One

1.4K 110 9
                                    

Yazarın anlatımından

Baekhyun büyük kütüphanenin içerisinde gezinirken gözlüklerini düzeltti hızla. Dikkatle kitaplara bakıyor bu aralar ilgi alanı olan tarih kitaplarını inceliyordu.

Bir sayısalcı olarak tarihle hayatı boyunca ilgilenmemişti. Geçen gün arkadaşlarının konuştuğu general olmasaydı tarih aklına bile gelmezdi.

Adını bile doğru düzgün hatırlayamadığı o asker dikkatini gerçekten çekmişti. Acımasız ve cani olarak biliniyordu. Bir çok köyü katletmiş, acımasızca ele geçirmişti.

Onun hakkında bir kitap ararken kütüphanenin en derinliklerine inmiş, kalın bir kitap bulmuştu. Üzerinde uzun zamandır dokunulmadığı belli olan bir toz tabakası vardı kitabın.

Bakışlarını arkasında gezdirdi ve aradığı kitap olduğunu fark etti. Derin bir nefesle ilerledi ve oturdu hızla masaya.

Baegya mahlası ile bilinen generalin bağımsızlık hareketi ile savaşlar başlamış ve ardı arkası kesilmemişti.

Japonya ve Kore yıllar sürecek sürtüşmelere başlamıştı. Bir çok köy yok edilmiş, Japonlara yardım eden koreliler hain ilan edilip öldürülmüştü.

Bu karar ise Park Chanyeol'un kararıydı. Bakışları okuduğu satırlarda hızla gezinirken okuduğu adı içinden bir kez daha tekrarladı.

Tarihte büyük bir yeri olduğu açıktı bu adamın. Baekhyun kütüphaneden ayrıldığında tarih kitabı çantasındaki yerini almıştı.

Yalnız yaşadığı bir artı sıfır dairesine geldiğinde titrek bir nefesle içeri girdi. Buraya taşınalı yaklaşık dört ay olmuştu ve ne mahalle ne de bina bir öğrenciye göre değildi.

Parasına uygun olan tek yer burasıydı, tek yolu burasıydı.

Yorgunlukla çöktü koltuğa. Çantasını boşalttıktan sonra defterlerini ve yeni aldığı kitabını küçük çalışma masasına bıraktı. Dolaptan aldığı bir paket rameni hızla hazırlarken midesi açlıkla bağırıyordu.

Oturup yemeğini yediğinde bulaşıkları yıkadı ve odasına geçti. Kitabı alıp yatağına oturduğunda sırtını ince başlığa yasladı hızla.

Eski kitabın kapağını araladığında gözlerindeki ağırlığın her saniye arttığını hissetmeye başlamıştı.

Buna rağmen dayandı ve yaklaşıp elli sayfa okudu. Park Chanyeol'un ailesini ve gençlik yıllarını anlatan bu sayfalar oldukça sakindi.

Gözleri daha da ağırlaşırken kitaba yastıkmışcasına sarıldı ve başını sert yastığına bastırdı. Uzun zamandır bu kadar tatlı bir uyku bastırmamıştı.

Göğsüne bastırdığı kitap, hayatında neleri değiştirecekti? Bunun cevabını uyandığında alacaktı Baekhyun.

Gözlerini hiç bilmediği bir yerde açtığı anda, anlayacaktı.

Eveeet uzun zaman sonra yeni bir kurgu yayınlıyor olmak gerçekten güzel hissettiriyor. Yazmayı özledim ve yeniden fantastik bir şey deniyor olmak çok güzel. Uzun soluklu bir yol olur umarım.

Girişimiz kısa oldu ama bölümlerimiz uzun olacak~

Beyond time/ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin