"kıyafetlerin olduğu çanta hazır, battaniyeyi nereye koydun Baek?" Diye yüksek sesle sordu Chanyeol. Ellerimi koltuğa yasladım ve yavaşça kalktım oturduğum koltuktan.
"Bebeğin kıyafetlerinin olduğu çantada olması gerek. Dur ben bakıyorum." Diye cevapladım onu masadaki çantaya ilerlerken.
"Eğilme, dikkat et." Diye seslendi. Güldüm ve açtım çantanın fermuarını. "Burada battaniye."
"Tamam güzelim, biz doğumdayken alamadığımız eşyaları Sehun getirecek. Çıkalım artık."
Yanıma geldiğinde yüzündeki büyük heyecan gülümsememi sağladı. "Sakin ol Chanyeol-ah. Doğuracak olan benim." İç çekti. "Nasıl sakin olayım? Hayatımda hiç bu kadar mutlu olmadım Baekhyun."
İç çektim ve okşadım tuttuğum elini. Anlımı anlına yasladığımda gözlerimiz kapandı. "Seni seviyorum." Diye mırıldandım huzurla gülümserken.
İç çekti. "Sizi çok seviyorum." Elimi sıkıca tuttum. "Gidelim ve bebeğimizi kucağımıza alalım artık."
/////////////////
Chanyeol hastane yatağında yatan sevgilisine baktı iç çekerek. Hastane kıyafetlerini giydirmişlerdi Baekhyun'a. Az önce son ultrason muayenesini de yapılmıştı. Birazdan ameliyata alınacaktı.
Yaklaştı ve anlına dökülen saçlarını okşadı. "İyi misin güzelim?" Baekhyun hafifçe salladı başını. "Heyecanlıyım biraz ama, iyiyim."
Gülümsedi Chanyeol. "Utanmasam yerimde zıplayacağım şimdi." Güldü ikisi de. "Yanımda olacaksın değil mi?" Diye sordu Baekhyun emin olmak istercesine.
Başını salladı Chanyeol hızla. "Tabii ki de. Elini tutacağım, bebeğimizi birlikte karşılayacağız güzelim."
Titrek bir nefes verdiği sırada Sehun ve Luhan girdi içeriye. Sehun heyecanla yaklaştı Chanyeol ve Baekhyun'a.
"Ay resmen doğuyor!" İkisi de Sehun'un haline gülerken içlerinin rahatladığını hissediyordu. Yalnız değillerdi, dostları yanındaydı.
Bilrikte ameliyathaneye girdiklerinde Baekhyun'un belden aşağısını uyuşturmuşlardı. Chanyeol heyecandan titriyordu.
Sıkıca tuttu Baekhyun'un elini. "Bir şey hissediyor musun sevgilim?" Diye sordu ister istemez. Hala tıpın bu kadar gelişmiş olduğuna inanamıyordu.
"Hissetmiyorum iyiyim." Diye mırıldandı Baekhyun yalnızca. Çok farklı bir heyecan vardı içinde. İlk kez böyle hissediyordu.
"Evet almak üzereyiz bebeğimizi. Nasıl hissediyorsunuz bakalım?" Güldü Baekhyun, gözleri dolu doluydu. "Çok farklı." Diyebildi yalnızca. Chanyeol çoktan bir kaç gözyaşı akıtmıştı. Çok heyecanlılardı.
Doğumhaneyi dolduran ağlama sesi ile titrek bir nefes aldı Baekhyun. "Babası görsün bebeğimizi. Çok sağlıklı bir kız." Biraz sildikleri bebeği Baekhyun'a yaklaştırdı hemşire. Chanyeol yutkundu sertçe. Sevdiği adam ve bebeği yan yanaydı.
Bu hayallerinin bile ötesiydi.
Ağlayan pembe bebek çok güzeldi. Baekhyun titreyen dudaklarıyla baktı doğan bebeğine. Karnına atılmaya başlayan dikişi hafifçe hissediyordu.
Bebekleri yeni doğan küvezine alındığında Chanyeol'u da dışarıya çıkartmışlardı. Sehun'la hızla sarıldılar. "Bu çok farklı bir duyguymuş." Diye mırıldandı Chanyeol.
Gülümsedi Sehun. O da çok duygulanmıştı. Kardeşi gibi gördüğü adamın mutlu bir hayatı vardı artık.
Bir ailesi vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyond time/Chanbaek
FanfictionBaekhyun üniversitesye girmeye çalışan sıradan bir öğrenciydi, gözlerini hiç bilmediği bir köy ve zamana açana dek. Cani olarak bilinen general Park Chanyeol ise zamanın ötesinden gelen bu çocuğa hızla tutulacak ve onu pusulası haline getirecekti. Y...