donder toch op man!'' schreeuw ik in zijn gezicht.

Hee dit is de proloog! Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal gaan vinden! En het verthaal ook gaan lezen.
En natuurlijk ook erop gaan stemmen!
Reacties zijn altijd welkom!
X Silke

Black Light ~ B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu