Tutut kädet piteli mua lantiolta, Joelin kuljettaessa mua kohti hotellihuonetta. Kunhan vain huonekortti olisi tallessa.. muuten me jouduttiin panemaan käytävällä. Ja meitä se taisi kaiken vähiten haitata. Ei me kuitenkaan haluttu aiheuttaa kenellekään mitään ylimääräisiä traumoja...
Kerran se oli ollut lähellä kun Aleksi oli yllättänyt meidät treeniksellä. Me oltiin kuviteltu jäävämme kahdestaan ja päädytty suutelemaan sohvalla melko kiihkeästi ja unohduttu koskettelemaan toisiamme. Se varmasti olikin kaunista katseltavaa.
Aleksi oli siinä kohtaa ilmoittanut olemassaolostaan kun mä olin kiinnostuneena alkanut repiä Joelin farkkuja auki. Olisit ollut hiljaa vaan niin olisit saanut seurata vierestä livepornoa.
Me jouduttiin tyytymään vain viattomaan pussailuun ettei toinen saisi traumoja. Vaikka ihan varmasti se tiesi itsekin mitä olis tapahtunut jos se ei olis ilmottanut itsestään.
"Mitä mietit?" Joelin ääni kuiskasi mun korvaan.
Me oltiin jo mun huomaamatta päästy hotellihuoneelle asti ja nyt sillä oli näemmä aikaa kysyä asiasta kun sen oli irrotettava otteensa hetkeksi.
"Sitä vaan että haluun sua aika helvetisti tällä hetkellä" huomautin hymyillen.
Se läpsäisi mua perseelle ja luki ovikortin lukijaan. Vihreä valo välähti ja meidän edessä oleva ovi avautui. Vittu vihdoin... en mä tätä ollut odottanutkaan kun koko hemmetin illan. Kuunneltuani kyllästymiseen asti muiden vittuilua. Toiset vaan ei osanneet pitää suurta suutaan kiinni. Jossain määrin se oli ihan hyvä juttu mutta noiden jätkien kohdalla pelkästään huono.
"Teidän jälkeenne" se tokaisi silmäänsä iskien.
Mä astuin sisään ja jäin odottamaan Joelin tulevan perässä. Se veti oven kiinni ja heitti kortin pöydälle. Mä istuin sängyn reunalle ja katsoin toista odottavasti.
Se hymyili ja vetäisi paidan pois päältään. Se oli aivan liian harvoin ilman paitaa... se oli suorastaan rikos. Niin hyvältä mies näytti ilman tarpeettomia kankaan palasia.
Se asteli hymy huulillaan mun luo ja kävi hajareisin mun syliin istumaan. Sen katse oli niin intensiivinen et mä miltei jäädyin niille sijoilleen. Onneksi sen polttava kosketus antoi hyvää tasapainoa.
"No nyt sä saat mut" se kuiskasi näykkäisten mua korvalehdestä.
Joka kerta siitä vaan jaksoi humaltua yhtä pahasti. Vaikka tässä ei ollut enää mitään uutta tai erityisen jännittävää mutta silti se onnistui vain saamaan multa jalat alta kerta toisensa jälkeen. Ja vain pelkällä olemassaolollaan! Joko mä olin heikko tai sitten Joel vain sattui olemaan aivan saatanan upea...
Painoin käteni sen vyötärölle ja vedin tuon kertakaikkisen vastustamattoman blondin mukaani, heittäytyessäni selälleni peitteitä vasten. Sen kädet jäi mun hartioiden yläpuolelle, molemmin puolin ja huulet päätti jatkaa seikkailuaan mun kaulalle. Älkää vain tarjotko sille kompassia! Jos seikkailu tuntui tuolta, mä en halunnut sen löytävän perille milloinkaan.
"Jos mä vaan saan sut" se kuiskasi mun ihoa vasten.
Ei mulla ollut aikomustakaan karata tästä yhtään mihinkään. Jollain konstilla se onnistui aina yllättämään mut. Kerta toisensa jälkeen. Enkä mä voinut kuin ihmetellä miten se saattoi onnistua siinä. Vaikka niin monet kerrat me ennenkin oltiin..
"Sen kun otat vaan" huokaisin hiljaa.
Enkä mä epäillyt hetkeäkään ettäkö se ei olis tuota epätoivoista lausetta aikonut käyttää vielä jossain kohtaa hyväkseen. Viimeistään siinä vaiheessa kun mä anelin polvillani sitä viemään mut loppuun kaiken sen kiusoittelun jälkeen, mitä se varmasti tulisi pitämään siihen asti et multa lähtisi loppukin järki päästä.
"Sä tiedät ettei tarvii kahta kertaa käskeä" se vastasi näykkien mua samalla kaulasta.
Se taisi olla mun heikko kohta. Tai sitten mun heikkous sattui olemaan Joelin huulet.. aivan sama missä ne oli, mun järkeni oli jo puolitiessä helvettiin.. kyllä mä tulisin täältä hyvää vauhtia itse perässä.
***
Terveisiä muistojen helvetistä... varotan jo valmiiks että diippiä shittiä on varmasti tulossa lähiaikoina ihan joka stoorin puolella...