Eindelijk de laatste schooldag.
ik ga op de rand van me bed zitten en staar naar mijn helder witte muur, waar met verf klodders op is geschreven ''babe, your mine''
dan sta ik op en trek de lievelings kleren van Samuel aan waarin hij me altijd het liefste ziet.
ik loop naar beneden en zeg vrolijk ''goede morgen'' tegen me moeder die rustig een kopje koffie drinkt aan de keukentafel.
ik pak een broodje en doe hem in de broodrooster.
ik ga met het warme broodje tegenover me moeder zitten.
''ik moet je iets vertellen'' zegt ze opeens.
ik kijk haar verbaast aan.
''ik moet voor me werk bijna de hele zomer vakantie weg''
ik kijk haar nog verbaasder aan ''maar waarom dan?''
''ze willen me graag op Broadway hebben en dat kan niet voor een korte tijd, ik heb alles al geregeld als jij natuurlijk ook zolang alleen thuis wil blijven''
''oh, ja tuurlijk'' zeg ik enthousiast.
''je kan altijd bij de buren terecht dat weetje''
''ja ja'' roep ik vrolijk terwijl ik de keuken uitloop weer naar boven toe.
na me haar en make up te hebben gedaan pak ik me tas en ga ik op weg naar school.
onderweg denk ik aan Daniel ik moet het hem vandaag echt vertellen ik kom bij school aan en ik zet me fiets in het fietsenrek.
ik loop naar binnen en loop meteen Daniel tegen het lijf.
''hee Diana'' zegt hij vrolijk en hij wil me een knuffel geven.
''ik moet je iets vertellen'' zeg ik maar snel hij kijkt me verbaast aan.
even kijk ik naar de grond en dan weer recht in de ogen van Daniel.
''luister, ik ben al met Samuel.. dat van ons was een vergissing, sorry''
tranen komen in me ogen dus ik besluit maar snel weg te lopen.
ik loop achter de kluisjes langs en kom daar Isa tegen ''uhm waar moeten we heen?'' vraag ik maar snel.
''naar het mentor lokaal..'' zegt ze alsof het heel logies is.
''nou zullen we dan maar?''
''uhm nou ja als jij het wil''
samen lopen we naar ons mentor lokaal, waar veel van onze klasgenoten ook al staan.als we dan eindelijk weer weg mogen loop ik snel naar buiten en pak ik me fiets.
ik fiets langs het schelpenpaadje naar huis als ik opeens..
een harde klap in mijn nek voel.
alles word zwart en ik val van mijn fiets.P.o.v Daniel
Ik loop door school als ik opeens bijna tegen Diana aan loop.
''hee Diana'' zeg ik met een lach.
ik wil haar een knuffel geven maar ze zegt dat ze me iets moet vertellen.
even kijkt ze naar de grond dan weer recht in me ogen.
''luister, ik ben al met Samuel.. dat van ons was een vergissing, sorry''
daarna loopt ze snel weg.
vieze hoer wil ik naar haar roepen, maar ze is al weg.
hier komt ze niet mee weg.
boos loop ik de school uit.
ik sta op straat en besluit Kaj te bellen ''hee man, kan je me ergens mee helpen?''
''ja tuurlijk man''
''oke kom bij de oude lindeboom vlak bij dat schelpenpaadje''
en ik hang weer op.
ik loop naar de oude linde boom en wacht daar op Kaj, 2 minuten later is hij er en vraagt me wat ik wil doen.
ik negeer de vraag en vraag hem of hij zijn knuppel ook in zijn auto heeft liggen.
''uhm ja natuurlijk'' zegt hij verontwaardigt.
ik haal de knuppel uit de kofferbak en ga oven verderop in de bosjes zitten langs het schelpenpad.
ik zie nog dat Kaj weer in zijn auto gaat zitten.
niet veel later zie ik iemand aankomen fietsen, het is Diana.
even denk ik dit moet ik niet doen, maar voor ik het weet heb ik haar al in haar nek geslagen.
Kaj komt naar me toe gerend ''waar ben je mee bezig?.. als Samuel hier achterkomt dan komt het niet goed ik meen het Daniel..''
''Diana zal er niet achter komen dat jij hier bij hoort, dat beloof ik je''
JE LEEST
Black Light ~ B-Brave
RomanceEen spannende story over B-Brave en de vriendin van Samuel, Diana. Deze story gaat over liefde, bedrog en geheimhouding. Kaj is de ex van Diana maar dat mag niemand weten, want als ze erachter komen wat hij allemaal geflikt heeft kan hij zijn plaats...