Bir sürü dert ile yıkılmayan insan gider bir sevda nehirinde boğulup yenik düşerdi.
Sevmek,sevilmek insanlığa verilip verilebilecek en güzel lütuftu belkide. Bir insanı kaşı, gözü güzel diye değilde kalbi ve gönlü güzel diye sevmek asıl lütuftu. Derdini dert bilip kederini sırtlanmaktı ya da sevdiğinin tüm fırtınasına göğüs germekti. Sevdiğini kalbinin en derinlerinden hissedip tam da en güzel şekilde sevmekti belki de. Yarayı açanda,saranda aynı kişiydi merhemi olanı sevmek,güzel sevmekti.
Yazardan..
Aktan en yakın arkadaşından gelecek yumruğu bekliyordu gözleri kapalı bir şekilde. İhanet miydi onun Neva'ya olan sevgisi? En yakın arkadaşının kardeş bildiği kuzenini sevmek ihanet olmamalıydı,ihanet etmezdi bu adam.
Özgür, Aktan'ın ondan hamle beklediğini biliyordu fakat ona kızamazdı çünkü Aktan'ı en iyi o tanıyordu. En yakın arkadaşı sevdaya düşmüştü evet bu kardeşiydi ama kızamadı Özgür. Aktan o buzdan olan kalbini Özgür'ün kardeşi ile ısıtmıştı bunu Özgür'de biliyordu. Düşündü genç adam kızmalı mıydı yoksa bağırıp çağırıp kardeşliğini bozmalı mıydı? İkisinide yapamazdı çünkü Aktan kardeşini en güzel şekilde sevip herkesten daha iyi şekilde koruyabilecek tek insandı ve en önemlisi sırılsıklam aşıktı Neva'ya bu yüzden onu suçlayıp kızamazdı. Hiç beklenmedik bir şekilde Aktan'ın sırtına iki kez yavaşça ve dostca vurdu yanındayım der gibi.
- Neva'yı senden başka kimseye emanet edemem dostum. Onu senden başka kimse bu kadar güzel sevemez. Sana kızmak istiyorum ama bunu yapamam çünkü belli Neva'yı ne kadar çok sevdiğin onu senden başkasına emanet edemezdim. Hem ben sezmiştim ne zaman sana Neva ile olan anılarımı anlatsam hemen pür dikkat dinlerdin. Yani benim gönlüm razı her ne kadar kardeşimde olsa Neva bu yolda seninleyim dostum.
Aktan bu sözleri duyunca istemsiz dostuna dönüp sarıldı. Keşke en başından söyleseydim diye geçirdi. İkisi geri çekildiğinde Aktan içinde bir sıkıntı olduğunu sebebini bilmediğini söyledi Özgür'e.
- Oğlum harbiden sen bizim kıza deli gibi aşıksın o değil artık kötülüğü bile hisseder oldun. Babaannem bu akşam konseyi yani halamları ve bizimkileri amcamlarda toplayacak konusu belli zaten. Ki öğrendiğim kadarıyla ilerleyen saatlerde aramıza Ozan ve ailesi de katılacakmış.
- Özgür bir şekilde buna engel olmalıyız.
- Buldum amcamların evi yakalım. Ama olmaz şimdi o da.
Aktan göz devirip düşünmeye başladı. Özgür ise aklına gelenle hemen Aktan'a dönmüştü.
- Oğlum sen nerdeydin lan beş gün? Hem senin gittiğin gün Ozan'da kayboldu sen yaptın dimi?
- Evet eski sevgilisini bulup onun telefonundan mesaj gönderip depoda bağladım onu. Üç gün tuttum sonra saldım ona o kadar küçük bir şekilde ceza vermezdim şartlar eşitken onu yenicem.
- Yakalamışken öldürseydin çok makbule geçerdi aslında.
- Adamı bir gün boyunca aç susuz bıraktık diğer iki günde bir ekmek su verdik onunla idare etti işkence çekti resmen. Ama asıl işkenceyi ben ona daha güzel bir sekilde yapıcam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRA
Romance- Seni seviyorum Neva. Kalbini,ellerini, gözlerini, saçlarını,kirpiklerini yani sana ait olan her şeyi ama en çok seni seviyorum. Gökyüzü gibi sonsuz,denizin maviliği gibi saf temiz,gece gibi sessizce ve bir bebeğin annesini masumca sevdiği gibi sev...