39

38 1 0
                                    

Bazı duygular insanı tamamlar ve bazıları ise yarım kalmasına neden olurdu. Peki ya sizi hangi duygu tamamlar ya da yarım bırakır?

...

Nefret elle tutulan bir nesne ya da herhangi bir şey değildi fakat bir silahtı insanoğlu için ve bu silah her an patlamaya hazırdı. Tek bir yanlışta tetiği kendi kafasına çeker ve kendini vururdu insan. Hırs ve nefret tüketirdi insanın içini kimsenin haberi olmadan tıpkı bir zehir gibi.

Bir ok misali insanların kalbine saplardınız acıyı ve arkanıza bir daha bakmazdınız ne halde kurbanınız diye. Avcı olmak sizin için dünyanın en güzel hissiyatıydı av olmak korkulur rüyanızdı.

Şimdi size soruyorum : Avcı olunca hiç mi vicdanınız sizi rahatsız etmiyor? İnsan olan avının kanı ile böbürlenmek yerine sessizce vicdanını dinlemeliydi oysa ki. Biz tüm konuyu yanlış anlamışız.

...

Aktan'dan...

Kumarhanede ki adamlara büyük bir racon kesmiştim ve yanlarından ayrılmıştım. Şimdi işin zor kısmına gidiyordum,o adama yardım edenlerin canına okumaya.

Öğrendim ki iki tane kendini büyük zanneden it, o adamın kaçmasına yardım etmiş e bizde gidelim yardıma plaket takalım.

İkisinden birinin evinin önünde araba durdu ve ben inip korumaların yanına gittim.

Korumalar birden kızarıp ne diyeceklerini bilemediler karşılarında beni görünce,demek ki biliyorlar neler olabileceğini.

- Patron evde yok.

Yakasını tuttup ve dişlerimi sıkarak:

- Eğer ben içeriye şuan girmezsem hepinizi o koruduğunu biricik patronunuz elleriyle kefenler. Çekilin karşımdan canınızı yakmayayım.

Diretemediler ve geri kaçtılar. Dış kapıyı adamlardan biri önden gidip kırdı,içeri girdiğimizde Serkan denilen o adam ayağa kalkmış ve ne olduğunu sorguluyordu.

- Nasıl evime bu şekilde girebilirsiniz? Korumalar çıkartın şunları.

Şunları mı? Birazdan göstericem sana şunlarıyı.

Hızla ilerledim ve kolundan tutup koltuğa sert bir şekilde oturması için fırlattım.

- Sen kimsin ki benim tutsak ettiğim adamı gizlice kaçırıp koruyorsun?

- Ne dediğini bilmiyorum şimdi defolun evimden.

Bir tane yumruk geçirdim tam suratının ortasına, yalancıları oldum olası sevmem.

- Bana yalan söylemeye bir daha kalkışma bu sefer canından olursun.

- Hiçbir şeyden haberim yok diyorum size.

- Benim ne yapabileceklerimden haberin var mı peki? Can getirin evrakları.

Can bir tane kağıdı ve bir tane de kalemi sehpanın üzerine bıraktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 27, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZÜMRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin