Baekhyun'un anlatımından
Bakışlarım Chanyeol'un anlamlı bakan gözleriyle buluştu. Beni seviyordu, onu seviyordum.
Belki de, benim yaşamam gereken zaman bu zamandı. Başından beri buraya, ona aittim.
Buraya gelmemin nedeni buydu. Onun hayatında bir yerim vardı. 2022'de kimsesi olmayan biriyken Chanyeol 1920'de benim kimsem olmuştu.
"İyi ki bu zaman, iyi ki sen." Diye fısıldadım anlım anlına yaslanmışken. Dudaklarını yanağıma bastırdı. "Hiç kimseyi bu kadar istemedim ben Baekhyun."
"Seni istediğim kadar istemedim." Dudaklarımız hızla buluşurken ihtiyaçla inledim. Sıcak bedeni bedenimi sıkıca kavrarken hiç bir şey umurumda değildi.
İlk deneyimim olacaktı ama hiç bir korku yoktu içimde. Chanyeol, benim şu zamana kadar istediğim tek adamdı.
Kendimi bir anda kucağında bulduğumda gözlerimi sıkıca kapattım. Sırtım kapıya yaslanırken inledim dudaklarına.
Dudaklarımız birbirinden koparken hızla indi boynuma. Ellerim ensesindeki saçlarda gezindi. "Daha önce hiç, oldu mu?" Sorusuna titrek bir nefesle cevap verdim. "Hayır, hiç kimse olmadı."
Bacaklarımı sıkıca kavradı. Yatağa yattığımızda yavaşça yükseldi üzerimde. Saçları dağılmıştı, çok güzel görünüyordu.
"Günlerdir bunu hayal ediyorum. Yatağımda olmanı, seni böyle görmeyi. Olgun bir adamım ben Baekhyun, bir çok şeyi gördüm geçirdim. Hiç bir zaman hissetmedim bu hissettiklerimi."
Dudaklarıma sert bir öpüş verdi.
"Seni beklemişim sanki." Yavaşça açtı gömleğimin düğmelerini. "İyi ki beklemişim."
Dudaklarını göğsüme bastırdı. Düğmeleri bitirdiğinde ağırca kaydı aşağıya. Karnıma kelebek öpücükler verdi.
Bacaklarımı omuzlarına kaldırdığında ağırca okşadı. "Güzel sevgilim. Seni tüm gece seveceğim."
Altımdaki pantolonu iç çamaşırım ile birlikte indirdiğinde yanaklarımın yandığını hissetmiştim. Gülümsedi, "utanma benden." Çıplak bacaklarımı okşadı ağırca.
"Tüm zerren benimle dolup taşacak bu gece." Hızla yükseldi üzerimde. "İçimde romantik bir adam yaşadığını yeni keşfediyorum." Güldüm bu dediğine.
Parmaklarım ağırca gezindi göğsünde. Ağırca açtım düğmelerini. Bir anda yerlerimizi değiştirdiğinde çıplak bir şekilde oturuyordum kucağında.
Zayıftım, kemiklerim biraz belli oluyordu. Ama bu görüntü onu hiç rahatsız etmiyormuşcasına inceliyordu bedenimi. Dudaklarımı her ilmikten sonra daha da aşağıya kaydırdım.
Dilimle okşadım göğüs ucunu. Boğukça inledi, büyük elleri kalçalarıma uzandı. Sertçe okşadı.
Dilim göğsünde gezinirken parmağının deliğimi ovduğunu hissediyordum. Titrek bir nefesle bastırdım kendimi ona. İçime giren parmağı ile sancısa da durmadım.
Chanyeol içine derin nefesler çekiyordu. İyice aşağıya indiğimde ikinci parmağı yer edindi içimde. Ben yavaşça açtım pantolonunun düğmesini.
Penisini dışarı çıkardığımda beni dikkatle izlediğini biliyordum. Yaklaştım ve sıcak bir nefes verdim.
Dişlerini birbirine sürttü. "Islatmak ister misin?" Kendimi içindeki parmaklarına ittim. Makas hareketleri ile genişletiyordu beni.
Çok hoşuma gitmeye başlamıştı.
"Tam olarak nasıl yapılır bilmiyorum. Beni, yönetmen gerek." Büyükçe gülümsedi. "Bilirsin, yönetmek de iyiyimdir." Parmaklarını içimden çıkardı. Kalçama küçük bir şaplak attı. "Dizlerinin üzerinde dur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyond time/Chanbaek
FanfictionBaekhyun üniversitesye girmeye çalışan sıradan bir öğrenciydi, gözlerini hiç bilmediği bir köy ve zamana açana dek. Cani olarak bilinen general Park Chanyeol ise zamanın ötesinden gelen bu çocuğa hızla tutulacak ve onu pusulası haline getirecekti. Y...