İnsanın yüreği ne kadar büyükse sevdası da bir o kadar büyüktür...
Neva'dan...
Eve gelmiştik ya da evimize. Bir şeyler hazırlamak istesemde Aktan yine düşünceli davranmış ve bir sürü şey almıştı. Kapı çaldı ve yardımcı abla açtı içeri tüm neşesi ile Özgür girdi,asla enerjisi bitmiyordu. Hemen sarıldı bana daha dün gece beraber olsak da yine özlemiştik birbirimizi. Benden ayrılıp Aktan ile tokalaştılar ve beni koltuğunun altına alıp oturttu.
- Amcam,babaannem ve halam terör estiriyor.
- Babam umrumda değil açıkçası annem napıyor,o nasıl?
- Babaannem ile amcam yengemi delirtmiş. Amcama ağzına ne geldiyse söylemiş şimdi bizde kalıyor.
Annemle babam aşk evliliği yapmışlardı. Babamın tarafı her zaman mani olmuştu ve anneme çok çektirmişlerdi annemin ailesi de bu evliliğe karşı çıkmaya başlamıştı ama annem sevdası uğruna her şeyi alıp babam ile evlenmişti. Ailesi annemi sonsuza dek silmişti.
- Babam bir şey dedi mi benim için ya da annem?
- Amcam her yerde sizi arıyormuş bulunca Ozan ile evlendirecekmiş yengemde senin kurtulduğunu söylüyor.
- Güzelim sen üstünü değiştir sonra masaya bak evin hanımı sensin bundan sonra biliyorsun.
- Evin hanımı mı?
- Hadii Neva hadii.
Aktan resmen beni kovmuştu demek bir şeyler konuşucaklardı. Hemen salondan çıkıyormuş gibi yapıp onları dinlemek için kapının arkasında bekledim.
- Neva güzelim hadi çık ve giyin görünüyorsun burdan.
Off ne akıllı adamdı. Kafamı kapıdan içeri uzatıp:
- Hay hay paşam eninde sonunda bana da söyleyeceksiniz hah.
- Tamam hadi git ve giyin ben sana anlatırım.
Çabucak yukarı çıkıp her şeyi hallettim ve aşağıya inip yemek masasına bakıp tekrar salona ilerledim.
- Özgür anlaması için çok çabalıyorum ama olmuyor, anlamıyor. En yakın zamanda bir şeyler düşünüyorum.
- Belki de anlamıştır sağı solu belli olmaz.
- Zannetmiyorum ama belkide.
Neyden bahsediyorlar bilmiyorum ama çok dikkatimi çekmedi ve içeri girip:
- Beyler yemek yemeye.
Aslında biz Aktan ile dışarıda yiyecektik ama ben Özgür'ün geleceğini öğrenince evde yeriz demiştim. Yemeğe oturmuştuk ve Özgür'ün neşesiyle yemeğimizi yiyorduk.
...
Yemekten sonra bahçeye çıkmıştık bu evi gezmeye fırsatım olmamıştı ama çok büyüktü bahçesi bile özenle dizayn edilmişti, gördüklerim bile bu kadar güzelse görmediklerimi düşünemezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRA
Romance- Seni seviyorum Neva. Kalbini,ellerini, gözlerini, saçlarını,kirpiklerini yani sana ait olan her şeyi ama en çok seni seviyorum. Gökyüzü gibi sonsuz,denizin maviliği gibi saf temiz,gece gibi sessizce ve bir bebeğin annesini masumca sevdiği gibi sev...