Jotain uutta?

363 38 32
                                    


Mä makasin sängyllä kasvot patjaan päin ja nautin olostani. Joel istui mun alaselän päällä ja hieroi mun hartioita. Sen otteet oli varmat ja jämäkät mutta samaan aikaan niin hellät ja varovaiset. Syytä olikin, sillä mä olin todella jumissa. Toisaalta sittenpä meitä oli kaksi, sillä hetkeä aiemmin oli ollut mun vuoroni hieroa Joelia ja se oli pahempi kuin rautakanki.. ihan totta..

Niin mukavaa kun sen otteessa olikin olla, mä kaipasin jo jotain muuta. Käännähdin sen alla ympäri niin et se horjahti miltei mun päälle. Mikä menetys...

Se katsoi mua hämmästyneen näköisenä kuin olis säikähtänyt jotain. Mä hymyilin sille lempeästi ja kiedoin käteni sen niskaan. Sen huulet kääntyi hentoon hymyyn ja sai mut taas pitämään siitä vielä vähän enemmän. Jos se nyt enää mahdollista oli.

"Mulla olis idea" sanoin hymyillen ja painoin kevyen pusun sen huulia vasten. Se varmasti aavisti mun ideani mutta sitä se tuskin tajusi et mä halusin lisätä kiinnostusta tähän vielä vähän eri tavalla. Kaikki uusihan aina viehätti.. mua oli alusta asti viehättänyt eräs asia mutta koskaan sitä vaan ei oltu viety toteutukseen. Aina se meni toisin..

"No millanen idea?" se heitti vastakysymyksen ja painoi vuorostaan hellän suukon mun huulille. Mä halusin jotain sellaista mitä me ei aiemmin oltu tehty. Nopeasti ajateltuna olis voinut sanoa et sellaista ei ollutkaan mutta olipahan vain.. joka kerta meillä oli yksi ja sama kaava joka toistui. Joel oli aina päällä.. tai tarkemmin sanottuna ehkä Joel oli aina se joka vei. Toisaalta en ollut mäkään sen suurempia vastalauseita esittänyt että ei sen puoleen... nyt mä kuitenkin halusin tehdä sen toisin.

"Mä vähän ajattelin että jos me laitettais roolijaot uusiksi?" tokaisin toista kulmaani kohottaen. Joel katsoi muhun yllättyneenä mutta tyytyi hymyilemään.

"Jos vaan sulle on ok?" sanoin kysyvästi.

Se olis ollut vaihtelun vuoksi ihan kiva niin.. en mä sen otteista valittaa halunnut. Se oli jumala sängyssä. Ihan oikeasti... mutta sai sekin välillä olla ottava osapuoli.

"Sopiihan se" tuo vastasi hymyillen.

Mä olin varautunut et sitä saisi suostutella ties kuinka pitkään. Se oli jollain tasolla antanut mulle merkkejä siitä et ei ollut toivoakaan tehdä toisin.. tai sit mä olin vain pienessä päässäni kuvitellut niin. Se oli jotenkin loogisempi ennakko-oletus. Enkä mä edes tiennyt miksi! Joel vaan sattui olemaan meistä se matchompi.. ja mä olin se needy whore..

"Oikeesti?" kysyin hieman hämilläni.

Kuten sanoin, mä en olettanut sen lämpenevän idealle ihan näin äkkiä. Ehkä mä sitten vaan pelkäsin sen suostuvan vain siksi että mä halusin niin. Se ei kyllä ollut Joelin tapaista... taivas.. enkö mä tuntenut omaa miestäni enää ollenkaan?!

"Toki, mutta oo sit nätisti" se sanoi hymyillen ja kumartui suutelemaan mua.

Ihan kun meistä kumpikaan olis osannut olla nätisti yhtään missään olosuhteissa. Paras se olikin puhumaan nätistä yhtään mitään... itse oli repinyt mut miltei hajalle ensimmäisellä kerralla.. toki positiivisena asiana oli ollut se ettei tuo ollut mun ensimmäinen kertani miehen kanssa.. nyt siis kaikkia väärinkäsityksiltä suojellakseni, sanottakoon että mä puhuin siitä kerrasta kun me ei vielä edes oltu yhdessä. Siitä toisesta ei tarvinnut edes puhua..

"Ainahan mä oon" tokaisin hymyillen.

Se kurtisti kulmaansa epäilevästi ja hymyili. Okei tuo oli vale... en mä aina sängyssäkään niin nätisti ollut mutta eipä se koskaan ollut mikään ongelma Joelille ollut. Enkä mä usko et se vastaisuudessakaan sitä oli.

"Mulla on toinenkin idea" kuiskasin sen korvaan.

Jos mä vielä pitkään ideoitani ilmoille heittelin, mä saisin luopua kohta niistä kaikista. Mutta romantiikasta mä en suostunut luopumaan... sehän se pääasia tässä oli ollutkin. 

***

Saa nähdä pääseekö Joonaksen idea toteutukseen asti :)

We Are 2✅Where stories live. Discover now