Gerald ရဲ့မွေးဖွားမှုဟာ တရားဝင်မဖြစ်သေးတာကြောင့် Sitrin ပြန်ရောက်တဲ့အချိန်မှာတော့ Poliana က အပန်းဖြေအိမ်ယာမှာ ဆက်လက်နေထိုင်ခဲ့သည်.
Lucius က သူမကို အချိန်တစ်နှစ်ပေးထားသည်. ဒီတစ်နှစ်ပြီးလို့ သူမ Yapa ကို ပြန်တဲ့အချိန်မှာတော့ သူမက Gerald ကို သူမနဲ့အတူ ခေါ်ဆောင်သွားမှာဖြစ်သည်. အဲ့အချိန်ရောက်ရင်တော့ သူက ခရီးဝေးသွားနိုင်လောက်တဲ့ အသက်အရွယ်ရောက်နေလောက်ပြီဖြစ်သည်.
Sitrin ကို ပြန်ရောက်တာနဲ့ သူမ ပထမဆုံးလုပ်ခဲ့တာကတော့ တောင်ပိုင်းဒေသကို စာတွေပို့တာပဲဖြစ်သည်. ဧကရာဇ်ကို လက်ထပ်ဖို့ Poliana က ငြင်းဆန်ခဲ့တဲ့အကြောင်းတွေ တောင်ပိုင်းကို ရောက်သွားတဲ့အချိန်မှာ... Poliana က ကြောက်လန့်ကာ တုန်ယင်သွားသည်. သူမရဲ့ အထက်လူကြီးဟောင်းတွေက သူမ လက်မထပ်ပဲ ကလေးမွေးခဲ့တဲ့အတွက် စိတ်မကောင်းဖြစ်ခဲ့ကြပြီး အခု.. လတ်တလောကိစ္စကိုသာ ကြားလိုက်ရရင်တော့ သူတို့ ဘယ်လောက်တောင် ဒေါသထွက်လာကြမလဲ?
သူမစာတွေကို ပို့ပြီးတဲ့အခါမှာတော့ Poliana က သူတို့ဆီက ပြန်စာတွေကို စိတ်လှုပ်ရှားစွာနဲ့ စောင့်မျှော်နေခဲ့သည်. အဲ့နောက် တစ်ရက်မှာတော့, တောင်ပိုင်းဒေသက ဧည့်သည်တွေအများကြီး ရောက်ချလာသည်. ဧည့်သည်တွေကတော့ Sir Howe, Sir Donau နဲ့ သူတို့ရဲ့ ဇနီးတွေဖြစ်ကြသည်. Poliana က အမွှာညီအစ်မနှစ်ယောက်ကို တင်းကျပ်စွာနဲ့ ပွေ့ဖက်လိုက်သည်. သူတို့ချင်း မတွေ့ဖြစ်ကြသည်မှာ နှစ်အနည်းငယ်ကြာမြင့်ခဲ့ပြီဖြစ်သည်. သူတို့က တစ်ယောက်ကိုတစ်ယောက် အချိန်အတော်ကြာ ဖက်ထားကြရင်း ပျော်ရွှင်စွာ ရယ်မောနေကြသည်.
ဒီစုံတွဲတွေက သူတို့ကလေးတွေကိုပါ အတူခေါ်လာခဲ့တာကြောင့် Poliana က အံ့ဩသွားသည်. သူတို့က သူတို့ရဲ့ အဒေါ်နဲ့တွေ့ဖို့ ရောက်လာကြတာဖြစ်သည်.
"ခရီးထွက်လာရတာ ပင်ပန်းမှာပဲ..."
"မဟုတ်တာ.. ဒီကလေးတွေက အရမ်းသန်ပြီး အကြမ်းပတမ်းခံတာ..."
"Gerald ကလဲ အရမ်းသန်တာပဲ..."
"ဒီကလေးတွေက စစ်သည်တွေရဲ့ ကလေးတွေဆိုတော့ သူတို့ကျန်းမာသန်စွမ်းတာက ဖြစ်သင့်တာပဲလေ. သူတို့ကြည့်ရတာ ကျန်းမာရေးကောင်းမဲ့ပုံဆိုတော့ သူတို့ နေမကောင်းဖြစ်မှာကို ငါတို့ စိတ်ပူစရာမလိုတော့ဘူးပေါ့"
ESTÁS LEYENDO
Emperor and the Knightness (Unicode) Book - 2
RomanceRead Complete Novel in English at https://wuxiaworld.site/novel/the-emperor-and-the-knightess/ and ongoing Manga at https://zinmanga.com/manga/emperor-and-the-female-knight-the-king-and-his-knight/