𝟹𝟾.sᴛᴏɴᴇs

153 17 1
                                    

-Tatiana,elmondanád végre kivel beszélsz? - kezdett el követni,s kérdéseivel bombázni a liftig,ahol beszállt mellém.
-Már csak ez hiányzott.
-Miért nem állsz velem szóba? Megmagyarázhatnék mindent! - fordított szembe magával.
-Épp azért nem,mert nincs szükségem magyarázatra,hogy újra az orromnál fogva legyek vezetve!
-Én tényleg szeretlek! - állt meg a lift, majd kiszálltam belőle a férfi pedig szavaival követett.
-Vízió! - szakítottam félbe a mögöttem álló Buckyt,amikor belépve a nappaliba megpillantottam Wandát és Víziót a többiek mellett - Mi-mi történt? - láttam mindenki aggódó arcát,amint a robotot tekintik.
-Fáj...a kő okozza a fájdalmát - tekint Romanoff Vízióra,miközben Wanda kezeivel hinti a férfi fejét.
-Loki - suttogom magam elé,ezért küldött le. Lehet ő okozta ezt? Kétlem - Mióta kezdődött? - nézek Wandára.
-Húsz perce talán - simította arcát a robotnak a boszorkány,miközben nekem válaszolt. Húsz perce. Akkor kezdtem furán beszélni,Thanos szavait használva. Arcomat kezeimbe nyomtam, mire felnéztem Loki ott állt Vízió mögött.
-Thanosnál három kő van - jelenti ki búsan.
-Vízió,nézz rám - fordítom a férfi arcát magam elé - Lehet fájni fog,de engedd el magad - suttogom könnyekkel a szememben,s félelemmel a hangomban, amikor hozzáérek három ujjamal a kőhöz.

Láttam,amint Vízió megszületik,ahogy megkapja a követ a fejébe,az életet,a közös pillanatait Wandával,amikor elkezdődtek Skóciában a fájdalmai. Ez mind a múlt. A képek továbbra sem álltak meg. Wanda és Vízió egy erdőben vannak. Wanda erejével elpusztítja a követ,mire szerelme a semmibe tűnik a kővel együtt. Ez lenne a jövő? Újabb képek. Vízió feltámad kétszer is. Egyszer Thanos által, a kő megszerzésének érdekében,egyszer Wanda által,a gyász gyengítésének érdekében. Ez nem lehet a jövő! Ebben a jövőben mindenki halott. Steve, Natasha, Stark,még Stark is. Újabb képek. Ez már más,nem Vízió,nem az elmekő. Láttam Thanost,a kezén a Végtelen Kesztyűvel, amiben három kő már megpihent, egy lilával borított helyen volt,egy lánnyal. Majd láttam Stranget nyakában Agamotto szemével,amiben az időkő pihenik meg. Ő is veszélyben lenne?

A fejembe egy hatalmas fájdalom állt bele,elengedtem Víziót,majd a szám elé kaptam a kezemet,s kiengedtem a könnyeket.
-Gyenge vagy - szólal meg a másik én.
-Tatiana,nézz ide - állt elém Wanda - mi volt ez az előbb? Olyan-olyan félelmetes volt - dadogta félve a lány.
-Loki ne rejtőzz tovább - hagytam figyelmen kívül az előttem álló nőt,s a Vízió mögött álló istennek szóltam,aki egyből befejezte a varázslást,s előbukkant,bár ne tette volna,mindenki neki támadt,leszámítva azokat, akik nem ismerték.
-Honnan tudtad,hogy itt van? - tekint felém Kapitány. Romanoff védekező pozicíóba termett,Stark felfegyverkezett, Banner meghúzodott hátul,a többiek értetlenül nézték a történő eseményeket.
-Hagyjátok,békével jött, - csitítottam le a támadni készülőket - megmenteni mindannyiótokat. Mondd csak el nekik Loki. Mondd el hogy mi következik.
-Az a te dolgod drágám.
-Soha többé - mormogtam.

Az Özvegy SzerelmeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora