𝟿.ᴛʀᴜᴛʜ ᴏʀ ᴅᴀʀᴇ?

394 34 0
                                    

A ruha,amelyiket a gyönyörű Peppertől kaptam egy rikító piros színű,feszülős, spagettipántos ruha. Felvettem hozzá a nyakláncomat,amit mindenki szerencséjére visszakaptam. Felvittem egy erős piros sminket,amelyik legkihívóbb és kitűnöbb része a szemhéjam és az ajkam. Mindkettőn csak úgy tüzel a piros. Kiemeli magyoró barna szemeimet és sötét hajamat ez a szín. Isten áldjon innen is Pepper! Hosszú fekete hajamat kivasaltam és hagytam hátamra omlani.

Amikor elkészültem kimentem a szobámból,ahol Jamessel is sikerült találkoznom. A férfi haját hátrakötötte és elegáns öltönyben állt elém. Jól áll neki ez a stílus. Nem beszélve arról,hogy a legelső találkozásunkkor is így nézett ki. És a parfüme...ugyanaz. Az az erős parfüm,amelyiket úgy is érzed,ha a szoba másik felében áll.

A férfi illedelmes volt és megkérdezte, hogy lehet-e a kísérőm. Majdnem biccentettem,hogy igen. De aztán rájöttem,hogy nincs szükségem kísérőre,pláne nem rá. Ezzel talán mindent elrontottam.
James arcán meglepettséget és kissé szomorúságot véltem felfedezni.
Bár együtt értünk le,de külön-külön mentünk. Útjaink elváltak egészen addig,amíg Tony a Bosszúállókat és engem nem hívott felelsz vagy merszezni.

A férfi megpördítette a palackot, amelynek kupakja Natashára mutatott, a másik vége rám. A szobában egy kevés sóhaj hangzott el.
-Tat,felelsz vagy mersz? - kérdezte elismerően Tasha. Nagy mosollyal jelentettem ki,hogy felelek - Kivel csókolóztál életben először? - a kérdés sokkolt,nem tudtam,hogy miért most, miért ő és miért ezt kérdezi.
A földet bámulva gondolkodtam,majd felnéztem Jamesre.
A férfi óceánkék szemeiben,amelyikben a képem tükröződött,mélyen elbambultam. James is a szemembe nézett,amelyet nagy valószínűséggel a többiek is láttak,hisz mindenki csendben vette a levegőt,egy szót sem szólt senki. Mélyen felsóhajtott Wanda, mire felébredtem James íriszeinek bambulásából

-Az első csókom - sóhajtottam fel én is - rég volt.
-Nem ez volt a kérdés,mini Romanoff! - dörmögött Stark - A neve...
-A neve - ismételtem meg a férfit - a nevére nem emlékszem. Ám,most is előttem ragyognak gyönyőrű kék szemei,amelyeket órákig tudnék bámulni. Belülről ártatlan,mint egy kisfiú,kívülről pedig érett, mint egy férfi. Egy igazi úriember veszett el a hosszú,barna hajú férfiban...ennyire emlékszem.
-Azta,majdnem bekönnyeztem ezen! - kortyolt poharába Tony,a modortalan kifejezését követően. Én csak szemet hunytam felette,majd megforgattan a palackot.
A kupak a géniusz Tonyra mutatott,a másik vége Jamesre.
-Ez valakinek fájni fog! - jelentette ki Natasha teljesen érzelemmentesen. Ezen mindenki nevetett,én is,aki bele nem gondolt abba,hogy később talán igaza lesz.
-Barnes - települt álnok mosoly Tony arcára, James csak kajánul, magabiztosan mosolygott,fehér,fény jelenlétében ragyogó fogsorát villantotta meg - felelsz vagy mersz?
-Merek Stark,merek.
-Feküdj le Orlovával! - mindenki tátott szájjal,meglepetten nézett Starkra,aki tovább mosolygott magának.
-Megőrültél? - álltam fel a férfi felé közeledve,aki hátrált - Azt hiszem nekem ennyi elég ebből a játékból.
-Ne már,Tat! Tony sem gondolta komolyan,igaz? - biccentett Natasha Tony felé,aki megcáfolta Natet, bebizonyítva,teljesen komolyan gondolta azt.
Ott hagyva őket arrébb álltam. Összesúgtak a hátam mögött,de nem érdekelt,tovább mentem. Elvettem egy pohár pezsgőt,amit kortyolgatva egyedül álltam az ajtófélfának dőlve.

Egyedüllétemet nem sokkal később Hope zavarta meg. Egy pohárral kezében állt mellettem és beszélt velem. Megértettük egymást. Egyszerűen órákig tudtunk volna beszélni,de Scott hamar jött Hope elé,hogy hazavihesse a nőt. Addig leginkább rólam beszéltünk,hogy milyen újnak lenni itt,a küldetésről és néhány dolgot említett amit ő tud a szuperhős csapatról. Valamit tud a nő,amit én nem,és nem is akarja,hogy tudjam azt.

Miután Hope elment úgy döntöttem megyek is fel a szobámba,amikor valaki a hátamnál jött és csuklómat megfogva megállított. Megfordultam és Bucky volt ott -Már mész is? Kísérjelek fel? - biccentett a lift felé.
-Nem tudom miről beszéltetek,miután eljöttem onnan,de őszintén nem is érdekel. Engem nem fogsz megfektetni James,vagy Bucky vagy bárki is légy! Most pedig,ha megbocsájtassz...Egyedül is feltalálok - A férfit otthagyva indultam a szobámba,ahol leszaggattam a ruhát magamról,a hajamat bekötöttem és sminkem lemostam. Fáradt voltam,tusolásra nem is tellett,hamar lefeküdtem aludni és az álom el is fogott.

Az Özvegy SzerelmeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang