A rémálmok továbbra sem enyhültek, sőt már nappal,ébren is hallok és látok dolgokat. Annyi szerencsém volt,hogy a mai napot munkával töltöttem el,így el tudtam terelni a gondolataimat.
Az ügynökökkel éppen leltároztunk,és aktákat intéztünk,amikor felhívott Bucky. Amikor megláttam a nevet egyből elmosolyodtam,kiszaladva a teremből hamar felvettem a hívását.
-Mizu,picúr?
-Dolgozom. Te?
-Dolgozol? Nem a folyosón ácsorogva beszélsz - akadt el a hangja mielőtt kimondta a határozószót - velem? Indulj el. Egyenesen.
-Bucky,csak nem vettél nekem egy autót,ami épp itt van előttem?
-Sokkal jobbat - súgta bele a telefonba, majd befejezte a hívást,s az egyik szobából egy kéz nyúlt a karom után,s húzott be oda.
-Hiányoztam? - csókolt meg mosolyogva. Belekuncogtam a csókjába, amin elmosolyodott,majd előhúzott maga mögül egy csokor vörös rózsát.
-Virágot a virágnak - magához húzott majd egy gyors puszit adott. Már lépett is volna el,amikor visszahúztam magamhoz - mennem kell,lehelte ajkaimra,majd ott hagyott egyedül a szertárban.-Merre voltál Orlova? - förmedt rám Sharon, amely nem meglepő a kedves kuzinomtól. Próbáltam eldugni a rózsát,amit az előbb kaptam,azonban nem tudtam,hiszen nem egy kis csokorról beszélünk,a szőke ügynök egyből kiszemelte a virágokat - Csak nem? - mosolyodott el,majd otthagytam, egyáltalán nem érdekelve,hogy mit mond vagy gondol. Ekkor alattam sárga fénycsóvák jelentek meg,majd portál nyitódott a padlón át,amit akaratlanul, de átestem.
A földön hevertem,amikor valaki egy kezet nyújtott felém,elfogadva azt felálltam a földről.
-Doctor Strange - realizáltam,hogy ki is áll előttem és hol is vagyok. Hiszen ő volt,a mágus akivel tegnap beszéltem.
-Én volnék. Teát kér? - nemlegesen bólogattam,mire erejével közelebb húzott magához és alám tolt egy fotelt - Elnézést, megszokás,hogy a rossz fiúkat kontrollálni kell.
-Egyszer én is az voltam. Talán még vagyok is.
-Megtudhatnám,hogy miért hívott fel? De az igazat mondja,kérem - dörzsölte össze szemközti ujjait témát terelvén.
-Valakivel beszélnem kell. Maga pedig mágus...talán tudja mi történik velem. Hetek óta hallok hangokat álmomban, egy hang aki figyelmeztet,hogy óvakodjak a szerelmemtől,mert csak kihasznál. A másik hang az a bennem élő rossz lány hangja,aki próbál meggyengíteni.Tudnom kell,hogy mi ez.
-Érdekes. Valami másra figyelmezteti még önt az a hang?
-Nem,uram - füllentettem,miközben megfogadtam,hogy soha többet nem fogok hazudni,mégis megtettem újra.
-Nekem is vannak álmaim,tudja Ms.Orlova. Az én álomban egy másik varázsló,egy nem a mi világunkbeli rossz fiú figyelmeztet egy közelgő harcra az univerzum egyik legnagyobb alakjával - némán hallgattam,mindazt amit a varázsló mond,hisz pontosan tudtam,hogy miről beszél. Az alak nélküli figyelmeztető hangra - Az ön álmairól nem sokat tudok mondani. Talán csak a félelmei próbálnak uralkodni önön az álmain keresztül. Ne engedjen nekik - ha ez a fazon tudná, hogy mennyire erősen ellenkezem,s próbálok nem engedni az álmoknak, nem így beszélne - Azt megtenné,hogy szól a Bosszúállók egyik fejének,legyen az Tony Stark,vagy Amerika Kapitány, hogy valami hatalmas közeledik? - hevesen bólogattam, mire a férfi ujjaival újabb portált nyitott,amin átcsöppenve újra a S.H.I.E.L.D-nél,a munkahelyemen voltam.Hamar befejeztem a papírmunkát, amelyet rám sóztak,majd elindultam haza. Vagyis a toronyba. Úgy gondoltam, hogy kiszellőztetem a fejem a mai napot követően,így gyalog indultam haza,vagyis metróval egy ideig,de a nagyobb részét sétálással töltöttem el. Útközben bementem egy üzletbe is,ahonnan friss lángost vettem, amit el is fogyasztottam. Pecchemre,de eleredt az eső. A hajam,a ruháim csurom vizesek lettek,de egyáltalán nem érdekelt. Kurvára nem.
Nem értettem,hogy miért mindig velem történik minden rossz.
Egyszer a kibaszott életemben,élvezem ezt az elcseszett életet,és akkor újra összeomlik minden körülöttem.
Ennyire vonzom a bajt? Vagy én magam vagyok a baj?
Annyira szeretem Buckyt. Egyszerűen beleszerettem az arcába,a szemeibe,a szájába,az arcvonásaiba,a testébe,a személyiségébe.Beleszerettem ő belé. Bucky Barnesba,a Tél Katonájába.
Hogy miért? Hogy szenvedjek.
VOUS LISEZ
Az Özvegy Szerelme
FanfictionTatiana Orlova egy 22 éves átlagos lány. Legalábbis kívülről annak tűnő lány,belülről pedig nem más,mint a legsikeresebb kém,ügynök és egyben a Vörös szoba titkos fegyvere,a legveszélyesebb özvegy,akit a világ valaha látott. Baba kora óta a Vörös sz...