𝟷𝟻.ʜᴇ ᴋɴᴏᴡs

373 28 0
                                    

Másnap már egyedül mentem a Pokol Konyhájabeli irodába. Mivel saját járműm nincs,ezért Bucky motorjával mentem. Natasháét ott hagytam,mert tudtam,hogy ő is be fog menni még aznap a központba.

Murdock nem volt az irodában,csak Nelson és Ms.Page. Rá is kérdeztem a férfi hiányára,ami mellett a nő vállat vont,a férfi pedig idegesen kabátjáért kapott és elhagyta az irodát.
-Foggy és az aggódása... - forgatta meg szemeit a nő.
-Ugyan még csak szerda van! - mosolyogtam felé,majd a belépő kódot hallva tovább engedett és mentünk dolgainkra.
Beljebb érve már ment a sürgés forgás.

-Ms.Carter,Fury igazgató várja - bicentett felém,pár perccel az érkezés után Coulson ügynök. Már indultam is az említett irodája felé,kettőt kopogtam majd vártam a férfi hangjára és bementem.
-Foglaljon helyet Ms.Carter.
-Annyi nevem van,hogy már én magam sem veszem észre,hogy hozzám szólnak.
-Hát persze. Az orosz ügynökök már csak ilyenek. Ha pedig egy álca leesik,már teszik fel a másikat. Na de nem ezért hivattam be. Ez az első munkanapja. Hallottam Romanoff ügynöktől,hogy nem szívleli a kuzinját.
-Miért,ki szívleli?
-Frappáns válasz. Mindesetre,le sem tagadhatja hogy Margaret az édesanyja...róla szólva,pedig születése előtt végrendeletet írt,amiben minden vagyonának,a S.H.I.E.L.D azon részének amit ő alapított és a címek,rangok, amelyeket ő szerzet azt leánygyermekének adja visszavonulását követően. Név nincs, de ha minden forrásom igaz,önről van szó.
-Eszerint szemrebbenés nélkül vehetem ki az uncsitesóm kezéből mindazt,ami amúgy az enyém?
-Nem ott tartunk. Címet és rangot kap, ahogy azt az anyja kérte. Azonban ha feljebb szeretne kerülni,netán egyszer igazgató szeretne lenni,ahhoz a munkáját kitűnően kell végezze. Mindkét munkáját. Most pedig mehet! Már várják a kihallgató részlegen.
-Viszont látásra igazgató - álltam fel a székből és indultam egyenesen a kihallgatószoba felé.

Oda bent egy fiatal lány és annak édesanyja valamint ügyvédje vártak rám.
-Ms.Carter - vette észre az ügyvéd érkeztem - Jeri Hogarth vagyok.
-Hallottam magáról Jeri - mosolyogtam kajánul.
-Tényleg?
-Nem. Na de térjünk át a papírmunkára, mutatkozzanak be.
-Nem fognak. Legalábbis a lány nem, orosz. Nem értjük a nyelvet,ezért ajánlották magát a kihallgatásra. A nő nem az anya,csak az a jótevő,aki befogadta - förmedt rám az ügyvéd.

-Ты русский что ли? Я понимаю тебя, не стесняйся, скажи мне
(Orosz vagy? Megértelek,ne légy szégyenlős,mesélj) - ültem le a lánnyal szemben, aki körülnézett a teremben -
Они не понимают язык (Ők nem értik a nyelvet) - nyugtattam meg.

-Я убийца, и я счастлив. В детстве меня похитили у родителей и увезли в Россию тренироваться. Я стал там убийцей. Вдова называется. Вы знаете, как Мстители...
(Gyilkos vagyok és őrült.Gyerekként elraboltak a szüleimtől,és Oroszországba vittek kiképezni. Ott lettem gyilkos. Özvegynek hívják az ilyet. Tudod, mint a Bosszúálló... 
-Mint Natasha...

