𝟹𝟺.ᴛʙ ᴘᴀʀᴛʏ

198 13 1
                                    

Kiálmatlan,fáradt szemekkel keltem fel másnap. Hamar elvégeztem a reggeli rutinomat,majd sietve húztam el a csíkot a toronyból. Ahogy terveztem nem találkoztam senkivel,ez volt a terv. Mivel a motorom a központban van,és már késésben voltam,ezért megkértem Tony sofőrét és egyben legjobb barátját,Happyt,hogy vigyen el. Azt hiszem tegnap bőven eleget sétáltam.
-

Köszi Happy! Szép napot - mosolyogtam a férfire,majd beléptem az ügyvédi irodába.
Beérve Foggy és Murdock irodájába a kávé illata és a veszekedés hangja csapott meg. Valószínűleg a két ügyvéd és társuk az.

-Nem megbeszéltük,hogy annyi az akcióból Matt? - hitetlenkedett a szőke nő.
Matt arca véres,vágással teli volt. Mégis nyugodtan ült a fotelben.
-Tatiana - mondta a nevem a sebes ügyvéd,amit nem értettem,hisz csendben mentem be,másik két társa sem vett észre a férfi szavára figyeltek fel,ráadásul Murdock vak.
-Úristen Murdock! Ez rémes - guggoltam le mellé.
-Mi már hozzászoktunk...nagyon figyelmetlen a lépcsőkkel - magyarázta Foggy.
-Hülye nem vagyok Nelson! Ezt bármi okozta,de nem lépcsőről való leesés - felhajtottam vérrel összemocskolt fehér felsőjét - amikor megláttam egy hatalmas összevart sebet. Csúnya volt, de valamire emlékeztetett.

Fenegyereket,az új srácot,aki velünk volt a Vörös Szoba leverésekor,ugyanitt vágták meg az özvegyek,s ugyanekkora seb keletkezett,én magam voltam ott,amikor Dr.Banner összevarrta neki.
-Valami gond van Ms.Orlova? - tekintett le rám,tudtam hogy nem lát,mégis figyel.
-Igen,azt hiszem...elnézést a szóhasználatért,de maga és a barátai hazudhatnak mindenkinek, önmaguknak is, de nekem nem. Tudom hogy ki maga, Mr.Murdock.
-Parancsol?
-Ott volt Budapesten és Oroszországban. Ezt a sebet Budapesten ejtették önön az özvegyek.
-Miről beszél? - förmedt rám Karen.
-Dr.Banner varrta össze. Vagy tévedek, Mr.Fenegyerek?

Bevallom egy ideje nyomoztam a titokzatos szuperhős után,de csak most raktam össze a kirakóst. Valahol legmélyen tudtam,hogy valamit titkolnak ezek hárman,mostmár tudom hogy mit. A teremben hatalmas csend keletkezett,amit azzal törtem meg,hogy kimondtam a kódot,majd indultam tovább dolgomra, őket otthagyva filozofálni.

Éppen az irodám felé siettem,amikor elmentem Sharon és egy barátnője mellett. Siettem mégis hallottam,hogy miről beszélnek,valamint láttam Sharon ujján a csillogó eljegyzési gyűrűt.
-Tatia,kérlek várj - állított meg az említett kuzinom - Fury azt mondta, hogy adjam át neked ezeket - nyújtott a kezembe rengeteg papírt,amelyeket mosolyogva vettem el tőle.
-Szép gyűrű - bicentettem az említett tárgy felé - Gratulálok,sok boldogságot.
-Köszönöm Tatia! Tudod annyira váratlan volt ez az egész. Egy gyertyafényes vacsora közepette a semmiből elővett egy ékszerdobozt és talán a legaranyosabb módon megkérte a kezemet - olvadozott el Sharon,én kevésbé - És veletek mizu van Tat? Összejöttetek már Maximoffal?
-Maximoffal? - szaladtak fel a szemöldökeim majdnem az egekig,mire a szőke bólintott - Vele...nem működött. De Barnessal van valami köztünk.
-Barnessal? - kérdezett vissza most ő - Ó,nézd én nagyon örülök nektek kuzin, de nem tudom,mi jót mondhatnék róla. Vigyázz vele.
-Mindenkinek egy tanácsa van vele kapcsolatban...vigyázzak vele. Mi a fenéért? Talán fel kell álmából és megfojt a fém karjával?
-Tatiana,az a férfi átver. Amint lefeküdtök, eldob. Trófeaként tart téged a poros polcán. Talán ezért próbálnak figyelmeztetni társaid.
-Akkor hatalmas pechem van,mert már lefeküdtünk - húztam vállat kijelentésem felett.
-Tatiana nem tudod milyen hatalmas hibát követtél el! - hagytam a nőt a folyosón,majd besiettem az irodámba, ahol a rengeteg munka helyett mással foglalkoztam,teljesen mással. Mindazzal amit az elmúlt hónapokban a fejemhez vágtak,amit pár perce Sharon is a fejemhez vágott. Nem hiszem el,Bucky nem ilyen.

