Mustasukkaisia ajatuksia?

419 41 45
                                    


Mun sydän oli pakahtua onnesta ja suunnattomasta rakkauden määrästä kun mä katselin sylissäni nukkuvaa Joelia. Sen hiukset kutitteli mun kaulaa ja tasainen hengitys jätti jälkensä mun rintakehälle. Ihan kun siinä ei olisi ollut jo muitakin jälkiä ihan tarpeeksi...

Me oltiin vietetty useampi kaunis sessio yön aikana joten ei ollut ihmekään että toinen oli vielä aivan unessa. Jostain syystä siitä kuoriutui aamuisin aina täysin eri ihminen. Yöllä se oli peto, aamulla enkeli. Aamuyön häilyvä raja pystyi näköjään ihmeisiin.

Vihdoin ja viimein me oltiin tehty jotain toisin. Enää mun ei tarvinnut miettiä sitä.. nyt mä tiesin. Samoin kun mä tiesin jotain muutakin.. olin oikeastaan tiennyt jo pidemmän aikaa mutta täällä ollessa se vain oli konkretisoitunut. Seksillä ei ollut sen asian kanssa mitään tekemistä! Mä vaan tiesin sen olevan oikein... te olitte aivan kujalla vai mitä? Kyllä se myöhemmin selviäisi...

"Mur" uninen ääni sanoi.

Katsoin hymyillen pikkuhiljaa heräilevää peikkoani. Mur? Mitäköhän unia se taas oli nähnyt kun ulosanti oli tuota luokkaa... Joelin tuntien ihan kaikki oli mahdollista. Normaali ihminen olis juossut karkuun jo ajat sitten mutta mä olinkin kaukana normaalista. Ihan yhtä sekaisin me oltiin molemmat joten ei kai sitä enää voinut ihmeenä pitää et me oltiin löydetty toisemme...

"Onko tää meidän uusi tapa sanoa hyvää huomenta rakas?" kysyin hymyillen.

Se murahti vain ja alkoi etsiä itselleen parempaa asentoa. Mä en voinut kuin seurata huvittuneena sen epätoivoista asentojen vaihtelua. Mikään ei vaikuttanut olevan kyllin hyvä.

"Pitkänä ihmisenä ei ole helppo ängetä pienemmän syliin" se huomautti.

En mä ollut syyllinen siihen et olin Joelia pienempi. Tai no, oikeastaan lyhyempi vain. Se oli muuten tuollainen luuranko.. mulla sentään oli lihaa luiden ympärillä. Siksi kai se pureskelikin mua jatkuvasti.. mulla on todisteita iholla!

"Auta" se sanoi vaativasti.

Katsoin hymyillen nelinkontin päälläni olevaa miestä. Se näytti kiukkuiselta. Sen sijaan et meidän olis pitänyt keskittyä siihen miten se sai oltua hyvin sylissä, meidän olis varmaan pitänyt olla jo aamupalalla.. muistaakseni meidän oli määrä mennä 8:15-8:45.. ja musta tuntui et kello oli aika lähellä tuota.

"Rakas.. meidän pitäis varmaan mennä aamupalalle" selvensin siirtäen sen kiharaan menneitä hiuksia. Ne oli sitten suloiset mennessään aina yön aikana tuollaisille laineille. Se sai Joelin näyttämään vielä tavallistakin söpömmältä..

Se istui mun jalkojen päälle ja katsoi muhun harmistunut ilme kasvoillaan. Mä olin kuolemaisillani nälkään.. eikö sen vielä tehnyt mieli mitään. Edes kahvia..

"Sitten saat olla sylissä vaikka koko loppupäivän" kerroin ehdotukseni.

Se mutristi huuliaan mutta hetken mietittyään tyytyi kuitenkin nyökkäilemään. Mustakin oli paljon järkevämpi kompromissi että mentiin nyt aamupalalle ja sen jälkeen makoiltiin sängyssä loppupäivä sylikkäin. Sehän olisi ollut ihan typerää että nyt oltais ehditty olla sylitysten ehkä puoli minuuttia ja sitten piti jo mennä... vaikka eihän meillä pitänyt olla kiire minnekään.

"Mennään sitten jo" se sanoi noustessaan mun päältä.

Mä suosittelisin kuitenkin pukemaan päällensä ennen kun meni ihmisten ilmoille. Kyllä mä sitä tuollaisena olisin katsellut vaikka viikon syömättä mutta en mä halunnut muiden näkevän miestäni puolialasti. Ei sen kroppa ollut muiden silmille. Vain ja ainoastaan minun.

Vaikka välillä mä sainkin mustasukkaisuuskohtauksia siitä että tiesin myös muiden saaneen koskea tuohon jumalalliseen kroppaan. Saati sitten.. että se oli harrastanut seksiä myös muiden kanssa... toisaalta olinpa minäkin ja vielä yhden parhaan ystäväni kanssa mutta.. se nyt vaan oli eri asia.

"Joonas?" sen ääni kysyi.

Katsahdin sen suuntaan kun se veti hupparia päälleen. Olinko mä jo muistanut mainita miten suloinen se oli?

"Joo, mennään" vastasin rämpien samalla sängyn pohjalta ylös.

Mustasukkaisuus ei yleensä ollut mulle mikään ominainen piirre mutta välillä se vain iski. Siitä huolimatta että mä tiesin olevani ainut kenet se halusi mutta silti vain... tiedättehän? Kuinka hiton imartelevaa olisikaan ollut jos mä olisin saanut olla sen ensimmäinen.

Periaatteessa olinkin mutta käytännössä en. Eihän se ollut muiden jätkien kanssa ollut ennen mua mutta sekin harmitti että lukuisat naiset oli ehtineet sen sänkyyn ennen mua. Vaikka mä tiesin ettei niillä koskaan mitään merkitystä ollutkaan.. paitsi ehkä kahdella pidempi kestoisella suhteella mutta muuten. Tämä olikin oikea hetki pohtia toisen entistä seksielämää...

"Mikä on?" tuttu ääni kysyi.

Se seisoi ihan mun edessä, huolestunut ilme kasvojaan koristaen. Sitten se taas sai mut muistamaan ettei entisillä ollut mitään merkitystä... vain nykyhetki oli ainoa millä oli väliä. Ja se että me tulevaisuudessakin saatais olla yhdessä.

"Ei mikään" vastasin hennosti hymyillen.

Nappasin tuolilla lojuvan mustan t-paidan käteeni ja vedin sen päälleni. Housut mä löysin lattialta ja kiskoin ne jalkaani lähes kaatumisen arvoisesti. Yksi vilkaisu peiliin riitti kertomaan et mulla ei ollut tänä aamuna mitään mahdollisuuksia. Mä näytin IT-pelleltä...

"Mä haluan muuten lakanat vaihtoon ennen kun mennään sinne cuddlaamaan" huomautin tarttuessani Joelia kädestä. Se tuhahti huvittuneena ja nappasi ovikortin pöydältä. Toivottavasti aamupalalla ei olisi kovinkaan montaa ihmettelevää silmäparia. Me ei oltu aamuisin mikään kaunis näky. Tai Joel nyt oli aina... mutta mun kasaritukkani taas ei.. pitäisköhän alkaa tilailla parturia..

***

Oon ollu nii innoissaa kirjottamas uusii osii oneshotteihi et oon unohtanut julkasta tänne mitään :)

We Are 2✅Where stories live. Discover now