Stein rende meteen naar zijn zus toe. Vanaf mijn hoge positie op de kast kon ik alles goed in de gaten houden. Denis was nog steeds bij het haardvuur, nu zat hij op zijn knieën op de grond met zijn rug naar de kast gekeerd waar ik zat. Hij leek zich verraden te voelen, misschien door wat ik echt ben, misschien omdat hij me niet in deze vorm had verwacht. Iets wat ik van hem zeker niet verwacht. Hij was in mijn ogen steeds een beetje de nerd van alle jongens geweest. Nu bleek dit enkel een dekmantel te zijn.
Onder me nam een ander duivelskind een boek uit de kast, ik graaide met mijn klauwen naar zijn hoofd. Mijn nagels bleven in de blonde haren van de jongen steken. Hij krijste en sloeg naar me terwijl ik mijn klauwen probeerde terug te trekken. Samanta kwam ons uiteindelijk helpen. Ze greep mijn klauw vast en bevrijde me uit de wirwar van haren. De Blonde jongen makte zich uit de voeten met het boek in zijn handen zodra hij de kans kreeg.
Samanta klom bij me op de kast en kwam naast me zitten. Mijn oog viel even op de deur waar Stein naar binnen ging en Satan als een zwarte schim met zijn mantel om zich heen geslagen in de deuropening stond. Zijn ogen vonden de mijne en schoten vuur, letterlijk, ze lichte rood op van woede in het halfduister van de ruimte erachter.
Ik verstopte me voor zijn blik in mijn vleugels door ze volledig rond me te vouwen. Ik hoorde de deur sluiten met een klik. Samanta legde haar hand op mijn vleugel om me gerust te stellen.
" Je hoeft niet bang te zijn, ik weet dat het in het begin wat vreemd en beangstigend is. Maar het wend wel. Wacht maar tot je op uitstoering moet, dat is echt geweldig tof." , terwijl ze sprak opende ik mijn vleugels voor een deel om haar aan te kunnen kijken. Bloed droop uit de snee op haar gezicht, maar het leek haar niet te schelen. Ik rijkte mijn hand naar haar gezicht uit en ging met mijn vingers over de snee. Ze keek een beetje geschrokken maar hield me niet tegen. Ik trok mijn hand terug en verstopte me terug in mijn vleugels bang voor haar reactie.
Op mijn vingers zat haar bloed. Rood en warm, ik likte het af en genoot van de heerlijke smaak dat het had. Het smaakt echt geweldig.
Zonder waarschuwing sprong ik van de kast en gebruikte mijn vleugels om een beetje onhandig te blijven zweven.
Ik wil meer bloed...
Snel en dodelijk viel in Denis in de rug aan die nog steeds met zijn rug naar me toe op de grond bij het vuur zat.. Mijn tanden zette ik in zijn nek, mijn klauwen doorboorde zijn hals en schouders, mijn vleugels hielden hem vast zodat hij niet weg kon. Ik beet zijn nek tot bloedens toe open en dronk gulzig de rode stof. Denis was te verbijsterd om überhaupt iets te doen. Te zwak door de bloedingen om me van zich af te schudden.
Daarna was het moment voorbij en viel Denis lichaam dood op de grond.
2 grote handen trokken me van Denis af, verstrikte me in mijn eigen vleugels en namen me mee. Ik kon niks zien doordat mijn vleugels ook over mijn gezicht zaten. Ik hoorde een deur dichtslaan en een sleutel omdraaien in het slot waarna het stil bleef.
Met een plof werd ik losgelaten en belande ik pijnlijk op mijn buik op een houten vloer. Verward richtte ik me op mijn knieën en keek achterom. Satan stond achter me en had me meegenomen naar de ruimte achter de houten deur achterin de kamer.
Het was een kleine ruimte ter grote van een kleine slaapkamer. Er stond een stoffige ronde tafel onder een vuil raam met 2 stoelen eraan. 1 van de 2 lag omvergeworpen.
Ik keek angstig naar Satan die traag langs me liep en op de stoel ging zitten die nog overeind stond terwijl hij me strak bleef aankijken. Ik zat op mijn knieën op de grond te bang om me te bewegen. Uiteindelijk zuchtte Satan en keerde zijn blik naar het raam waar zwak licht op het stof viel dat er in dikke lagen in de kamer lag. Hij zag er vermoeid uit.
Uit het niets schoten er van bovenaf een aantal rode linten die me zodra ik wouw opstaan vastbonden. Mijn benen werden vastgebonden zodat ik terug op mijn knieën moest zitten mijn rechterhand Zat mee vast aan mijn bovenbeen.
Satan stond op waardoor de zwarte mantel die hij droeg even opbolde waardoor ik een groot mes zag hangen aan zijn zij. Hij draaide zich om en knielde op 1 knie naar voor mij. Hij greep mijn kaak vast en dwong me mijn mond te openen. ik probeerde met de enige hand die niet vast zat zijn hand weg te duwen, maar het hielp niet. In plaats daarvan haalde Satan een klein flesje tevoorschijn en goot de inktzwarte stroperige inhoud in mijn mond. Waarna hij mijn neus dichtkneep zodat ik wel moest slikken, zou ik willen ademen.
Zodra hij me los liet was hij niet snel genoeg weg, waardoor ik hem in zijn been kon bijten. Satan sloeg me in het gezicht en gromde naar me.
Daarna was alles zwart....
JE LEEST
Het Spel Der Duisternis
Misterio / SuspensoLocky word door zijn moeder naar een internaat gestuurt dat door nonnen word bestuurt. Uitendelijk word Locky uit de groep jongens genomen door de hoofdzuster Ursela, wat is zij van plan weet niemand door haar mysterieuse voorkomen. Hij word voor e...