Próbáltam egyszerre dolgozni és gondolkodni,de nem sikerült. Hol ebben,hol abban tévedtem,rontottam, nem haladtam előre. Próbáltam haladni a munkával,amikor kopogtattak az ajtómom.
-Szabad! - mondtam továbbra is dolgozva. Hallottam az ajtó nyílását,de nem néztem fel,egy kis ideig nem. Amikor felnéztem Sharon állt előttem, kezében a telefonjával.
-Sharon... - sóhajtottam nagyot - Ha megint arról van szó...kérlek ne,nincs hozzá energiám.
-Egy videót szeretnék megmutatni - jött közelebb,majd kezembe nyomta a mobileszközét.

Elindította a videót,amin egyből észrevettem,hogy a Bosszúállók partyján készült,miután megmentettük San Franciscót Scottal és Hopepal. Felelsz vagy merszt játszottunk a hősökkel. Én forgadtam meg a palackot, aminek kupakja a géniusz Tonyra mutatott,a másik vége Buckra.
Tisztán emlékszem erre a pillantra és a következőre.

-Ez valakinek fájni fog! - jelentette ki Natasha teljesen érzelemmentesen.
-Barnes,felelsz vagy mersz? - kérdezte kaján mosollyal Stark.
-Merek Stark,merek - ez a pillanat mindent elcseszett az életemben,ez a döntése a férfinak,mindenkit,leginkább engem bántott meg a legjobban,s minderre csak később derült fény.

-Feküdj le Orlovával! - parancsolta Tony. A kamera ide-oda mozgott,hol Stark hol Bucky arcvonásait vette.
-Megőrültél? - már engem videózott - Azt hiszem nekem ennyi elég ebből a játékból.
-Ne már,Tat! Tony sem gondolta komolyan,igaz?

Ott hagytam őket és arrébb álltam,ennyi látszik a videóban,erre emlékszem,de aztán a kamera rólam visszairányul a férfiakra.

-Elhagytak öcskös - nevetett mindenki Scott kijelentésén.
-Ez ömm...gáz - ivott bele Stark az italába.
-Ugyan már - szólalt meg Bucky is - azt hiszitek,hogy egy ilyen jött-ment lány elutasíthat engem,a Tél Katonáját? Előbb vagy utóbb be fog dölni nekem,szószerint, lefekszik velem,és megbánja,hogy nem ma tette - szemeimben összegyűltek a könnyek,amelyeknek egy lökés kellett még,éreztem,hogy hamarosan feladom - Ne feledjétek a harcot,a végjátékot én nyerem - nevetett fel mindenki a videóban,nekem pedig itt szakadt el a húr,s a könnyeim elkezdtek végig folyni az arcomon,meg nem állva az államig.

---------✿---------

Kedves olvasók,íme az új rész,amit hónapok óta vártam,hogy megírhassam. Minden csak álca és illúzió lett volna? Tévedett volna a kedves főhősünk? A következő résszel,azon belül a Bosszúállók és Tatiana részletesebb reakciójával nem tudom mikor szolgálhatok,mert kedden kezdem a felvételi,évvégi vizsgáim megírni. Aki erdélyi/romániai az tudja,mekkora stressz van most bennem. Ezzel a résszel búcsúzom...az elkövetkezendő egy hétig...aztán jövök. Vagy nem haha😂
Még annyit,hogy a cím a "Tb party" angolul annyit takar,hogy throwback party,vagyis magyarul visszatekintő party. Azt pedig már értitek,hogy miért.Szép estét ,jó álmokat, pusszancs.

Az Özvegy SzerelmeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang