38

49 5 0
                                    

En güzel başlangıçlar büyük yangınlardan sonra gün ışığı olarak doğardı kararan dünyaya...

...

Aktan'dan...

Ben bu yaşa kadar içimdeki kinle geldim ve şimdi bu kinin en büyük sebebi beni nefesim olan o kadın ile tehtit ediyordu. Ben Aktan hani şu babasının yere göğe sığdıramadığı ezik çocuğun ta kendisi. Şimdi o ezik çocuk sebebi olan adamın sebebi olmaya ant içmiş ve zamanını bekliyordu.

Benim ruhen ölümüm çok can yakıcı olmuştu ama babam olacak o herifin nefesini kesmek o ölen çocuğun ruhunu geri getirecekti.

- Dede belli bir süre Neva ve annesi burda kalsın.

- Tabi ki oğlum başımın üstünde yerleri var.

- Ben çıkıyorum Neva'ları getiririm ordan işlerimi hallederim.

- Tamam dikkat et kendine oğlum.

- Eyvallah dede.

...

- Neva ve Nil Hanım nerede?

- Bahçedeler abi.

- Tamam siz korumayı arttırın birazdan yola çıkacağız ve Neva'ları dedemde bırakacağız. Korumaların bazılarını oraya ne olur olmaz bırakırız geri kalanlar bizimle gelir.

- Ne yapacağız Aktan?

- Alışveriş.

- Nasıl yani?

- Bir kaç saat sonra anlarsın.

Büyük bir kaç tane alışveriş yapma zamanım gelmişti. Neva'ların yanına geçtiğimde annesi ile oturmuş muhabbet ediyorlardı, hafif öksürdüm.

- A Aktan oğlum hoşgeldin.

- Hoşgeldin Aktan.

- Hoşbuldum hanımlar. Allah muhabbetinizi arttırsın.

- Amin inşallah hep beraber olsun.

- Umarım. Ben sizi almaya geldim, gidiyoruz.

- Nereye Aktan?

- Benim bu ara işlerim bir hayli yoğun olacak eve gelemeyeceğim gelsem bile sizi burada tehlikeye sokabilirim.

- Aktan biz kimsenin bilmediği bir ormanlık arazideyiz kim bulabilir burayı?

- Neva kimse bulamaz ama işimi şansa bırakacak değilim. Nil Hanım sizin içinde sakıncası yoksa sizi belli bir süreliğine dedemin yanına bırakmak istiyorum,uygun mu?

- Ne desem bilemedim oğlum. Sana yük oldum yeterince dedenede olmayalım.

- Ne yükü Nil Hanım bir daha bu tarz bir şey demeyin lütfen. Ayrıyetten dedemde sizleri ailesi olarak görüyor hem ne gibi yük olacaksınız sizi sırtında taşımayacak ki.

- Olsun oğlum...

- Nil Hanım inanın bana dedem asla böyle bir şey düşünmez. Eğer mecbur olmasaydım sizi oraya götürmezdim ama şartlar bunu gerektiriyor.

ZÜMRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin