Az elkövetkezendő hét fárasztó lesz. Itt az ideje Dreykovot teljesen kiiktatni. Őt már letartóztatták,az Atlanti-óceánbeli Raft börtönbe szállították,ahol Tony szerint csak a legeszelősebb bűnözőket tartják fogva,apám teljes mértékben közéjük tartozik. Ő már nem jelent gondot. A Raft-ból nem tud a külvilággal kapcsolatot teremteni,így nem tudja befolyásolni az özvegyeket,de bizonyára vannak még Oroszországban olyanok mint ő. Yelenát nem sokkal a harc után felhívtam,hogy tudjam,igaz-e amit Dreykov mondott, azonban nem igaz. Yelena épp bevásárláson volt, miközben velem beszélgetett az okos eszközön keresztül, semmit nem is hallott nővérem felől. Tony így,hogy Budapesten minden rendben van,nem sietette az Európába való utazást,a harc után hagyott egy szabadnapot mindenkinek,amíg összepakolunk,majd csak azután indulunk. Először Magyarország fővárosába megyünk, Yelenáért,majd csak azután keressük meg a Központot, Oroszországban.
Tony segítséget kért három külső,bár erős szuperhőstől,akik ezt elfogva jelennek meg a toronyban ma. Nevezetesen Jessica Jones,az erős nő, Luke Cage,a sérthetetlen, és Fenegyerek,a rettenthetetlen. Egyiket sem ismerem,és egyikkel sem találkoztam még. Emelett egy titokzatos hőst is hoz Stark,akinek kiléte egyelőre titok.-Köszönöm,hogy mind egybegyültünk! Ez annyira templomiasan hangzott,de leszarom - üdvözölt Tony mindenkit a nappaliban - Bocsi,hogy a szabadidőtöket rabolom már ma,de vannak dolgok amelyeket le kell fixálnunk. Először is ő Jessica Jones - mutatott Stark a farmeres, bőrdzsekis,farmeres,szükre ujjatlan kesztyűvel rendelkező fekete hajú nőre.
- Már hallottam rólad a Trish Talk-ban! Te vagy,bocsánat voltál Petsy húga - ismerte meg a nőt Sam,a nő csak bicentett.-Vannak időszakok,amelyeket jobb mögöttünk hagyni! Például ő is a múltam része,Luke Cage - mutatott rá a fekete, kopasz férfira,akit már láttam a tv-ben,nem egyszer. Az orvosok próbálták felboncolni, azonban nem tudták teste szilárdsága és ellenállósága miatt. A férfi szintén farmernadrágot viselt,egy tréningfelsővel. Ezen hősök nem öltöznek fel,mint mi, Bosszúállók, vagy mint az özvegyek.
Apropó özvegyek,a felszabadított,apám által elrabolt orosznak hitt bérgyilkosokat Tony kórházba szállítotatta, majd a S.H.I.E.L.D ügynökeivel - az én parancsomra - megkeresték a családjaikat.
-És én magam pedig a Fenegyerek lennék.
-Na újra egy maszkos fazon! Az ilyeket imádom,tudjátok mint a műsor,maszkot le,maszkot le,maszkot le... - tapsolt Scott boldogan,magában míg észre nem vette mindenkin a komolyságot és hagyta abba.
-Ha nem bánjátok nem fedem fel a kilétem,míg a halál nem jön el értem. Ha majd annak küszöbén állok, vegyétek le maszkomat és állapítsátok meg kilétemet - szólalt meg a vörös ruhába bújt,ördög szarvas Fenegyerek. Mi mind bicentettünk,jelezve,hogy tiszteletben tartjuk a kérését.
-Szeretném,ha velem is így tennétek - szólalt meg,valami piros-kék ruhás lény a plafonról. Egy ideig közeledett a plafonon mászva,majd leugrott.
-Pókember,személyesen - mutatta be Stark a vendéget,Pókembert,akinek hangja teljesen hasonlított egy tinédzser fiúéhoz - Most,hogy mindenki ismer mindenkit, ugye tudjuk,hogy sem Pepper,sem Rhodey és még Hope sem tudnak velünk tartani,az útra, amelyiknek első megállója Budapest, ahol Natasha húgát látogatjuk meg, Belovát. Őt visszük magunkkal Oroszországba,ahol felderítjük a Vörös Szobát,amelynek pontos adatait most is keresik a S.H.I.E.L.D ügynökei - szintén az én kérésemre - majd véget vettünk annak. A küldetés alatt több csapatokra lesztek osztva,aki nem akar jönni,most szóljon, vagy harcoljon örökké! - jelentette ki Tony, mire senki sem nyújtotta kezét,senki sem jelentkezett, vagy szólalt volna meg,ami azt jelenti, hogy mindenki jön.-Ez esetben - vette át a szót a Kapitány - négy csapat lesz. Mindegyik csapat négytagú lesz. Az első csapat Sam,Vízió és a Maximoff ikrek. A második Jessica, Luke,Tony és Pókember. A harmadik Natasha,Bucky,Tatiana és szerény én. S az utolsó csapat a Fenegyerek, Barton, Yelena,akit Európában veszünk fel és Bruce,aki jelenleg szintén Európában tartózkodik. Most pedig mehettek pihenni,hosszú napok elébe nézünk,jó éjt,Bosszúállók!
VOUS LISEZ
Az Özvegy Szerelme
FanfictionTatiana Orlova egy 22 éves átlagos lány. Legalábbis kívülről annak tűnő lány,belülről pedig nem más,mint a legsikeresebb kém,ügynök és egyben a Vörös szoba titkos fegyvere,a legveszélyesebb özvegy,akit a világ valaha látott. Baba kora óta a Vörös sz...