-да! Я был на задании, когда меня нашли какие-то агенты или полицейские. Что-то бросилось мне в лицо, и как будто мой образ мыслей изменился. (Egy bevetésen voltam,amikor néhány ügynök vagy rendőr,rám talált.Valamit az arcomba eresztettek és mintha megváltozott volna a gondolkodási menetem)
-Это было противоядием. (Ez volt az ellenszer)
-Я сбежал от своего босса, пока милая женщина (Menekültem a főnököm elől,míg egy kedves nő) - mosolygott a jobbján üllő nőre -
приняли, и я могла бы быть дочерью в течение нескольких недель. Однако вчера я наорал на него, как будто он снова контролировал ситуацию, и я хотел убить его, но не хотел. Я вырезал это. Женщина. И я убил твоего кота. Может быть, поэтому он привел тебя сюда, к тебе. Вам нужно помочь. Или позвони мне Natasha! (befogadott és lánya lehettem pár hétre. Azonban tegnap bekantattam, mintha újra Ő irányítana és gyilkolni szeretnék,de nem akartam,megvágtam a nőt.
És a macskáját meg is öltem. Talán ezért hozott ide,hozzád. Segítened kell. Vagy hívjátok Natashát! ) - ezzel otthagytam őket a teremben. Natet és Tonyt hívtam,akik hamar megérkeztek. Nat elbeszélgetett a lánnyal külön,mint nem titkolt özvegy az özveggyel majd bevette az ellenszert újra. Semmit nem érzett. Ez talán jó. Talán nem.

-Посмотрите на нож здесь( Nézd itt egy kés) - adott a kezébe egy kiélesített tárgyat Tony közben Natasha fordított -  Что вы хотите с этим делать? (mit szeretnél vele tenni? )
-Я бы хотел ткнуть тебя в глаз! (Legszívesebben...a szemeitek közé döfném!)
-Mit mondott? - ujjongott Tony.
-Semmi jót.
-Skacok! Mi van ha az ellenszer nem maga a szer és a vérem kevéreke, hanem csak vérem avagy a vérünk? Nálam bevállt. Yelenánál is. Próbáljuk meg.
A késsel,amit a lány szorítgatott,Starkék belevágtak a tenyerembe,majd kissé morbid módon a szájába csepegtettük a vérem. Szerencsére elzárt helyiségben voltunk,senkit nem érdekelt mit csinálunk mi ott,és nem is láttak bennünket.

-Как ты себя чувствуешь? (Hogyan érzed magad?) - hülyeség volt megkérdezni. Amint lenyelte a véremet, remegni kezdett,egy pontot bámult a földön,és ha közeledtünk felé ő távolodott ránk fel nem nézve. A sarokba kuporodott és térdére hajtva a fejét remegett tovább. Egy dalt dúdolt. Egy orosz altató dalt,amit a nővérek tanítottak nekünk a Vörös szobában.
-Fáj - váltott angolra - Az emlékek rám zúdolódtak. A sok gyilkosság,a vér. Minden az én kezem munkája. Egy átkozott gyilkos vagyok.
-Ne magadat okold! Ez az egész Dreykov és az emberei műve,ha a te választásod lett volna,te nem tetted volna mindezt! De nem te uraltad az elmédet,tudom milyen érzés - guggolt le a vörös özvegy mellé,hátát simogatva bátorította.
-Te...tudod milyen érzés? - emelte fel a lány a fejét - Veled is ezt tették?
-Egész életemen át. Nekem mások segítettek,és most én is fogok neked.
-Te is átélted? Hiába a rendőr álca, tudom hogy te is özvegy vagy - emelte a fejét felém.
-Nem. Rám nem hatott a szer. Bár igazad van,én is özvegy vagyok. Én mindent amit tettem tudatomban tettem. Az álcát fent tartva,gyilkoltam. Tudtam mit csinálok, talán ezért fájt jobban. De ígyis mindent megtettem annak az ördögnek, szemrebbenés nélkül.

A lány neve Olga volt. Nyugodt szívvel elengedtük a nővel,aki felvigyáz rá és annak ügyvédjével. Ennyivel kevesebb teher nyomta a Pokol Konyha vállát.
Az egyik ügynök zaklatottan sietett felém ebédszünetem felénél. Kezében egy mobiltelefon villogott.
-Magát keresik - nyújtotta felém az eszközt,amelyet szó nélkül kikaptam a kezéből.
A telefon túlsó feléről egy nő szólt bele. Egy szavas mondandójából mindent kivettem. Hogy ki ő,hogy mit akar és hogy kiről van szó.
-Tudja - szólalt meg az eszköz másik oldaláról a nő,majd hamar le is tette azt.

Az Özvegy SzerelmeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora