twenty two

453 64 13
                                    

Üç ay sonra

Baekhyun altı aylık hamile

Chanyeol hızlı adımlarla ilerledi ve çubukları da yerleştirdi masaya. Seslendi yatak odasındaki Baekhyun'a. "Güzelim masa hazır!"

"Geliyorum!~" diye seslendi Baekhyun. İçeriden pijamasının üzerine geçirdiği sweatshirti ile çıkan sevgilisinin güzelliğine iç çekti.

 İçeriden pijamasının üzerine geçirdiği sweatshirti ile çıkan sevgilisinin güzelliğine iç çekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karnı şişmeye başlamıştı. Altı aylık hamileydi Baekhyun. Chanyeol hala salonda çalışmaya devam ediyordu ve bir düzen kurdukları bir gerçekti.

Para biriktiriyor aynı zamanda başka bir ev bakıyorlardı. Kuracakları ailelerinin daha büyük bir evde başlamasını istiyorlardı.

Masaya oturduklarında büyükçe gülümsedi Baekhyun. "Ellerine sağlık sevgilim." Kahvaltı etmeye başladıklarında iç çekti Baekhyun. "Zaten çalışıyorsun, bir de yemeği de sana bıraktım gibi oldu Chan." Güldü Chanyeol. "Güzelim, her gün ben hazırlıyorum sanki. Bugün geç gideceğim diye ben hazırlamak istedim. Sakın düşünme böyle."

Gülümsedi Baekhyun. "Nasılsın bugün?" Diye sordu Chanyeol. "Güzel uyuyabildin mi?" Başını salladı hızla Baekhyun. "Uyudum ama garip rüyalar gördüm. Tam hatırlamıyorum ama iyi hissettirmediği de gerçekti."

İç çekti Chanyeol. "Ben hiç bu zamanda göremiyorum kendimi. Hep, geçmiş." Uzandı ve tuttu elini Chanyeol'un. "Daha aylardır buradasın sevgilim. Yıllarını orada geçirdin. Neler gördün yaşadın bir sen bilebilirsin yalnızca. Ben bir kaç ayımı geçirdim yalnızca orada. Bilemem tam anlamıyla."

Gülümsedi Chanyeol. "Düşünceli sevgilim benim." Kahvaltılarını ettiler ve birlikte kaldırdılar masayı. Chanyeol yaklaşan saate baktı. "Birazdan çıkacağım güzelim. Senin bir planın var mı bugün?"

İç çekti Baekhyun. "Bilmem, pek bir planım yok." Yavaşça sardı Baekhyun kollarını Chanyeol'un beline. "Günün iyi geçsin sevgilim."

Yaklaştı ve derin bir öpüş verdi Chanyeol sevdiği adamın dudaklarına. "Dikkatli ol güzelim. Seni seviyorum."

Gülümsedi Baekhyun büyükçe. Karını okşayan Chanyeol'un eli ile ise iç çekti. Hala bu hisse alışabilmiş değildi.

Kızları fazlaca hareketli bir bebekti daha küçük olmasına rağmen.

"Bende seni seviyorum Chanyeol-ah." Diye mırıldandı Baekhyun. Chanyeol'a sıkıca sarıldı ve onu uğurladı.

Önce oturmuş ve bir şeyler atıştırıp televizyon izlemişti. Sonrasında ise akşam ne yemek hazırlayacağını düşünmüş ve yemek tariflerine bakmaya başlamıştı telefondan.

Chanyeol işi için evden çıkalı yaklaşık iki saat olmuşken çaldı telefonu Baekhyun'un. Chanyeol'un iş arkadaşı olan Yugyeom onu arıyordu. Şaşırdı ama aklına ilk gelen şey Chanyeol'un arkadaşının telefonundan onu arıyor olabileceği olmuştu.

Beyond time/ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin