P.o.v Diana.
''ik sta in de Club met Rianna en we dansen een beetje. dan opeens zie ik een jongen naar me kijken en ik maakt oog contact, hij begint meteen te glimlachen.
en ik bekijk hem is goed, hij is erg knap maar te mooi om waar te zijn.
ik draai me weer naar Rianna die me met een verbaasde blik aankijkt, ze kijkt naar de jongen en daarna weer terug naar mij.
dan zeg ik maar snel ''ik ga even wat drinken'' en loop dan weg. ik ga aan de bar zitten en vraag om een cola.
ik volg de bewegingen van de man achter de bar en krijg me glas in me handen geduwd daarna vraagt hij om een muntje ik graai even in me broekzak maar zie dan dat iemand de man al een muntje geeft ik kijk om, het is de jongen van de dansvloer. ''deze krijg je van mij'' ik glimlach en hij komt naast me zitten.
''Samuel trouwen'' zegt hij snel, en hij steekt zijn hand uit, ik pak zijn hand en zeg dan enthousiast ''Diana''
''wat een mooie naam voor zoon mooie dame'' zegt hij flirterig, ik glimlach en neem een slok van mijn cola.
''ga je mee dansen'' zegt hij opeens, ik sta op en loop vrolijk met hem mee.voor ik het weet is het al 3 uur en Rianna is nergens te bekennen, ik zucht en kijk Samuel aan. en alsof hij het al weet vraagt hij of hij me naar huis moet brengen. ik kijk hem opgelucht aan en knik dan ja.
eenmaal buiten de club lopen we naar Samuel zijn auto, hij opent de deur de deur voor me en laat me instappen als hij de auto start vraagt hij ''en waar moet deze prachtige dame heen'' en hij kijkt me aan.
ik begin te lachen en zeg me adres.
onderweg moeten we om van allerlei dingen lachen, dan pak ik zijn telefoon, en zet me nummer er in. daarna leg ik hem weer neer hij kijkt me aan en glimlacht en ik glimlach terug.
ik hoor de banden van de auto over het grindpad knarsen en ik weet dat we er zijn. ik zucht en open de deur ik stap uit en draai me nog is om.
ik geef Samuel met een goed gevoel een knuffel en zwaai hem dan uit. ik loop naar binnen en gooi de deur dicht.''ik schrik wakker, ''waarom droomde ik de ontmoeting met Samuel?'' ik besluit mezelf er geen antwoord op te geven, en kijk op de klok 7 uur.
ik sta op en maak me klaar voor school.
JE LEEST
Black Light ~ B-Brave
RomanceEen spannende story over B-Brave en de vriendin van Samuel, Diana. Deze story gaat over liefde, bedrog en geheimhouding. Kaj is de ex van Diana maar dat mag niemand weten, want als ze erachter komen wat hij allemaal geflikt heeft kan hij zijn plaats...